Teiste 13 ja reede on minu 7 ja reede.

5 oktoober oli meil koolis siiis õpetajate päev. Mina olin algklasside õpetajaks, ehk siis andsin kunsti, matemaatikat ja eesti keelt. Samuti sain ma enda vennale ühe tunni anda :D
Väikesed lapsed on nii lahedad nagu . Kui minust kunagi õpetaja peaks saama, siis ainult algklasside oma. Lapsed joonistasid kaarte mulle. Mõned tõid šokolaadi ning üks väike poiss kinkis mulle väiksese kirss-tomati . See oli nii armas nagu :D

Samuti korraldasime me ka õpetajatele toreda päevakava, neil oli siis näiteks Hip-hopi tantsutund, muusika, kus nad pidid mingit erit haiget song testi tegema, ehk siis laulu kuulates lünki täitma. Oleks see siis mingi kerge olnud aga ei. Meelega valisime mingi metal laulu , ehk siis pmst laul oli selline, et sõnadest polnud absoluutselt midagi aru saada. :D
Tundus, et kõige rohkem jäid rahule õpetajad piknikuga, mis me neile peale tunde saalis korraldasime.

piknik
Selle juurde käis veel muusikaelamus- linnulaul ,veemulin ja tuulepuhang lehtedes.

Peale koolisolemist läksime kõik klassiga loomaaeda, mida bioloogia õps meil teha käskis. Eesmäriga mingi tööleht ära täita.
Me liikusime põhiliselt ringi kadri, kerli, andu ja papuga ning kõige rohkem meeldis meile troopikamaja . Seisime seal tükk aega ahvipuuri ees, ning jälgisime neid. Samalajal rääkis andu, kuidas ta nägi ükskord uudistes, kuidas üks ahv, loomaaias puuris klaasi ära lõhkus ning läbi seejärel ühele naisele kallale tuli.
Täpselt natuke aega hiljem, peale ta loo rääkimist nägime kuidas üks kolmest ahvist ühe köie otsa ronis, sellega endale hoogu tegema hakkas ning järsku PÕMM suure hooga vastu klaasi maandus.
Vot see reageering ja emotsioon, mis meid esmapilgul tabas oli ikka väga hull :D Me kõik ehmatasime ikka täiega ära, eriti veel peale seda lugu , mis andu rääkinud oli.
Kuid mõne aja pärast tekitas see juba meis põnevust ning ootasime et ahv seda veel teeks. Nii ta tegigi , ning lausa 3 korda vist. Lõpus ajas ta tegevus lihtsalt naerma meid :D

Kokku oli puuris 3 ahvi. Üks oli see hüperaktiivne, kes suure hooga vastu klaasi hüppas, teine piilus nsm meid kuskilt ülevalt asja pealt ja kolmas oli nagu emo. Selline teistest vanem vist ja kogu selle aja istus kuskil eraldi maas, üksinda ja tegi omi asju . Samuti nägime me kõik väga uskumatut vaatepilti, mida keegi väga uskunud poleks :D See sama " emo" ahv, rahuldas ennast seal maas.. . Ei olnud väga ilus vaatepilt.. :D


piilurahv

paremal " emoahv" vasakul hüperaktiivne ahv

 Neljapäeval oli mingi nsm tavaline koolipäev ja õhtul käisin piljardis.  ja reedel juhtus siis kõiksugu " toredaid " asju , mida väidab ka minu blogi nimi .

Nii, kõik sai alguse sellest, et olin kaubamajas ja parasjagu otsisin enda kotist midagi. Järsku tundsin midagi märga seal. Mõtlesin et mu veepudel ajab läbi aga kahjuks ma eksisin.. see oli seesama kirss-tomat , mille ma olin ilusti kotti pannud peale õpetajate päeva. Nüüd see puruksläinud tomat seal koti sees enam nii armas ei olnud..
See oli päeva tipphetk nr 1 !

Oleks see siis olnud kõik ,aga siit said alles minu selle päeva sündmused alguse.
Läksin siis balti-jaama, et sealt noarootsi koolibussi peale minna ja noarootsi sõita.
Teadsin, et koolibuss peaks välja sõitma 18.30 ning tänu sellele olin veel ilusti 10 minutit varem kohal seal. Lõpuks kui kell 30le lähenema hakkas, otsustasin Annelile helistada ja uurida, kas see buss siiski läheb see kell ja sealt kohast nagu ma teadsin.. Tema oli endas muidugi täiesti veendunud ning kontrollis veel netist üle.
KUNI järsku teatas ta , " Karoliin.. ega ma sulle ometi mainida ei unustanud, et praegu pole see koolibuss, mida sa oled harjunud nägema. Vaid meil üks asendusbuss, selline vanaaegne, helesinist värvi "
Agamuidugi unustas ta mulle seda imepisikest detaili mainida, ning peale ta lauset meenus mulle, et paar minti tagasi sõitis sealt parklast tõesti helesinine buss ära..
See oli päeva teine tipphetk siis !

