Viimasel ajal on jälle jube kiire olnud, näha on ka, sest pole jõudnud kirjutada siia. Tegelt asi oli ka selles, et läpakas oli isa käes ja suures arvutis pole üldse nii hea blogi kirjutada, kui läpakas. 


Praeguselhetkel arvavad kõik ,et " oh, sul on ju koolis see kerge aeg praegu. Ainult vaja eksamiteks valmistuda ja värki " Oleks see siis nii. Praegu on tegelt just see aeg, kus kõik õpetajad saavad veel viimast võtta ja täiega õppida anda. Võibki öelda, et ma pole tükk aega nii palju õppinud, kui eelmine nädal. Näiteks reedeks jäi meil kõigil klassis teha 20 minutiline Briti-Ameerika kirjanduse ettekanne. Lisaks sellele oli veel üsnagi mahukas filosoofia kontrolltöö ja pidime ära andma ühe filosoofilise teose põhjal tehtud 2,5 A4 pikkuse essee. Ma isegi ei kujuta ette, kuidas see mul minna võis, aga kui Erkki Vilippiga konsulteerisin ( nimelt, meil on ühine filo õps ) sain teada, et ta tegi reaalselt terve päeva seda esseed ja sai 3. Niiet midagi head ma lootma ei hakka. 
Oleks see filosoofiline teos siis kerge, mis me lugema pidime, aga kõik olid mingi superrasked, millest esimese lugemisega midagi aru ei saanud :D 
Toon siis 2 lauset, üks minu,teine kadri raamatust, et saaksite mingigi näite, kui absurdsed need tegelikult on :


 " õudus peitub selles: kui tõeliselt ei eksisteeri mitte midagi peale absoluudi, on Absoluut eimiski; kui tõeliselt ei eksisteeri mitte midagi peale minu enda, olen mina eimiski "


,,Olemisküsimus tähendab oleva kui säärase järele küsimist. Ometigi tähendab olemisküsimus nii olemiselt kui ajalt mõteldult: küsimine olemise kui säärase järele. Tiitli see tähendus on ka asiselt ja keeleliselt kohane; sest olemisküsimus metafüüsilise küsimuse mõttes oleva kui säärase järele käivana ei küsi temaatiliselt nimelt mitte olemise järele. See jääb unustatuks.“


Võib öelda, et terve raamat oli täis selliseid imelikke lauseid, mille arusaamiseks peab lauset ikka üsna mitu korda läbi lugema. 


Minu kiire aeg pole ka möödas veel, 23.04 on mul kasvataja eksam, sellest päev hiljem on ARKi sõidueksam. Sellest 6 päeva hiljem on kirjanduseksam. Õnneks siis jääb mingi paarinädalane vahe vahele ühiskonnaeksamini ja peale seda on 3 nädalat BAK-i eksamini ( Briti-Ameerika kirjandus)


Hetkel olen ma järva-jaanis, paisteväljal. Eile õhtul käisin ma Priidu, Heiki, Meeli ja Anne-Lyga väljas. St alguses olime väljas. Pärast läksime seltsimajja. Seal tegin neile erinevaid kaarditrikke, vähemalt neid, mis mäletasin. Siis mängisime aliast ja yatzyt. Eriti tore oli see, et kuna seal majas mitte ühtegi pastakat ei eksisteerinud,( st oli aga luku taga, mille võtit meil ei olnud) siis leidsime hoopis nutikama versiooni, kuidas paberile kirjutada. Nimelt võtsime me ahjust väikse söetüki ja kirjutasime sellega :D 



Comments