öö muuseumis

See tegevus minu nimes on üks nendest, mis toimus noarootsis, aga sellest tuleb juttu allpool.
Kokku olin ma seal 6 päeva ja põhilise aja veetsin ma muusemis või mõisas tööl olles.
[Source]Kohale sain ma esmaspäeva päeval koos jalmari ja olimariga.
Teisipäeval käisime mina, anneli, anneli vend kustav ja minu vend armin roostal seikluspargis. Suhteliselt õudne oli olla seal kõrgete puude otsas, veel enam kui kõrgust kardad. Eriti jube oli siis, kui vahepeal mingid puud või platvormid täiega kõikusid ka tuule käes. Õnneks rajad sai läbi tehtud ja alla ka ei kukkunud. :D
Järgmisel päeval olid lihased ikka korralikult haiged meil kõigil.
Kolmap- reede möödus ikka suhteliselt töiselt, koos mitmete gruppide ja üksikute inimestega.
Reede öösel toimus ka see, mis mu pealkirjas siis aset leiab, ehk siis öö muuseumis.
See mõte tekkis meil anneliga täiega lampi kui tube koristasime ja arutasime, milline voodi muuseumi peal olevast korterist või siis mõisa tubadest kõige mugavam on ja kui me kuskil neist olla saaks, siis mille me valiks. Pika mõtlemise järel otsustasime muuseumi peal oleva suvekorteri 2 voodi kasuks, sest need on kõige uuemad ja mugavamad.
Järsku tekkiski meil mõte, et äkki ööbiks muuseumi peal. Sai siis anneli emaga üle räägitud ja ta isegi oli nõus. Umbes kella 10 ajal õhtul toppisime toas kõik asjad teki sisse ja läksime 2 suure pompsuga läbi küla muuseumisse.
[Source]
Kaasa tegime ka popcorni, sest meil oli suurem plaan filmiõhtut teha. Paraku oli see film netis ja netiühendus oli ikka väga aeglane. Lõpuks otsustasime mingi seriaali kasuks, sest seda 1,5h filmi oleksimegi ootama jäänud. Kui aga 40 minutiline seriaal ka tükk aega laadis, panime hoopis simpsonite osa laadima, mis on umbes 20 minutit pikk. Mõne aja pärast saime me aru, et ka selle äralaadimist peab ikka vääga kaua ootama ja loobusime oma filmiõhtust. Sõime oma popcornid ära siis, rääkisime juttu ja jäime magama. 
Siis kui magama hakkasime jääma, kuulsime alt korruselt mingit kolistamist ja kujutasimegi ette, et raudselt see mannekeen liigub seal all, nagu filmis oli. Suht creepy hakkas isegi, kui seda mõtlema hakkasime :D Õnneks oli meil uni nii suur, et sellele väga tähelepanu ei pööranud ja jäime magama.
Laupäevane päev tuli meil kõige hullem selle nädala jooksul, sest kohe hommikul vara pidime hakkama 45le inimesele suppi keetma. Siis käis veel igast gruppe ja supijaotamise ajal pidime ööbijatele toad kätte andma.
[Source]Õhtul läksime anneliga mere äärde österbysse, kus mega palju sõpru oli. Umbes kella 12 ajal läksime kõrtsu poole, kus kõik mingite vene ehitajatega pidu panid :D Ma ei kujuta ette, kui palju raha Martti selle öö jooskul kulutas, aga nii palju kui mina lugeda jõudsin ostis ta vähemalt 7 kokteili. Kõik olid mingid ülimegahead ka veel, nimedega lepatriinu, valge venelane jne :D
Koju läksime mingi 3 ajal öösel, sest hommikul pidime jälle ärkama ja tööd tegema hakkama. Umbes 5 ajal läksid anneli ja ta ema mõisast ära Maarja-Liis Ilusa kontserdile ja siis jäin üksi tunniks ajaks mõisa ja muuseumisse valvesse. Algul olin suht paanikas, aga õnneks möödus see 1h niimoodi, et mitte ühtegi inimest ei käinudki.. :D
Ära läksin ma pühapäeva õhtul.  
Tegelt tahaksin ma lisada mitu pilti, mis noarootsis tegin, aga kuna mu telefon läks katki, siis peate leppima lihtsalt ilusate joogipiltidega :D

Comments