Elmayonesa " Kui ma oleksin president" muusikavideo filmimine

Kõik sai siis alguse sellest, kui eile Nico uuris mult, et kas siiski olen nõus osalema videos ja andis ka rohkem infot selle kohta. 
Täna hommikul ärkasin ma kell 5suure unepuudusega üles, sest kella 7ks pidin ma olema juba Kadriorus nende juures. . Kuna pidin video jaoks kaasa võtma muusikakeskuse ja hullult esinemiskola, siis juhtus selline tore lugu, et Kadriorus, trammi pealt maha tulles läks suurest raskusest koti sang katki . Viimase allesjäänud sangaga ma seda rasket kotti kanda ei julgenud, niiet tassisin süles seda. Kohale jõudsin ma ikkagi suhteliselt täpselt. Nico, Martin , Ale ning kaameramehe Edgariga läksime ja võtsime statolist minujaoks juba teise hommikukohvi ja suundusime Lasnamäele, kus esimeste võtetega alustasime. 
Ale, Nico ja Martin



Edgar, Martin, Nico
Lasnamäel tegid nad kolmekesti ära laulu esimese poole. Kokku olime seal umbes 4 tundi. Mina tegelesin see hetk muusikaga ja vajadusel hoidsin suurt pappi päikese ärahoidmiseks :D 

Suht lahe oli see, et saime suhteliselt palju sõimu lasnamäel. Mõni lubas lausa politsei kutsuda, kui kohe ära ei lähe. Aga oli ka inimesi, kes uudistasid, mis teeme seal ning samuti filmisid ja pildistasid meid.
Järgmisena läksime vanalinna järgmiseid stseene tegema. Seeaeg liitusid meiega Kerli ja ühikarottide esimesest hooajast Johanna. Vanalinnas olime suhteliselt väikesele tänavale kolinud ja õnneks turiste ei olnud väga palju mööda käimas. 
Vanalinnas tegin ma oma esimese lõigu, kus mingit tavalist möödakäijat mängisin. Martin andis mulle flaieri, ning mina olin rõõmus :D Samuti toimus seal tšebureki ja savisaare klipi filmimine.


Johanna
Maskeeritud Nico

Viimasena läksime Patarei vanglasse. Kuna kaamera aku pidi vähemalt tund aega laadima siis istusime kohvikus niikaua. Selle aja jooksul liitusid meiega veel mitmed inimesed ja peale tunniajalist ootamist võis filmimine uuesti alata. Siis olid teemaks erinevad seltskonnad.  Olemas olid kodutu, transvestiidid ja mustlased. Viimaste alla kuulusime mina ja kerli. Mul pole vist kunagi nii palju ehteid küljes olnud, kui selle filmimise ajal olid. Nico küll ütles, et võtted tulid väga head, aga seda oskan ma alles videot nähes öelda. 
Lõpuks tegime me kõik ühe ühise tantsu ja paar lisakaadrit. 
Patarei Beach
transvestiit Hannes
Mustlane Kerli
Kogu see aeg, kui filmisime, käisid erinevad turistigrupid vanglas ekskursioonil ja loomulikult jäime ka meie neile silma. Kõige toredamad olid viimased 2 meest Austraaliast ja Uus- Meremaalt, kes meiega pikemaks ajaks juttu rääkima jäid ja Nico muusikast tõsiselt vaimustusid. 
Umbes kella 7 ajal õhtul said meie klipid filmitud ja 12 tunnine filmimine oligi läbi ! 
Kuna mul oli hommikul kott katki läinud, palusin Kerlil kilekotte kaasa võtta et enda stuffiga nendesse üle kolida. Kui enda maki viimaks kilekotti paigutasin ja sellega õismäele jõudsin, läks see ka katki. Niiet minu paarisajameetrine kodutee möödus kahte suurt ( ja katkist) kotti kaenla all tassides :D

Ükskõik kui pikk see päev ka ei olnud, siis sellega võib täiega rahule jääda, sest nalja sai oi kui palju ja erinevate tegevuste vahel ei olnud aega magamatusele mõeldagi! 
Igaljuhul nüüd jääb üle vaid valmisolevat muusikavideot oodata :)

Comments