Kummaline unenägudemaailm

Ma olen lugenud teadlaste või psühholoogide kohta, kes on veetnud oma elust üle 20 aasta uurides mingit kindlat valdkonda või probleemi. Esialgu tundus see minujaoks suht uskumatu, et kuidas annab nii kaua midagi uurida ilma et sa lõpuks mingile kindlale arusaamale jõuaksid. Mõni asi paraku lihtsalt jääbki lahenduseta.
Ükspäev ma mõtlesin, et kui ma peaksin ka kunagi tulevikus nii pika aja pühenduma mõne valdkonna uurimiseks, oleks selleks arvatavasti alateadvuslik unenägudemaailm.

Ma usun, et üsna paljud meist on hommikul ülestõustes mõelnud, et huvitav miks nad just seda kohta või just seda kindlat inimest unes nägid. 
Ma olen enda kohta ka avastanud, et mul oleks nagu 2 erinevat maailma- unenägudemaailm ja reaalne maailm, sest paljud asjad on mul unenägudes hoopis teistmoodi, kui need tegelikult on. 
Näiteks: Järva-Jaanis, on mu unenägudes ühe koha peal suur mets kuigi tegelikult on seal hoopis lagendik.
Noarootsi kohta näen alati unes, et seal on ühe kindla koha peal surnuaed, mida päriselt muidugi ei eksisteeri. 
Tallinnas näen ma ühe kindla poe kohta alati, et poe teisel korrusel on hästi suur voodipood, ning sealt voodi poest läheb ühe voodi tagant üks hästi pisike käik ühte hästi vingesse riidepoodi. Niiet, kui ma enda unenäos sinna poodi lähen, külastan ka alati seda riidepoodi. 

Samuti on mul suhteliselt imelik teema mõndade inimestega unes nägemisega. Ükskord nägin ma unes ühte meest, kellega tuttavaks sain. Ma isegi ei mäleta, mis me seal unenäos tegime, aga hommikuks oli mul selle inimese nimi igaljuhul meeles. Mõtlesin siis, et niisama nalja pärast guugeldaks seda. 
Leidsin siis vastuseks ühe võrumaa kodulehe, kust sain teada, et see mees oli võrumaa talumees 1700 aastate lõpus. Sinna oli märgitud isegi selle mehe elulugu üles. Ma siiamaani mõtlen, et miks ma nägin nii kaua aega tagasi elanud surnud inimest unes, kellest mul isegi aimugi pole. 

Paar päeva tagasi nägin ma unes, et mulle saatis ühe sõnumi üks naine. Sõnumit ma lugeda ei jõudnud, sest ma ärkasin üles ennem , aga samuti jäi mulle silma selle inimese nimi. ( Ma ei hakka seda siin avalikustama, sest kui see isik enda nime guugeldama peaks, leiab ta üles ka selle blogi ja loeb seda, aga ma jätaksin veidra mulje, kui ta loeb enda kohta, et mingi jumala suvaline isik teda unes näeb).
Selle inimese nimest ei olnud ma samuti mitte midagi varem kuulnud ja otsisin siis ka temakohta infot. Jällegi leidsin, et selline isik on täiesti olemas ning ta on pankrotihaldur. Aastal 2003 süüdistati teda suure summa varastamises ja samuti oli ta hansapangale enam kui 478 000 krooni võlgu. 
Jällegi tekkis mul arusaamatus, et huvitav, mis seos on mul selle inimesega, et teda unes näen.. 


Veel seoses inimestega, olen ma mitu korda unes näinud ühte restorani, kus söömas käin. Seal restoranis töötab üks hästi kena ettekandja. Alati ma luban endale, et kui söögi ära söön lähen otsin selle ettekandja üles ja teen juttu temaga. Millegipärast on mul lubatud seal minna restorani ametiruumidesse ja kui teda otsima lähen, saan alati vastuse, et ta läks just ära. Mul ei ole isegi aimugi, kas see restoran ja selline inimene tegelikult eksisteerivad, aga millegipärast on mulle unenäos väga tähtis selle isiku nimi teada saada. 
Kes teab, äkki näen ma mõnipäev veel seda kohta unes ja õnnestubki see ettekandja ennem ta äraminekut kätte saada :D 

Üleüldse on mulle mitu korda öeldud, et peaksin oma unenägudest raamatu kirjutama või filmi tegema, sest need on lihtsalt nii absursed alati :D
Õnneks on mul need paremad unenäod alati hommikuti meeles ja nüüd olengi ma need eriti grazy´d ja meeldejäävad üles kirjutanud. Ühele isikule on juba harjumuseks saanud see, et ta peaaegu iga päev küsib mu käest, mis ma täna unes nägin, sest ta teab, et sealt võib midagi head tulla. :D Minukohta on ka arvatud, et äkki olen ma pooleldi mingi selgeltnägija, et näen unes neid asju. Selles ma päris kindel ei ole, kuigi jah, tõesti on tulnud ette asju, kus olen näinud päev enne unes mõnda sündmust mis siis kas minuga või maailmas juhtub.

Millegipärast on mul täiesti tüüpiline see, et olen mingi kuulsuse hea sõber. Vahepeal oli lausa periood, kus nädal aega järjest nägin selliseid unenägusid, et olen kas ise kuulus või siis minu sõber on keegi kuulus. Vot siis oli küll rõõm igal õhtul magama minna, sest juba eeldasin, et näen midagi sellist unes jälle. 
Näiteks olen ma olnud Chris Browni isiklik stiilinõustaja, Enrique Iglesiase parim sõber. Justin Timberlakega kohtusin ma mingi välismaa hotelli liftis ja peale seda said meist head sõbrad, Paris Hiltoni ja Nicole Richie õde olnud , Egpituse presidendil olen ma tema isilikul saarel külas käinud, kuid paraku peale seda me läksime tülli.. :/ :D, Koit Toomel aitasin ma ühe esinemise jaoks lugusid valida ja Tanel Padar oli alles mu üleeilses unenäos tore sõber.

Vahest näen ma unes kohti, kus ma kunagi tegelt isegi käinud pole ega ei teadnudki varem midagi sellest kohast ja siis mõne aja pärast näen seda kohta mingi pildi pealt või televiisorist. Kõigepealt ma siis esialgu mõtlen tükk aega, et kuidas ma tean seda kohta ja siis meenub mulle see unenägu, kus seda nägin. 
Näiteks, eelmine nädal nägin ühte pilti, mis on tegelikult Prantsusmaa suurim raamatukogu., Minu unenäos oli aga samasugune hoone mustkunstiasjade poeks.. :D 


Comments