tutipidu, lõpukell, eksamid ja muud loomad.


Blogger on ikka täitsa lõpmatuseni muutunud, võrreldes sellega kui siin viimati käisin. Mul läks tükk aega, et midagi üles leida siit. Aga no mis teha, küll ma selle ajapikku ära õpin. 
Kirjutan siis siia lühidalt ära enda eelmise ja selle nädala tegevused. Eelmine nädal saime Jaanikaga tuttavaks ühe Markkoga, kes meid üksõhtu ka enda juurde kutsus. Seal saime tuttavaks ta korterikaaslaste Maiceli, Tõnise ja nende sõbra  Reimoga. Tuli välja, et Tõnis tegeleb praegu täpselt sellega, mida mina tahan õppima minna, niiet jututeemat jätkus meil kauaks. 
Reedel hoidsin ma onu pruudi last, sel ajal kui onu ja ta pruut linnateatri direktori sünnipäeval olid. Öösel, kui nad tagasi jõudsid, siis ma koju ei tahtnud minna veel, niiet sain selle sama Maiceliga kokku ja läksime ta venna juurde. 
Laupäeval olin ma 12-6ni Viru keskuse jätsijaamas tööl, niiet selle päeva jooksul sain palju jäätiseid ära tehtud. Kuna laupäevaõhtune ilm oli väga ilus, siis mõtlesime, et läheks teeks kuskil grilli ja väiksed joogid. Paraku see mõte jäi nii hilja peale, et lõpuks jäi grillimine ära. Kuna meist keegi tuppa minna ei tahtnud ja väljas ka normaalset istumiskohta polnud, kolisime kõik Maiceli venna Alvari rõdule värsket õhku nautima. 

pilt on tehtud 9ndalt korruselt, niiet vaade oli üsna hea. 

Lõpuks, kui juba liiga külm väljas hakkas, läksime tuppa aliast mängima. Nalja sai seal palju ja kõvasti targemaks saime ka kõik, just kuulsate isikute suhtes :D 
Pühapäeval olin ma samuti tööl. Täpselt samadel kellaaegadel, aga ilusa ilma tõttu oli rahvast kõvasti rohkem. Õhtul tulid Maicel ja Alvar tööjuurde, otsid jäätist ja siis läksime niisama linnapeale jalutama. 
Esmaspäeval oli mul laagrikasvataja eksam. See läks mul hästi, vaatamata sellele ,et see oli kokku 6 A4-a. Millegipärast arvasin algul, et on vähem. Peale seda läksime Jaanikaga vanalinna sööma. 
Teisipäeval oli mul ARKi sõidueksam. Ka see läks hästi. Niiet kordaläinud eksamid olid mul. Nüüd tasub vaid loota, et riigieksamid sama hästi lähevad. 
Kolmapäeval oli koolis tutipidu. Ülimalt lahe oli see. Eriti kihvt oli see, et peaaegu kõik sellega kaasa tulid. Selle kohta mul väga jutupoolest lisada polegi. Parem vaadake pilte ja saate aru, mis toimus. 




Tutipäeva õhtul läksime klassiga grilli tegema Kristo juurde. Hästi mõnus oli jälle kõik koos väljaspool kooli kokku saada, niisama rääkida ja chillida, Väga rahule võis selle istumisega jääda. 
Neljapäeval oli meil lõpukell. See oli väga hästi korraldatud ja kõigile väga meeldis see. Seal saime näha videode peal enda igast üritusi, kus esinenud oleme ja siis õpetajate meenutusi meist. Lõpuks meile anti kätte õhupallid ja igaüks kirjutas enda õhupallile oma soovi. Peale seda läksime me staadionile ja lasime need õhku. 

Lisaks sellele saime lõpukellal igaüks endanimelise lehe, kuhu olid kogutud koolipealt küsitud arvamused selle isiku kohta. Minu oma nägi välja selline :

Korralik õpilane
Arukas blondiin
Rõõmsameelne
Omapärane
Lahe kooliõde
Innukas
Naerab alati

Peale lõpukella läksime kadriga drumsticksi sööma, mida võib nimetada hiina toidu restoraniks. Seal oli eriti feil see, et tahtsime tellida nuudleid köögiviljadega, aga meil läks kogemata sassi, niiet tellisime endale köögiviljad nuudlitega. Tulemuseks oli selline supi moodi köögiviljasegu, kuhu oli ka paar krõbedat makaroni sattunud. Suht feil oli igaljuhul :D
Kell 16.35 kogunesime kooli ees ja läksime terve 12ndate klasside ja hästi paljude õpetajatega Rakvere teatrisse toatütreid vaatama. Kokku kestis see 1h ja 40 minutit. Umbes esimesed 1h ei saanud keegi eriti aru, mis seal toimus aga lõpupoole läks õnneks põnevaks. Näitlejaid oli seal ainult 3, aga kõik olid väga head näitlejad. Keset lava oli isegi vann, kuhu keset etendust vett sisse lasti. Etenduse lõpp oli väga sürr, sest kõik 3 näitlejat, kukkusid ükshaaval prauhti vannivette, ise lõpuks jumala läbimärjad olles. Usun et proovides oli lõbus neil :D 
Tagasi jõudsime rakverest enne 11-st. Siis sain Jaanikaga kokku ja läksime jälle Markko poole. Tähendab, Markko ise läks kodust ära aga chillisime Tõnise, Maiceli, Alvari ja Tõnise sõbra Felixiga. Öösel mingiaeg liitus meiega ka Tõnise naine. Seekord mängisime me hoopis Imagot. See on hea mäng, et teisi tundma õppida, juhul kui sa neid väga hästi veel ei tea. 
Ükskord mainisin ma blogis , enda faktides , et olen osalenud reklaamis, muusikavideos, näidendis ja uudistes, aga filmis olemise kogemust pole mul veel olnud. Nüüd saan ma selle ära kogeda, kui on soovi, sest kõik eelmainitud nimed, kellel külas olime, teevad hetkel pöffi jaoks ühte filmi. St. kui nad mingi võistluse võitma peaks, siis nende film esitatakse pöffil. Täpset osa ma endal veel ei tea ja arvatavasti pole see ka midagi suurt, sest ma ei jõuaks eksamite vahel filmiproovidega väga tegeleda, aga kasvõi mingi massitseen oleks väga tore. Eriti veel sellise toreda seltskonnaga filmides. 
Hommikul, jõudsin ma koju mingi 8-9 ajal. Ma ei tea miks, aga millegipärast oli mul tunne, et kell on 12. Ema oli veel kodus ja hakkas tööle minema, kui küsisin talt,et kas vend peaks ka lähiajal koju tulema.. ? Ta vaatas mulle suht wtf näoga otsa ja siis ütles, et armin läks kooli alles. Kella vaadates jõudis see mulle endale ka kohale.. :D 
Teine juhtum oli siis, kui jaanikaga msnis rääkisin. Ta ütles eile ,et peab kella 10ks kooli minema korra. Msni jõudes küsisin talt, et kas ta on juba koolist tagasi, et eriti kiire oli. Sest ma muidugi eeldasin, et kell on vähemalt 12.. aga kui jaanika teatas mulle et ta on alles kodus ja kell on 9, siis sain jälle aru,et olin feilinud . :D 

Uuh, aga ma nüüd tänaseks lõpetan. Loodan ,et järgmine postitus tuleb kiiremini , kui see tuli, sest muidu koguneb vääga palju sündmuseid ühte postitusse ja ma usun, et keegi ei viitsi neid ülipikkasid postitusi lugeda :D 


Comments