Oh Christmas Time

Palun teeme nüüd nii , et täna hakkaks lund sadama ja sajaks kuni jõululaupäevani välja kohe.
Isegi see väike üliõhuke kiht lund seal maas suudab minus natukenegi jõulumeeleolu tekitada. Parem ikka kui mitte midagi.

Ühele mu sugulasele anti tööl tore ülesanne. Kõik peavad tööl ühele inimesele jõuupakikese tegema, aga kingil on üks kindel reegel. Nimelt, peab kinginimetus algama I tähega ja see asi peab olema rohelist värvi :D
Võtab mõtlema või mis? Mulle pole siiaamani mitte ühtegi tarka mõtet pähe tulnud. Niiet tahaks kohe täiega teada, mida nad kõik üksteisele kingivad.

Viimased nädalad on mul täitsa lappama läinud ( loe: käest ära läinud).
Eelmine neljapäev, helistas mulle Rasmus ja kutsus välja. Algul mõtlesin, et niisama väike õismäe chill, aga tegelt läksime mingi ta sõbra juurde ja siis vanalinna klubisse.
Rasmus tutvus seal klubis mingi hiina mehega, kes millegipärast automaatselt arvas, et ta on jalgpallur. Rasmus ajas siis meelega hullu veel et on jah ja mängib eesti liigas jne. Hiinlane oli muidugi väga vaimustatud ja tahtis Rasmuselt ta telefoninumbrit et kui ta kunagi veel eestisse peaks tulema, saavad nad koos pidu panna :D
Mingi kella 5 ajal hommikul, kui ära hakkasime minema, läks poistel kõht tühjaks ja nad võtsid endale mäkist 15 euro eest juustuburkse :D
Hommikul kojujõudes sain natuke üle 1h magada ja siis läksin kooli.. :D suht uni oli, aga no see kõik oli mu oma süü.

Terve reedeõhtu olin ma kodus, magama läksin juba umbes kell 7 õhtul ja magasin kuni hommikuni välja :D

Laupäeval toimus Klaarika sünnipäev. Algul olime temajuures mustamäel ja mingi 11 ajal läksime linna. Külastasime Elinaga veel Remniku Sergei töökohta, milleks oli mingi eriti uhke Restoran. Pole nii korralikus kunagi varem käinudki vist..
Vanalinna minnes läksid aga meie teed klaarikaga täitsa lahku , niiet lõpuks olime Elinaga koos ühe sõbra Kauri ja tema sõpradega. Terve öö läks kõik nii ruttu , niiet hommikul kella 6 ajal läksime Tacosse pitsat sööma ja umbes kell 7 jõudsime koju.. :D

Pühapäeval olin ma jälle ilusti korralik. 
Esmaspäeval käisin koolis ja õhtul läksin koos kerli, kenni, margi, mike ja jaanusega pilkusse. Seal kohtasime veel tegelt igast tuttavaid. 

Teisipäeval oli lõpuks ometi viimane koolipäev, mis oli ka suheliselt mõttetu. 3 tunnis vaatasime filmi ja ülejäänud tunnid olid niisama lebod. :)
Teisipäeva õhtul läksime Jaanika Roltzzi juurde, keda mingi 100 aastat näinud polnud :D  
Roltzzi juures on alati põnev käia just sellepärast, et tal on vist isegi rohkem ehteid kui mul. 
Ta avas ühe suure sahtli ja sealt leidsime suure hunniku sõrmuseid, käepaelu, kaelakette, käeraudu, vöösid jne. See on see rokkari elu noh. :D 
Lisaks kõigile nendele asjadele leidsime ka Henna tegemise asjad. ( kes ei tea, siis henna on pmst sama asi nagu tatoveering, aga püsib nahal umbes kuu aega ) 
Muidugi pidime me Jaanikaga ka endale hennad ära tegema :D


Kolmapäeval toimus Kaarli kirikus Tallinna Järveotsa Gümnaasiumi traditsiooniline jõulukontsert ning peale seda läksime 12. klassidega Kadriorgu A.H. Tammsaare muuseumisse ja jõululõunale.

Peale jõululõunat helistas mulle Martti ( noarootsist) ja uuris kus ma olen ning mis teen. Tuli välja, et ta sõidab koos Targo ja ühe Martiniga Tallinna poole, et jõulukinke osta. Otsustasime kokku saada siis. Kuigi me olime koos suht tükk aega kulus enamus ajast hilpharakas olemisele. Targo tahtis sealt oma tüdrukule jõulukingi osta. Need kes teavad seda poodi, teavad ka kui pisikene see tegelikult on. Niiet nüüd võib tunduda suht uskumatu, kui ma ütlen ,  et me olime seal poes täpselt 1h ja 32 minutit :D Lõpuks suutis Tarx õnneks kingi välja valida ja loodetavasti see ta tüdrukule ka meeldib. Isegi müüa ütles lõpuks, et " Sul on oma sõpradega väga vedanud, et nad sinuga nii kaua siin olla viitsisid ja isegi, kui see kink su tüdrukule väga ei meeldi, siis maini talle fakti , kui kaua sa seda kinki tegelikult valisid ja talle hakkab see kindlasti meeldima"

Õhtul korraldasime me klassiga " ekskursiooni" taolise ürituse ja läksime kõik KAPPI ehk siis pedeklubisse. :D Seda võib kohe päriselt lugeda klassiekskursiooniks, sest pmst terve klass oli kohal. Lisaks oli enamus paralleelikaid ja vägavägapalju muid tuttavaid. 
Võibki öelda, et terve üks klubi nurk oli hõivatud kõikide meie tuttavatega.
Põhjus, miks me sinna üldse läksime oli " Boys Night ". Nimelt, meestele on siis pilet 7 euri ja naistele 10.. ( diskrimineerimine !  :D ) aga see-eest on õlu ja siider terve öö tasuta seal. 
Teine põhjus oli see, et Kapp pannakse kinni ja see oli viimane boys night.
Mingi 1 ajal saime kadriga jälle kauri ja ta sõbraga kokku ja külastasime ka teisi baare. 
Koju jõudsime kella 5 ajal. 


Neljapäeval oli koolis aktus ja suht lahe oli vaadata, kuidas poisid kõik väga pahade pohmakanägudega kooli tulid :D 


Neljapäeval ma lubasin ka endale, et nüüd tükk aega pidu ei pane, sest see viimane nädal on tõesti väga piduderohke olnud. No kindlasti 31. tuleb suur pidu ja pillerkaar aga enne seda üritan rahulikumalt võtta. 
Just siis, kui seda endale lubanud olin, tuli rasmuselt sõnum " lähme münti täna ! " :D 
Nimelt oli seal sissepääs 1 eur ja joogid samamoodi :D Õnneks olin ma tubli ja keeldusin. Muidu oleks lihtsalt julmalt oma lubadust murdnud :D 







Comments