kõikvõimalikud sündmused

Elina K. ütleb: mikkksa bloggi ei täidaa?:D
Karolin A ütleb: omg :D elina, i hate you :D
Elina K. ütleb: whyy :D
Karolin A ütleb: mitte, et ma just 2 sekundit, enne su lauset nuppu " new post " ei vajutanud.. :D
Elina K. ütleb: PÄRISELT ?:D:D:D:D:Dd::d:Dd::dd:D:D:D:D:D:D: ma olen mõtete lugeja sul :D:D:D
Karolin A ütleb: mhmmm -_- :D
Elina K. ütleb: hahah  , owned :D ja vaata,et sa selle ka blogisse kirjutad :D:D:DD:

Votnii Elina, aga palun ! :D 

Siia blogisse kirjutan, mis üldse viimaselajal juhtunud on jne. 

Vahepeal, novembri keskel, suutsin ma 2 nädalat kopsupõletikus olla.Tegelt mul oli see mingi kerge variant, sest ma ise poleks arugi saanud ,et ma kopsupõletikus olen. Mul oli vaid köha, agaa tavaliselt on selle sümptomiks veel ubes 40 palavik jne.

23.11 oli mul autokooli teooriaeksam, mille läbi tegin. aayee. :D

Vahepeal oli mingi täielik kipsimaania kõigil. Teadsin korraga 5 inimest kellel käsi või jalg kipsis oli. 
Samamoodi oli ka mu vennal. Ta suutis kuidagi lambist majaees maha kukkuda, et tulemuseks oli 2 mõra ja kips.
Tal tegelikult on novembri alguses sünnipäev ja umbes selleksajaks oli tal kinni pandud Skypargis ruum. 
Paraku pidime seda edasi lükkama ja nüüd pidas ta oma sünnat seal 3 päeva tagasi ( 30.11) 

Neljapäeval, sain ma tädi käest piletid, kes omakorda oli need saanud kuskilt, " Saabastega kassi" esilinastusele coca-cola plazasse. Tegelikult tuleb see multikas kinodesse alles 23.12, niiet meil läks hästi. Lisaks jagati seal kõigile tasuta jooki ja popcorni. Lõppkokkuvõttes see multikas oli täitsa tore tegelt. Rohkem küll noorematele mõeldud, aga vähemalt oli lõbus. :D 


Eile aka reedel käisin Kadriga linnas. Rahvast kuskil vägapalju polnud võrreldes mõne korraga aga õnneks saime lahedaid tutvuseid endale. Kõigepealt kui mäkis enda jooke jõime, siis tutvusime 2 laheda tüdrukuga, kes ka samuti joomiskohaks just Mäki olid valinud. :D Kui vanalinna peal kõndisime, kohtusime mingi pool vene- pool eesti- pool inglise tüüpidega, nad rahvuselt olid vist siiski eestlased, aga omavahel suhtlesime nendega kolmes keeles segamini :D Nad kutsusid meid kuskile kodu pubisse, millest me varem mittemidagi kuulnud ei olnud. Läksime siis asja uurima ja avastasime, et see on mingi venelaste hevi pubi :D Suht veider oli olla seal.. :D 
Kohe alguses sinna minnes, tehti meile turvapoolt eriti vinge tempel käe peale.. :D
 

Leti ääres andis  üks tundmatu mees mulle peopesa sees ühe asja. Kuna seal oli suht pime, siis ma alguses ei saanudki täpselt aru, mis asi see on. Kui ma aga valguse kätte jõudsin, sain ma väga kummalise üllatuse osaliseks, sest selleks pisikeseks kingituseks oli ühe nuku papu :D

 



 Eriti kaua me seal hevipubis ei püsinud ja läksime igale poole mujale. 
Ma pole vist kunagi varem nii  paljudes erinevates pubides ja klubides ära käinud kui eile :D 

Vahepeal kohtas Kadri mingeid enda sõpru ja siis chillisime nendega üsna kaua, õnneks olid nad hästi toredad.
Kella 3 ajal oli meil totaalselt igav juba..sest keegi suutis meie linna ärapeidetud veini ka ära varastada, niiet juua meil kella 3ks enam midagi ei olnud ja otsustasime koju minna :D

Kuna me taksoraha raisata ei tahtnud, mõtlesime, et hääletaks koju. Suht alguses kohe võttis meid peale üks noormees, kes oli meid lahkelt nõus järve selverini ära viskama. Sealt pidi ta kuskile teise suunda minema.
Enamus ajast rääkis kadri juttu temaga ja lõpuks avastasime, et see noormees ei ole sugugi nii tore, kui me algul arvasime. Nimelt, ta rääkis, et oli sõjaväega seoses tükk aega afganistaanis ja somaalias ning nüüd tahab uuesti minna sinna.
Uurisime siis, et mis talle nii väga meeldis seal ? Mille peale ta teatas et " mul on täpselt nii, nagu metsloomadel. Kui vere maitse kord suhu saad, siis peale seda, sulle hakkabki tapmine meeldima.. "
Peale seda olime me kadriga umbes, et " hhehee..... mmm.. okei :) :): ):) " ise samalajal mõtetes olles " oumaigaad, ma tahaks välja siit ! :D " aga õnneks olime me järve selverile juba vägagi lähedal ja ta lasigi maha meid :) 

Niii ja täna, käisin ma jaanis korra. Mis oli tõesti väga korra.. 
Ja homme lähme me suure seltskonnaga kennile lennujaama vastu, kes üle mitme kuu nüüd USAst tagasi tuleb. 
Aayeeee! 


Comments