Anneli siis helistas oma isale ja naabrionude ja teistele sellidele, et välja uurida, kas keegi neist on juhuslikult tallinnas veel. Kedagi neist muidugi ei olnud. Õnneks viimane võimalus oli tema õde Piret, kes pidi õhtul koos enda poisi Lauriga autoga sinnapoole suunduma. Arvestades pisifakti ,et nad lähevad ööseks kuijõele ( poole tee peal noarootsi) ning ööbivad Lauri juures. :D Õnneks on Piret mu sugulane, ning Lauri ja tema vennad suht tuttavad mulle :D

Enne seda, kui nende juurde minema hakkasin, avastasin, et olen enda ID kaardi tänase päeva jooksul ära kaotanud.. sest oli aru saada, et see oli jope taskust kadunud.
See oli päeva kolmas tipphetk ! :D

sinnajõudes vatasime terve õhtu kõik koos jalgpalli ning läksime magama.
Mõtlesin, et olen viisakas ja ei maga tervet laupäeva maha, ning panin 9.45 äratuse endale, Paraku oli nii ,et suht vähesed olid selleks ajaks üleval :D Nende isa toimetas ammu kuskil väljas juba, nende kasuema ja noorim vend vaatasid telekat. Rauno ( ka üks vendadest) , Piret ja Lauri magasid ja Rasmus oli ammu kuskile tööle kadunud juba . Ehk siis pmst, ei oleks mul mittemingit vajadust olnud viisakusest nii vara tõusta :D Aitasin siis nende kasuemal igast juurvilju ja asju tükeldada ning kuna oli täiega ilus ilm, tegin tiiru nende hoovis, sest neil enda turismitalu ja kämpingud seal ja tänu sellele hoov hästi suur ja ilus.

Piret ja Lauri suutsid end mingi 12ajal lõpuks üles ajada siis ja mingi 5 aeg hakkasime Noarootsi poole lõpuks sõitma :D Seal toimus Anneli sünnipäev. Rahvast küll vägapalju polnud, aga pidu oli iseenesest lahe. Sõime mõisas kõhud täis ja tegime vessut seal , kuni läksime pürksi , kõrtsu. Paraku oli see jumala tühi ja mittemidagi ei toimunud seal, niiet läksime ta sõbrannade ühikasse mingit tõde ja tegu versioonis joogimängu mängima . Täitsa lahe oli see isegi :D
Lõpuks mingi kella 3 ajal öösel jõudsime tagasi koju anneli juurde.

ühikas. Varjude mäng, ehk siis 2 inimest moodustad seinal kokku suurte tissidega naise :D
Pühapöev oli nsm lebopäev ja õhtul läksin noarootsist naabrionuga tln-sse.

Tln-sse jõudes avastasin, et suutsin enda pangakaardi noarootsi jätta, mitte et sellest vähe veel oleks olnud et ID kaardi ära kaotasin.. Pangakaart oli õnneks Anneli kotis, niiet see oli kindlates kätes. Piret võttis veel kaasa selle ja kuna ta elab õismäel , pole mul selle kättesaamisega probleeme, lihtsalt.. paras tuulepea olen :D
Olime juba varakult kokku leppinud, et lähme Kadriga Kerli juurde ööseks ja seda me ka tegime. Õhtul chillisime väljas ja linnas mingiaeg ja siis läksime kerli juurde filmi vaatama. Kahjuks oli see mingi suht igav ja kõik magasime mingi 11 ajal , poole filmi peal :D otsustasime et ei piina ennast ja läksime magama.
Hommikul ei tahtnud keegi muidugi üles tõusta ja kui lõpuks end voodist üles ajasime oli ikka väga kiire et õigeks ajaks bussile jõuda :D

Esmaspäeval peale kooli , mõtlesin et lähen teen uue ID kaardi endale. Kojujõudes tulin netti veel korra, et vaadata üle, kus see kontor asub täpsemalt .
Nüüd on vist see koht, kus ma esimest korda elus võin tänada ennast, et nii tihti fb-s käin, sest kui sinna läksin, oli tulnud mulle kiri ,et üks naine leidsis mu ID kaardi balti jaamast, ning viis selle välisministeeriumisse , kust selle kätte saan.
Kui poleks fb-i läinud, oleks suundunud otsemaid kontorisse, vana id kaardi kinni pannud, uue teinud ja veel selle eest mingi 30 euri maksnud . ja kui koju oleks tulnud ja selle kirja avastanud, siis oleks end maha löönud vist :D
Niiet õnneks läks väga hästi ,et ennem kinnipanemist selle kirja avastasin .

Täna sain ma ka kätte pangakaardi Rasmuse käest, niiet lõpp hea- kõik hea !
:D

Comments