Tihe tudengipäevade nädal

Eelmine nädal algas sellega, kui Tõnis mind Kaspari tantsustuudiosse kutsus, et üheskoos B2B filmiklubiga, tantsustuudiole reklaamvideo filmida. Samuti olid seal Karl ja filmida aitas ka mu koolivend Taavi. Nalja sai seal palju ja õhtu sai väga mõnusalt veedetud.
Üks näide nende suurepärasest tantsuoskusest. Paremal pool ongi Kaspar. 

Mõni päev hiljem sain Karliga kahekesti vanalinnas kokku. Läksime ühte eriti mõnusasse vanalinna kohvikusse, millest ma varem mitte midagi kuulnud ei olnud.. Selle nimi on Pierre Chocolaterie.  See oli nii hubane ja mõnus, niiet istusime vähemalt 2 tundi seal ja lihtsalt rääkisime kõigest.
See on kõigest üks väike osa sellest mõnusast  kohvikust.
Nädalavahetusel võtsin Jaanika endaga Järva-Jaani kaasa ja tutvustasin talle maaelu. :D Reedel olime niisama mingi aeg Jaanivahel ning siis ülejäänud õhtu veetsime koos Kuldari ja Mariliniga. Laupäeval olime burksis ja läksime Age juurde grillima. Muidugi kuulus nädalavahetuse juurde ka suur töötegemine, niiet pühapäevaks olid meil kõik jalalihased haiged..
Pühapäeva õhtul käisin tudengipäevade koosolekul koos Tõnisega.
Esmaspäeval olin koos Jaanikaga virus tööl. Sealt läksime otse öölaulupeole. Järgjekordselt tekkis väga patriootlik tunne ja ilus ilm tegi õhtu väga mõnusaks. Sõpru-sõbrannasid nägi sammuti väga väga palju seal :)
Teisipäeval oli mul koolis mängudepraktika, ehk hommikust kuni kella 2ni mängisime erinevaid mänge. Kui mõned mu sõbrad sellest kuulsid, mõtlesid küll , et normalne ülikoolielu on mul ikka :D Õhtul läksime Jaanikaga vanalinna öisele eksursioonile, kus kuulsime erinevaid kummituslugusid ja jutte kunagise vanalinna kohta. Päris põnev oli see, aga rohkem oli ajaloojuttu, kui kummituslugusid.

Kolmapäeva hommikul oli koolis meeskonnatöö praktika, kus alguses mängisime meeskondlike mänge ja hiljem jaotati meid umbes 10steks tiimideks, anti 2 tundi aega ja algas fotojaht Tallinnas. Point oli see, et pildil pidi kogu tiim olema. Ülesanded olid siis sellised: 

Peale seda läksin siis vanalinna, kus oli algamas minu ja Timmu vanalinna fotojaht. Kokku oli 8 tiimi. Vaatamata mõnele apsule ja faktile , et tegime seda üritust esimest korda, saime sellega hästi hakkama. 
Selle aja jooksul, kui võistlejaid ootasime, sain kõne, kus mind kutsuti juba uut fotojahti korraldama. Seega, terve kolmapäevane päev oli täis erinevaid fotojahte :D


Peale seda läksime veel Tõnise, Alvari ja Timmuga paf-palli vaatama. Seal üritusel olin ma fotograafi rollis. ( Pildid võib leida delfist) Tegin ka telefoniga ühe pildi, et siia panna ja lugejad aru saaks, misasi see paf-pall üldse on. 

Neljapäeva õhtul võitsin plubi baarikrediiti, kuhu Jaanikaga läksime. Plubis nägin Markkot, keda vähemalt umbes aasta näinud ei olnud ning kes meid Hollywoodi vedas. 
Reedeks said tudengipäevad läbi ning seega läksime Egle, Timmu, Maiceli , Markko ja Alvariga TTÜ tudengimajja afterpartile. Kuna koos 3 esimesega olin ka ürituste korraldaja olime kõik tasuta vipid. Üritusel esinesid tuberkuloited. Minu jaoks tegi ürituse vägagi meeldejäävaks see, et seal loositi Volkswagen Up välja. Nimelt pidi autoga pilti tegema, selle üles laadima ja peole tulema. Pildi tegin tegelt täitsa niisama umbes 5 minutit enne peoleminekut. Tuligi siis välja, et võitjaks olin mina. Minu auhinna sisse kuulub siis see auto koos täispaagiga terveks nv-ks, mille ise välja valin. 

Laupäeval läksin koos Tõnise ja Timmuga Pääsküla noortekeskusesse Urban Culture päevale. Seal toimus kõiksugu üritusi, mis on seotud tänavakultuuriga. Seal sai mängida tänavakorvpalli, sõita skatepargis rula, rulluisude ja rattaga, õppida graffitit tegema, ning lisaks sellele sai erienvaid tantsustiile õppida- breiki, hip-hopi jne. Tõnis oli seal üks korraldajatest ning mina ja Timmu olime need, kes ürituse üles filmisid. 


Samuti sai seal ka tegeleda sellise asjaga, nagu videos näha on. Täpsustuseks võin veel öelda, et see lint oli umbes meetri kõrgusel maast. 

Kokkuvõttes oli terve see nädal vääga tihe mul, aga kõik sündmused olid vägagi lõbusad ja meeldejäävad. 
Viimasel ajal olen mõistnud, et palju parem on see, kui pigem rohkem tegevust on, kui see et tegevust ei ole üldse. Näiteks täna oli pool päeva selline ja oi, kui igav see oli.






Comments