Juuni lõpp ja juuli algus

Juuli hakkab juba vaikselt läbi saama ja ma pole ikka veel ühtegi postitust lisanud.
Peale Jaanipäeva veetsin mõned päevad Tallinnas. Siis sain kokku Karliga ja andsin talle tantsuvideo kassetid ära. Kokku saime me Balti Jaamas, kus muru peale maha istusime, juttu rääkisime ja inimesi jälgisime. Nimelt panime tähele, et kõik on kuidagi nii kurvad..
Parasjagu seal olles tulid meie juurde Red Bulli tüdrukud, andsid meile 2 red bulli ja tegid meiega pilti.

27.06 toimusid Martini uue tulevase spordiklubi talgud, kuhu Jaanikaga läksin. Umbes kella 10st kuni 12.30ni aitasime remonditöid teha ja siis olime lapsehoidjate rollis. Kõigepealt tulid üks väike tüdruk ja ta vend koos isaga sinna. Nende isa aitas remonti teha ja meie läksime lastega mänguväljakule. Umbes tund aega hiljem läks Jaanika ära ja siis lisandusid veel Martini 3 last. Alates sellest ajast olin siis lapsehoidja viiele lapsele, kellega nii mänguväljakul, kui ka spordiklubi hoones aega veetsin. Üldiselt sain ma nendega täitsa hästi hakkama välja arvatud hetk, kui tundsin et peaks ennast vähemalt kolmeks tõmbama, et kõikidega samal ajal tegeleda. Nimelt tahtis üks lastest et talle kiigul hoogu teeksin, teine samalajal oli kurb ja tahtis et ma talle mõne põneva tegevuse leiaks ja kolmandad et ma neile erinevaid ülesaneid välja mõtleks, mida nad aja peale teha saavad.

Tegime seinamaalinguid




Pisike spordipoiss
29ndal läksin Noarootsi sugulase juubelile. Pidu toimus Saare mõisas ja oli mõnusalt meeldejääv.

nomnomnom
mängisin mängu ka
Peale sünnipäeva jäime veel nädalaks vennaga sinna, sest linnas niikuinii väga paremat teha poleks ja samuti sain Annelile muuseumis ja mõisas abiks olla. 
Muuseumis giidindust tehes küsitakse ikka naljakaid küsimusi minult vahest. Keegi ju tegelt ei tea, et ma igapäevaselt seal ei tööta ja seega eeldatakse et oskan tervet Noarootsi ajalugu peast rääkida. Näiteks on ühel muuseumi seinal Eesti presidentide ja Noarootsi tähtsate inimeste pildid. Ühe isiku kohta küsiti mu käest , et kes see kunagine Noarootsi vallavanem hariduselt oli ? Tegelikult ei olnud mul vähimatki õrna aimugi, aga peale vaadates nägi ta arsti moodi välja.. nii ma ka ütlesin :D Samuti on mu käest küsitud, et mis aastal valmis muuseumi originaalkatus, mitu linnuliiki Noarootsis on, kas üks teatud kohvikann valmistati enne või peale vabadussõda jnejne.. Üldiselt ma taolistele küsimustele vastata ei oska.. :D 
Ühel õhtul läksime Anneliga järve äärde matkarajale jalutama. Uskumatult mõnus oli seal. 


lillelaps Anneli 
lillelaps Karolin 

Noarootsis olles aitasime veel ükspäev Anneli emal erinevaid martsipanist kaunistusi teha, mis ta pärast tordi peale panna saab. 

mõisa pargi lilled

tundub, et kassil oli mugav..
Noarootsis olles helistati mulle möller esindusest ehk siis sealt, kus Volkswagen Up´i endale üheks nvks võitsin. Nad pakkusid mulle erinevaid kuupäevi millal neil see auto vaba on, aga kuna mul on kõik nvd üsna kinni, otsustasin selle nüüd välja võtta. Niisiis reedel läksime vennaga Noarootsist Tallinnasse ja õhtul Tallinnast Järva-Jaani.
Jaanis pälvis see auto väga palju tähelepanu, sest selliseid kleepsudega värvilisi autosid seal eriti palju ei ole..
Nii reede , kui ka laupäevane õhtu nägi üsna sama välja. Paisteväljalt Jaani sõites nägin Kuldarit, kellega esialgu kokku sain, siis läksime baari, käisime Veinjärvel ujumas ja tegime niisama jaanichilli. Paraku rahvas oli küll nendel päevadel natuke erinev.
Reedel, umbes kella 3 ajal tuli Kuldaril, Henrikul ja Allaril totaalne hot dogi isu. Otsustasime siis Paide statoli sõita. Kui seal käidud sai, läksime veel Roosna-Alliku mõisa parki, kus ülimalt veidrad puud olid. Tegelikult nägidki välja nii reede ja laupäeva öö uskumatult sarnased. Kaine autojuht Karolin, purjus poisid tagapingil ja tripp Järva-Jaanis ja selle lähiümbruses :D

Leidsime Henrikuga looma

Kuldar-Henrik-Allar Roosna Alliku mõisapargis

Kui ma kirjutaks siia nüüd kõik enda juulikuu tegevused ära, siis sellega läheks veel oi kui kaua. Niiet igaljuhul nüüd ma lõpetan ja järgmises postituses saab juba minu juulikuu teise poole tegevustega kursis olla.
Adios!


Comments