Niisama juttu

Elukene on vahepeal päris hästi läinud. Ilmad on endiselt ilusad, kõik on endiselt suht chill.

Ühel päeval, kui hommikul auto rentisime, et dokumente ajama minna (ning kokkuvõttes ühtegi dokumenti aetud ei saanud, sest koguaeg räägitakse meile uut infot), otsustasime et mõttetu oleks auto rendiraha niisama raisku lasta ja läksime jälle Tenerifet avastama.

Seekord külastasime kahte erinevat loodusliku basseiniga kohta ja käisime loorberimetsas.

Garachico bassein

Garachico bassein

Teine bassein oli rohkem ekstreemsema, kuid samas palju eksootilisema koha peal
Asukoht: Charco de la Laja

Charco de la Laja

Samuti käisime Siam Park´is, mis valiti sellel aastal juba viiendat korda maailma parimaks veepargiks! Alguses mõtlesin, et huvitav mis siis selles kohas nii erilist on, aga see oli tõesti parim veepark kus ma kunagi käinud olen. Kõige rohkem meeldis mulle selle puhul see, et terve see park oli nagu kuskil suures džunglis. Kahjuks me eriti pilte ei teinud, aga kindlasti soovitan kõigil, kes kunagi Tenerifele tulevad, seda veeparki külastada.





Kuna meil Tenerifele kolides ühtegi sõpra ega tuttavat ees ei olnud, siis mõtlesime, et võiks siin elavate eestlastega tuttavaks saada. Kuna meile endale meeldib väga lauamänge mängida, siis võtsimegi Eestist tulles päris palju lauamänge kaasa ja millalgi tekkiski mõte, et võiks siinsete eestlastega lauamänguõhtuid korraldada. Esialgu eeldasin et meie lauamänguõhtule tulevad kõik minu jaoks täiesti võõrad inimesed (sest meil siin ju tuttavaid pole), kuid tuli välja et üks nendest lauamängulistest oli naine, kes mulle 9 klassi lõpumeigi tegi ja ühe teise mängulisega olen varem Käsmus koos lastelaagrit teinud. Maailm on ikka väike :D
Kuna esimene mänguõhtu osutus suhteliselt popiks, siis juba uuriti et millal järgmine õhtu tuleb. Lauamängudeõhtu vol 2 ongi juba homme!



Enda mõlemad täisealise juubelid olen siiani Hispaanias tähistanud. 20ndat juubelit tähistasin Leónis ja 25ndat Tenerifel. Eks ole näha, kas 30s tuleb ka kuskil Hispaanias :D
Sünnipäeva puhul viis Keijo mind katamaraanisõidule ookeani peale, et vaalasid ja delfiine vaadata.

Päris halb oli neist head pilti saada, aga pildil on üks päris suur vaal


Sünnipäeva õhtusöök
Tegemist oli Ameerika stiilis kohaga, kus enda õhtusööki saime nautida vana Ameerika auto sees

1 oktoobri seisuga sai meie elu esimeses majutuses läbi. Nüüd kolisime asukoha poolest veel parema koha peale. Kuid enda kodus pole me enam üksi, vaid jagame korterit lisaks endale veel 5 inglase ja ühe Uruguay´lasega. Siin kodus elame jälle kuu aega ja siis sõltub juba meie tööleidmisest kas peab Eesti tagasi tulema, või leiame endale uue kodu ja jätkame elamist siin.

oktoobrikodu
Lõpetuseks räägin teile kaks lugu, mis on mind endiselt pannud mõistma, et hispaanlastel alati aega on. 
1. Sõitsin ükspäev bussiga Playa Paraisosse. Buss pidi välja minema kell 12.30. Bussijuht müüs inimestele piletid ära, lasi rahva bussi ja ise läks bussijaama kohvikusse kohvi jooma. Buss läks välja hoopis kell 12.45.

2. Millalgi ostsin endale siit Primarkist baleriinad. Vaatasin et minu suurus on küll, aga ei hakanud proovima neid, sest olin kindel et küll need ikka mahuvad. Minu õnneks maksid kingad ainult 4 eurot, sest kodus jalga proovides mõistsin, et tegelt jäävad ikka natuke kitsaks mulle. Otsustasin need kellelegi tasuta ära anda. Üks kohalik hispaania neiu oli huvitatud. Leppisime siis kokku, et järgmisel päeval kell 12 saame ühe söögikoha ees kokku ja annan talle baleriinad ära. Jõudsin ise juba 5 minutit varem ja kokkuvõttes ootasin teda seal ees kuni 12.25ni kuni lõpuks mõistsin, et ta siiski ei tule ja läksin koju tagasi. Samal ajal ta muidugi mu tekstile ei vastanud ja mõistsin, et ju ta siis pole enam lihtsalt huvitatud.
Kell 13.22 kirjutas ta mulle, et ta hakkab nüüd kodust jalutama. Okei? 
Ütlesin et ilmselgelt ma seal söögikoha ees enam ei oota ja et ta tuleks mu kodu juurde siis. 
Kell 14.16 kirjutas ta mulle, et ta nüüd on maja ees. 
Läksin õue ja seal teda ei olnud. Minu maja ette jõudis ta lõpuks umbes 14.30 ning sain talle baleriinad üle anda. Mõtlesin teda oodates, et kas sealt tuleb äkki mingi vabandus või põhjendus, miks ta niii kaua hiljem jõudis, aga seda oli ilmselgelt minust liiga palju oodatud :D 


Kui teil on endiselt jututeemasid, küsimusi või mõtteid, siis andke teada!
Keijo tegi pildi

Comments