omapärane jaanipäev

Minu eelmine postitus lõppes neljapäevase päevaga, kus mul lõpetamine ja õhtune pidu oli.
Seoses jaanipäevaga oli meil see aasta ka tõsine plaan nõvale minna,sest eelmine aasta oli ülimalt mõnus seal.
Niisiis hakkasime me seda asja juba varakult ajama, aga mida aeg edasi läks, seda rohkem rahvast ütles alt ära, niiet lõpuks jäime ainult mina, kerli, piret, elina ja maret.
Reedel, kella 2 ajal tuli kerli isa meile kõigile järgi, läksime poodi ja alustasimegi sõitu Nõva poole.
Kohale jõudsime mingi 5-6 ajal, sest juba poes läks meil üle 1h ja selle õige rannakoha ülesleidmine võttis ka omajagu aega.
Meie 3 päeva asjad,
neid vaadates pigem ütles et läksime sinna nädalaks :D
Kohalejõudes lootsime saada oma eelmise aasta kohta, kus oli ka suur katusealune, kuna aga koht oli võetud, kolisime kerli ja pireti tuttavate lähedale. Esimese asjana panime telgi püsti, kui aga avastasime, et telk on täiesti lageda peal, kus oli megatuul ja hästi palju sipelgaid, kolisime oma telgiga natuke eemale puu alla.
Järgmiseks panime kõik enda kodinad telki ja siis avastasime, et meie kotid võtavad poole telgi sisust ära. :D
Kuna Elina, Maret ja Piret seal varem käinud polnud, näitasime peamised kohad neile ära ja kuna kõige suurem ja tähtsaim töö ( telgi ülespanek) sai tehtud, võisime puhkama hakata.

Sellise koha juures on see lahe, et seal on kõigil pmst nagu oma " kodukesed " ja siis täiesti normaalne, kui ütled , et " lähme nüüd ületee rahvale külla " vms. Lahe on ka see, et üle eesti on kohale tulnud igast rahvast ja üleüldiselt on kõik hästi sõbralikud, niiet kõik käime üksteise telkimisplatside juures külas jne.
Õhtul hiljem tulid noarootsist kohale 2 autotäit rahvast, keda tükk aega näinud polnud ( martti, karmo, mait, keit jne) niiet chillisime siis nendega tükk aega.
Piret ja kerli läksid magama mingi 3 ajal, et laupäevaseks suuremaks peoks valmis olla, mina, elina ja maret läksime 4 ajal.
Tegelt olid meil kõigil madratsid kaasas, aga ruumi kokkuhoiu mõttes kasutasime mareti kahekohalist täispuhutavat madratsit ja magasime 5kesti selle peal :D See nägi välja umbes selline, et kerli, maret ja elina magasid mõnusalt madratsi peal ja siis mina ja piret olime poole kehaga madratsil ja ülejäänud poolega kottide otsas :D
Hommikul ülestõustes tabas meid mõnus üllatus. Minul oli telefon väljalülitatud ja elinal oli 27 vastamata kõnet martti poolt. Saime siis teada,et nad olid mingi 5-6 ajal öösel sinna tulnud ja lootsid meid kätte saada. Kõigepealt helistasid mulle, niikaua kuni mul lõpuks aku tühjaks sai ja siis hakkasid elinat piinama. Selle juures oli tore see, et nad lasid kõik korrad kõne lõpuni kutsuda, aga meie 5 ei kuulnud läbi une mitte midagi.. :D

See aasta kordus teise päeva hommik umbes samamoodi nagu eelmine aasta. Tõusime üles, aga kuna vihma sadas, ei väljunud me telgist, vaid hakkasime sööma hoopis. Peale seda mängisime kaarte, siis pikutasime ja lõpuks ajasime ikkagi välja ennast :D
Järsku tulid meie juurde meie " naabrid" ehk siis kerli ja pireti sõbrad, kes teatasid, et nad lähevad minema nõvalt ja uurisid kas me tahame äkki kaasa tulla? Põhjuseks oli tugev vihmasadu, ning samuti oli nende suur tehnika koos kõlarite ja värkidega kannatada saanud.  vot see lause pani meid ikka mõtlema, sest tegelikult olime arvestanud, et lähme pühapäeva päeval kerli isaga ära.
Meil läks ikka üsna kaua aega, et otsustada kas valida tallinna või nõva kasuks. Mõtlesime kõik plussid ja miinused läbi, aga kui lõpuks avastasime, et pool reedesest rahvast on kadunud ja kogu see rand oli üsna tühi, otsustasime siiski ära minna.
Ära läksime me 3 autoga + ikka väga paljude telkide, madratsite, riidekottide ja loomulikult ka toidukottidega.
Kuna keegi meist enda jaanipäeva kodus veeta ei tahtnud läksime kogu selle 3 autoga nende kerli/pireti sõprade juurde, kes ise ka 5kesti kuskil autos olid. See nende elamine asus kuskil kalamajas ja kogu kodu oli väga vinge neil. Korter oli mingi 5-6 toaline ja suur tuba nägi välja nagu mingi mõisasaal.
suuretoa lagi neil
ja kamin

Pmst mu nime juurde jõudes, võibki öelda, et see oli omapärane sellepärast et ühtegi jaanilõket ma ei näinud ja jaanilaupäeva veetsime pokkerit mängides, pidutsedes ja megasuure ekraani pealt jalkat vaadates. Selle juurde kuulus ka söögitegemine, sest nagu eelnevalt mainisin oli meil megapalju sööki. Üritasime kõik selle ära süüa, aga ikkagi jäi kõvasti alles seda. Kuna aga teistel oli ka megapalju sööki , siis tekkiski selline tore vaatepilt aknalauale, kus oli vähemalt 13 grill-liha karpi + mõned olid veel külmkapis. :D
Lisaks sellele tekkis Matil mõte hakata erinevaid kokteile proovima. Kõige parem oli õige pina colada, mis nägi välja täpselt selline vasakpoolne:     Samuti maitses see kohutavalt hästi :)

Agaa kokkuvõttes kogu seltskond oli hea, niiet võib väga rahule jääda selle omapärase jaanipäevaga :)