Värske piim- check! , leib-check!

Mida päev edasi läheb, seda rohkem mõtlen sellele, et peaksin siia ikkagi aastaks jääma. Rääkisin ükspäev 3  kohalikuga. 2 neist veetsid aasta Poolas, kolmas Hollandis ja nad kõik olid veendunud, et pool aastat on liiga lühike aeg. Lisaks meenutasid nad enda sõpru, kes ainult pool aastat välismaal olid ja ütlesid et mõned neist kahetsesid, et kauemaks ei jäänud.
Lähiajal peaksin ma enda ülikoolilt kirja saama, kus siis saan ära öeda, kas lahkun siit veebruaris või hoopis juunis. 
Kindel on aga see, et kui jään siia aastaks siis vahepeal külastan ma Eestit. Arvatavasti veebruaris, niiet siis kohtun teie kõigiga, kellel soov seda teha on ;)

Värske piima leidsin ma lõpuks ühest suurest supermarketist ning see oli juba tõsiselt piima värvi ja maitsega. Teiste piimasortide kohta seda paraku öelda ei saa. Lisaks sellele rääkis Mario, et ühes kohalikus sakslaste poes müüakse leiba. Vaatasin siis asja üle ja nii oligi. Tegemist ei olnud küll musta leivaga, kuid tumepruun teraleib on juba väga väga lähedal Eesti omale. Asi, millest ma nüüd olen puudust hakanud tundma on kohukesed, aga küll ma nendele ka mõne hea asenduse leian. 

Kui San Froilani üritus oli läbi saanud, siis juba järgmisel nädalavahetusel toimus keskaja laat. See hõlmas endas peaaegu poolt vanalinna ning tegevust oli seal samuti palju. Seal toimusid erinevad esinemised, seal oli väga palju kohalikke sööke, hästi palju käsitööd ja muud nänni.






lihafännidele
Maddi-mina-Sara
Tegime koos Rebeccaga endale lõpuks lepingu kohalikus jõusaalis. Hinnad on siin võrreldes Eesti jõusaalidega väga head. Kuu hind tuleb 20 eurot ning lisaks jõusaalile on võimalik külastada kõiki treeningklasse. Siiamaani olemegi käinud ainult spinningus. Asja teeb seal põnevaks see, et meie ees on suur ekraan, kus vahest vaatame erinevate artistide esinemisi või siis eriti ekstreemseid rattasõite kõrgetel mägedel. Kuna ruum on pime, jääb mulje nagu sõidaksidki päriselus nendel mägedel :D

Ilmad on siin viimaselajal kohutavalt veidrad olnud. Mõnikord on päeval nii soe, et pane või lühikesed püksid jalga, kuid õhtul kanna või talvejopet, sest niivõrd külm on. Mõni päev on jälle täpselt vastupidi. Päeval õueminnes kanna mitut pusa ja jopet, kuid õhtul lähed õhukese jakiga välja. Üldiselt on ilm viimastel päevadel üsna vihmane olnud. Kraadid jäävad päeval umbes 15-20 juurde.

Koolis läheb mul endiselt hästi. Vaikselt on hakanud esimesed suuremad projektid ja kontrolltööd tulema.
Ükspäev ülikooli kohvikus istudes avastasin, et kohvikust saab õlut osta. Mõne aja pärast nägingi kohalikke tudengeid kohvikus õlut joomas ja kanepit suitsetamas samalajal kui nende õppejõud nende lähedal istusid. Õppejõud ei teinud selle peale teist nägugi, kuigi kanep on hispaanias illegaalne.

Kohalikus erasmuse baaris on toimuma hakanud riikide teemapeod. Igal peol lastakse selle riigi muusikat, lisaks on selle riigi alkohol ja aksessuaarid. Näiteks saksa peol oli põhiliseks elemendiks jäägermeister. Itaallaste peol said kõik  peol osalejad endale väga vinged maskid. Mehhiko peol oli põhiliseks joogiks tequila ja kõik meessoost isikud said endale vinged vuntsid.



Facebookis on selline grupp nagu " eestlased Hispaanias", see ei ole just kõige aktiivsem, kuid ükspäev kirjutasin siiski huvi pärast sinna, et äkki keegi juhuslikult elab Leónis hetkel ? Paar päeva hiljem saingi kirja ühelt Eesti kutilt, kes elaski. Saime siis kokku ja jutustasime pikalt ja laialt. Nimelt tuli ta Leóni aastaks vabatahtlikuks. Praeguseks on tal umbes pool ajast ära oldud. Hetkel tean siis Leónist lisaks minule veel 3 eestlast. Pole paha.

Super koht jalgpalli vaatamiseks- ameeriklaste baar

Nendest sai küll kõhu väga täis.
2 korda nädalast toimub mu majale väga lähedal turg kus erinevaid
puu- ja juurvilju müüakse. Eelmisel nädalal sain ka seal
esimest korda ära käidud. 
Lause peale et ma olen Eestist  : 
Juhtum nr 1: " ohooo, mu tuttav on pärit eestist!" 
Uurisin, et mis ta tuttava nimi on. Tema sellepeale " hmm.. ega ma nüüd päris täpselt ei mäletagi.. no tegelikult ei ole ta päris Eestist, vaid Slovakkiast, kuid see on ju Eestile väga lähedal?"
Juhtum nr 2:  " Misasja? päriselt?! Ma armastan Eestit! Ma küll  täitsa täpselt ei tea kus kohas see asub, aga juba see nimi kõlab nii eksootiliselt!"
Juhtum 3: Ütlen vestluskaaslasele, et I´m from the capital of Estonia. Kutt ütleb sõbrale edasi, et " She is from Vilnius"

Comments