Kõige kohutavam reede eveeer.

Miks oli see reede kõigekohutavam? Sellepärast, et absoluutselt KÕIK asjad ja otsused suutsid kellaajaliselt nagu niiii valed olla :D
Elina eile küsis veel ,et " kuidas mul reede läks?"
Vastasin talle , et " mul pole nii hullu reedet veel ever olnud "
Elina muidugi sellepeale, et " ooh, räägi , mis tegid siis ?"
Aga sellepeale võibki öelda seda, et asi ongi selles, et ma ei teinud Mittemidagi nagu :D

Pmst oli nii , et teadsin, et Risto tuleb tallinnasse, ning tema oli ka üks põhjuseid, miks ma tallinnasse jääda tahtsin. Õhtul sain ma aga teada, et Risto peab nv-l tööl olema, niiet ta ei jõuagi tallinasse. Minul olid siis mõtted, et kas jään siis ikkagi nsm tln-sse või lähen koos vanematega jaani.
Kuna aga Kerli, Piret, Elina jt. läksid pärnusse, siis teadsin, et nendega niikuinii midagi teha ei saa. ja kuna minumeelest oli auto täis ka neil, siis autosse poleks ka mahtunud.
Rääkisin jaanikaga siis, Ta küll teatas et tal on pohmakas, aga oli ka kindel ,et me võiks teha siiski midagi õhtul jne. Vahepeal mõtlesime et lähme heleri juurde, kuna aga sinna ei saanud siis oli plaan nsm linna minna.
Mõeldud-Tehtud.
Vanemad olid jõudnud mul juba jaani minna, kui jaanika teatas, et tal on ikka megapaha, et ta siiski ei tule minuga täna välja.
Täpselt natuke aega hiljem küsis keegi jaani omadest msnis, et kas ma burksi ei viitsi minna, et neil mingi istumine seal vms? aga eii, mina olin tallinnas muidugi
Vot siis tuli see hetk, kus ma hakkasin kahetsema,, et ma jaani ei läinud, aga enam polnud midagi teha.
Absoluutselt kõik, kelle msnis välja kutsusin, olid kas ära kuskil, magasid või neil oli nsm paha olla:D

Nii, siis helistasin Ristole, kell oli selleksajaks juba mingi 11 vms, Ta chillis noarootsi kõrtsus koos teistega. Ning enda rääkimisega ajas mulle hullu isu peale . ning tekkiski mõte, et kui mul mingitmoodi võimalus oleks, siis läheks noarootsi kohe.
Risto siis teataski , et neil üks sõber sõidab praegu tallinast noarootsi poole, või siis kohe hakkab sõitma, et saaksin temaga minna. Leppisime kokku siis, et tema helistab sõbrale ja räägib, et kas saan kaasa tulla temaga ja mina lubasin emale sõnumi saata. Saatsin siis mingi et " lähen noarootsi nüüd, tulen pühapäeval jne " aga kui ristole tagasi helistasin, teatas ta , et see sõber on juba mingi poolel teel ja ta ei hakka enam tallinnasse tagasi tulema . ning siis saatsin emale uuesti sõnumi , et " okei , valehäire oli :D "
Ehk siis pmst seeõhtu ei jõunud ma kellegagi välja..



Täna, ehk siis kolmapäeval . Suutsin ma uutmoodi feilida. Mul jäi eelmise aasta inglisekeele töövihikust mingi viimane peatükk võtmaga ja siis õpetaja ikkagi otsustas, et me võiks selle ära teha ja käskis täna kõigil tv-d kaasa võtta. Mul aga on enda tv eelmise aastaga ära kadunud kuhugi remondi käigus ja siis võtsin kaasa hoopis ühe koolivenna antud tv- mis on küll samasugune aga täiesti tühi seest.
Täna käskis õps meil need tv-d tema lauale jätta, ning nüüd natuke aega tagasi avastasin ekoolist et ta on hinnanud neid...
Hästiiiii. Võite kõik arvata, mis hinde ma sain. 1 muidugi... Megahästi läheb :D:D:

Comments