some new news

Täna tuli mul esimest korda üle väga pika aja tõeline jõulumeeleolu. Ma väga loodan, et seekord see lumi nii ruttu ära ei sula.  Viimati oli mul jõulutunne suve lõpus, kui lambist jõululaule kuulama hakkasin. Õue ma seehetk ei näinud ja täitsa jõulumeeleolu tuli siis. :D

Täna oli mul jälle mingi veider unenägu. Nägin unes, et olin teadlane ja tegin 21 sajandi suurima avastuse, millest kellelgi varem aimu ei olnud. Ma hakkasin uurima kastanimunasid ja sain teada, et need on tegelikult putukad. Tegelt selle tulemuseni jõudmiseks kulus muidugi hullult kaua aega ja pikk protsess uurimist, aga siia kirjutasin ära vaid oma unenäo kokkuvõtte :D 

Nagu eelmises blogis mainisin, tuli pühapäeval Kenn Usast tagasi. Läksime siis mina, Elina, Kerli , Piret, Klaarika, Maret, Sander ja Jaanus talle kõike vastu, ( ehk siis kogu meie chillimisseltskonnaga). Käisime jaanuse juures, poes ( niiumbes 3 erinevas, et poisid mingi õige asja leiaksid. :D) ja siis läksime Mareti juurde. Kenn tõi kõigile USAST igast nänni, enamjaolt siiski komme :D Aga eriti ägedad olid ühed T-särgid, millel oli ees üks suur pilt ja särgi all oli juhe. Kui juhe sisse lülitada, hakkab särgi peal olev pilt vilkuma hääletoonide peale. Niiet see oli suht normaalne minupuhul, kui keegi tabas mind maretijuures T-särgiga juttu puhumast, et näha, kuidas pilt vilgub :D 

Täna sõitsid mu vanemad Londonisse. Esmaspäeval tulevad tagasi. Mkmm, üldse ei ole kade ju , eriti peale fakti , kui teada sain , et nad vahakujude muuseumisse lähevad. Aa, see oli ka tore, kui mingi kella 4 ajal õhtul rääkisin nendega, ( meil siin Eestis muidugi tuiskas) aga neil samalajal päike säras taevas, ajee -_- :D

Eile tegin ma Tommiga mingit tallinna linna chilli , paraku oli enamjaolt selleks kuskil poes hängimine :D Kõigepealt olime mingi 1h virus, siis läksime kristiinesse, olime seal tükk aega ja siis läksime Tre raadio srtuudiosse. 

Seal oli täiega tore :D Parasjagu oli käimas soovisaade ja läksime stuudioruumi, kus soovisaate tegija Mari saadet parasjagu tegi. Tuli välja, et ta oli endale mingi tund aega tagasi keeleneedi teinud niiet ta täiega susises kui midagi rääkis :D Tahtsime siis Tommiga, et ta mikrisse räägiks midagi, sest ta polnud juba vähemalt mingi 20 minti rääkinud midagi. Just siis kui ta mikrisse rääkima hakkas, hakkasime me täiegaa naerma Tomiga, ning paraku hakkas ka sellepeale Mari keset vestlust naerma :D Õnneks ta suutis ikka end vaos hoida ja korralikult edasi rääkida , mina näiteks ei oleks suutnud :D 

Aa ja seoses neetidest rääkides, tegin ka mina endale midagi.. 
Ma tean, et see on väga paljude jaoks vägagi mõtetu , sest seda neeti isegi pole näha. Aga midagi selles on, mis mulle sellejuures meeldis. :) Tegelt tegin selle juba rohkem kui nädal aega tagasi, aga alles nüüd tuli mõte seda siin blogis mainida.

my new neck piercing

Comments