Süsteem Balalaika

Pole jälle tükk aega jõudnud siia midagi kirja panna, niiet mõtlesin ennast paranda siis :D
Eelmine Reede käisin jaanis jälle. Pmst terve õhtu olime burksis , kus pidi olema Tomi sünnipäev. Rahvast oli täiega palju. Paraku, see kes aga kohale ei jõunud oli Tom ise :D Laupäeval toimus päeval suur õunamahla tegu ja õhtul läksin jälle jaani. Seepäev enam nii põnev ei olnud,sest kõik läksid noortekasse Lani õhtule, ( st. et kõik vedasid enda arvutid ja läpakad sinna, varusid sööki-jooki ja mängisid terve öö üksteise võidu arvutimänge)
Mõlemal õhtul saime koos Priiduga ratastega öösel koju sõita :D

Pühapäeva õhtul helistas mingi suvaline nr mulle.  Küsis veel mind nimepidi .Mingi naine siis tutvustas ennast ja kutsus kuskile uude Kristjan Jõekalda telesaatesse " Vali Mind " stuudiopublikuks, kirjeldas siis umbes ära, mis seal toimuma hakkab ja millal salvestused on jne ja et kas ma oleksin huvitatud. Alguses mõtlesin, et äkki see on mingi tüngakõne jälle, aga ei olnud siiski :D Kõne lõpus veel küsisin viisakalt, et kust ta mu nr sai? ja siis ta ütles et , mina olin vist olnud ka isik, kes ennast " Eesti Laulu 2011" salvestusele grupijuhiks registeeris, justnii oligi. Ja kuna tal oli seekord stuudiopublikuga häda majas, otsustas mulle helistada. Mulle sobis kõige paremini pühapäevane aeg niiet , lähme Elinaga pühapäeval salvestusele :D Eks siis ole näha, kuidas saade on.

Teisipäeval käisime Kadriga vabaduse väljakul ja olime maskotid. Tegelt olen maskott selle sama teemaga seoses ka varem olnud ( 3 septmebril ülemiste parklas oleval freestyle ekstreemspordi üritusel) . Vabaduse väljakul aga olime me seoses tudengipäevadega. Meie ülesandeks oli inimestele jagada cocat. Mul oli au isegi Mikk Saarele cocat anda ning ka temaga natuke juttu rääkida :D:D

 
Olen ka kuskil seal, nende hulgas. Ei tuvasta ära milline :D
lähivaade maskottidest :D Need tglt täpselt nagu coca automaadid :d


Kolmapäevast- tänaseni oli koolis retsimine meil. Nalja sai nendega kõvasti ja ülesanded, mis neile andsime olid ka väga vinged. Üks võistlus näiteks, mis toimus kolme päeva jooksul oli see, et rebased pidid oma jumalatele pugema. Pugemisvõimalusi oli erinevaid: kes siis tassis oma jumala kotti koolipäeva jooksul, kes ilmus hommikul oma jumalale kodu ukse taha koos võileiva ja mahlaga, kes kinkis õhupalli , käeketi, kommi või šokolaadi või siis kes pani oma jumalale feisbuukis erinevatele piltidele üle 100 like . :D

Lõpuraja tegime kõigepealt õismäe peal, kus nad igast  asju müüma pidid ja täitsa lõpu rada oli harku järve ääres . Lisan mõned pildid ka retsist, aga enamus lisan arvatavasti siis, kui Kati need netti üles paneb.
Siim enda rebase aksessuaariga.

tänane sünnipäevalaps !
hommikused näomaalingud


meie 12 a tiim Jumalad ! :) vasakult ülevalt: Joonas, Kristo, Kadri, ALiide, Liis, Lisett, Kerli, Andu, Mina ja all Martin. Mitmed puudu siit. 


Homme tuleb veel Retsi lõpupidu meil . Vanalinnas. Loodetavasti tuleb vingee see.

Mu nime kohta- Süsteem balalaika tähendab mingit sellist süsteemi, mida sa ise ka täpselt ei tea mis teed vms. Rasmuse teema sellega :D  Feil oligi see, et üksõhtu ei osanud absoluutselt enda matemaatika kodust tööd teha. Läksin siis õhtul hiljem Rasmuse juurde, kus nsm chillisime ja kus lõppkokkuvõttes tegin Tallinna Tehnikaülikooli mingi füüsika teaduskonna joonestustööd :D Mis oli minumeelest palju kergem kui minuenda mata kodune töö :D

 btw. millalgi lisan veel siia enda toa remondi before-after pildid :D
Aga praegu lisan nsm mingid pildid, mis nädala jooksul teinud olen telefoniga ( justnimelt telefoniga, sest fotokas on katki mul -.- )

ükspäev oli mingi punaste autode teema majaees :D

nvl jaani sõites.
Paistekal
samuti paistekal

Comments