Halloween , vargus ja muud uudiseid

Pole jälle mõnda aega midagi kirja pannud siia. Otsustasin selle vea parandada.
Halloweeni tähistamine läks siin muidugi hästi. Juba nädalaid varem olid kõik poed halloweeni nänni täis. Parimaks kohaks võib muidugi lugeda hiinlaste poed, kus odava raha eest kõikvõimalikke asju saab. Sa võid tahta ükskõik kes olla, asjad leiad ikka.

Kaunistasime korterit

Anonymus ja verine minnie

korterikaaslased Sara ja Sara
Otsustasin ühel päeval suurt kohalikku kaubamaja külastada, selle aja jooksul juhtus nii mitmeidki omapäraseid asju, mida Eestis ei kohta.
Jalutasin läbi kesklinna kaubamaja poole, kui nägin ühte suurt parki, kus varem käinud ei ole. Park tundus ilus ja otsustasin, et jalutan läbi pargi. Pargis olles jalutasid mulle järsku vastu kaks kukke. Täitsa elus kukke. Pean veel ära mainima, et park asub kesklinnas. Seal pargis oli suur tiik, kus olid pardid ja paabulinnud aga ausaltöeldes kukkesid sealt küll oodata ei osanud :D
See kaubamaja meenutas Eesti mõistes midagi viru keskuse taolist. Riietepoest riideid ostes ja kaardiga maksma hakates küsiti mult dokumenti. Ütlesin, et paraku ei ole mul hetkel kaasas seda. Selle peale teatas müüja, et kahjuks siis ma osta ei saa. Läksin siis suure 3 korruselise kaubamaja peale pangaautomaati otsima. Pärast lõputut otsimist, küsisin lõpuks abi turvamehelt, kes mind 0 korruse kuskile nurga taha juhatas. Tuli välja, et see oli suure kaubamaja ainus pangaautomaat. Eestis küsitakse küll alkoholi ostes dokumenti, aga pangakaardiga maksmisel dokumendi küsimine jääb ikka väga mitmete aastate taha.
Kojuminnes ostsin endale ühe jääkohvi. Seda jooma hakates ehmatasin esialgu ära. Nimelt oli klienditeenindaja mulle kohvi sisse kummikomme pannud. Need tegelikult ei olnudki halvad, aga kuna ma seda esialgu oodata ei osanud, ehmatasin üsna ära :D



kummikommikohvi



Ühel õhtul olin kodus, kui järsku helises alt uksekell. Kuna korterikaaslane oli köögis, siis ta läks ja võttis toru vastu. Ma ei tea, kes seal ukse taga oli, aga tundus, et sisse ta neid ei lasknud. Mõne aja pärast koputas keegi uksele. Keegi meist külalisi ei oodanud, niiet seega keegi alguses uksele vastu ei läinudki. Kui uuesti koputati, otsustasin vaatama minna, kes seal on. Nimelt olid ukse taga sakslane Klaus ja Jacob Usast.
Ütlesin, et oi kui tore, et te siia tulite, ma ei oodanudki teid. Selle peale küsis Klaus Jacobilt, et kas sa ei  öelnudki Karolinile, et me siia tuleme? Jacob vastas sellepeale, et ta arvas et Klaus ise seda teeb. Lõppkokkuvõttes ei öelnud tegelikult kumbki.
Sellepeale küsisin siis, et aga mis puhul te siia tulite? Nad ütlesid, et neil oli plaanis mu juures Star Warsi filmiõhtu teha. Ütlesin, et kuna mul niikuinii hetkel plaane ei ole, siis vabalt. Uurisin veel, et kas neil film on olemas? Poisid vaatasid jälle üksteile otsa ja jällegi tuli välja, et nad olid arvanud et teine tegeleb sellega. Jällegi ei tegelenud sellega teglt kumbki :D
Peale seda olime mõnda aega minu juures, saime teistega kokku ja õhtu lõpetasime siiski Klausi juures star warsi vaatamisega. Oi kui õnnelikud poisid olid :D

Paar nädalat tagasi erasmuse baarist koju minema hakates avastasin, et mu rahakott on kadunud. Samuti ma ei teadnud, kas see varastati või kaotasin selle. Läksin baari tagasi, aga ei leidnud seda kusagilt. Andsin siis baarmanile enda numbri ja ütlesin, et kui nad selle leidma peaks, siis et võtaksid ühendust. Baarman ütles, et teades hispaaniat, siis ei ole eriti suur tõenäosus, et selle tagasi saan.. Nimelt oli mul rahakotis ID kaart, ülikoolikaart, pangakaart ja umbes 10 eurot.
Mõni aeg hiljem tuligi mulle baarist kõne, et keegi mees oli mu rahakoti baarmanile viinud. Kuna baar oli kolmapäeval suletud, siis sain rahakoti alles neljapäeval kätte. Ma teadsin ainult nii palju, et rahakott on leitud, kuid mul ei olnud õrna aimugi, kui palju mu asjadest alles oli.
Kättesaades avastasin, et kogu raha, ülikooli ja pangakaart on alles, kuid kadunud oli ID kaart. Olles sellel  õhtul vaid ühes baaris olnud, ei mõistnud ma, miks peaks keegi endale varastama blondipäise eestlase ID kaardi..
Õnneks on mul siin üks hea kohalik sõber Alejandro, kes töötab politseina. Rääkisin talle kogu loo ära. Ta otsustas, et kuna tegemist on ikkagi isikut tõendava dokumendina, pean politseisse minema. Enne kui ma midagi vastata jõudsin, teatas ta et ta on 15 minuti pärast mu maja all, ta tuleb muga kaasa ja lähme teeme politseisse avalduse.
Politseis tehti mulle ülekuulamine, et mis kell kus kohas olin jne. Nii Alejandro, kontoris olev politsei ja mina ei saanud ikka veel pihta, miks just mu id kaarti taheti. Rahaga oleks vargal palju rohkem midagi peale hakata kui eestlase id kaardiga. Nad veel viskasid omavahel nalja, et äkki selle varastas keegi, kes kogub teiste inimeste isikut tõendavaid dokumente :D Praeguseks veel ID kaarti leitud ei ole ja ma väga ei usugi et ma selle tagasi saan. Muidu poleks seda ju ära varastatud.





Kahel viimasel õhtul olen ühe brasiillase juures käinud. Põhiliseks elemendiks seal on hea live muusika ja mõnus seltskond. Avastasin, et uskumatult palju inimesi oskab siin kitarri mängida. Näiteks eile olid 5 inimest 9st väga heade kitarrioskustega.



1)Ükspäev üks poiss oli nii õnnelik, kui kuulis, et Eestist olen, sest Eestis on ju " Thor" .
2) Millalgi rääkisin just ühele sakslasele kui palju nalja mul enda päritolu seletamisega on. Ta ei suutnud uskuda, et nii paljud ei tea kus asub Eesti. Samal õhtul sai ta seda ise näha. Nimelt uuris üks kohalik poiss mu päritolu kohta, kui vastasin talle, et Eestist. Tema sellepeale " eiei, ma uurisin et kustkohast sa pärit oled?" Ütlesin, et jaa, ma olengi Eestist pärit. Siis ta ikka " sa vist ei saanud täpselt aru minust.. kus sa elad?? missuguses riigis??" siis see sakslane seletas talle ära, et ma elangi Eestis, et see on riik põhja-Euroopas.. ja alles siis sai see kohalik lõpuks pihta..  Selliseid juhtumeid on mul kusjuures tihti.


Comments