Kultuurne august vol 1

Sellesse postitusse kirjutan ma hästi palju erinevaid sündmuseid, mis vahepeal on toimunud  ning mis tulemas on, sest kogu see augustikuu lõpp on väga kultuurne olnud.
Nico videost paar päeva hiljem käisime kerliga Bastioni aias, kus toimus Tanel Padari live esitus.
mingi kuskilt kaugelt zoomiga tehtud pilt,
aga vähemalt on tõestus, et täitsa Tanel on :D
Kui see läbi sai, pidime muidugi ka nimeta baaris ära käima, kus õhtu teemaks oli hirmu faktor. Ise me seal osaleda ei tahtnud aga otsustasime kuni enda viimase bussi tulekuni vaadata, mis seal tegema peab.
Esimese ülesandena pidid 3 naist ja 3 meest jooksma pesuväel teise baari, tooma sealt topsitäie vett ja need 2 naist ja meest kellel kõige rohkem vett alles olid , said edasi järgmisesse vooru. Järgmises ülesandes pidid nad kahte erinevat hästi kibedat sinepit sööma. Viimasesse vooru oli alles jäänud 2 finalisti, kuna aga nendest kadus pausi ajal ära, siis viimast vooru ei tulnudki , ning võitjaks osutus üks mees, kes sai endale 30 euri sularahas ja 30 euri baarikrediiti .
Kuna me tahtsime kindlalt võistluse lõpuni vaadata, siis viimasest bussist jäime me igaljuhul maha.. See hetk otsustasime, et taksot me veel tellima ei hakka, ning jalutasime niisama vanalinna peal ringi.
Nico video postituses mainisin ma, et mul läks kott katki, niisiis see õhtu linnas kõndides läksid mul lihtsalt lambist plätud katki. Kuna ma terve ülejäänud öö ühe plätuga olla ei saanud, siis otsustasin hoopis paljajalu edasi olla. Mingil hetkel, kui kuhugi enam minna ei olnud ja meil uni oli, otsutasime niguliste kiriku kõrvale parki istuma minna. Seal tulid rääkima meiega 3 meest. Naljakas oli aga see, et kõigi nimed olid kristjanid.. niiet kokku istus seal 5 K tähega inimest. Nendega rääkisime me ikka suhteliselt kaua aega juttu, kuni lõpuks kodupoole suundusime.
Järgmine päev oli mul ja kerlil plaan minna Shimosse, sest seal esines üks nico sõpradest Ale Castro. Peo teemaks oli miimika.
See päev oli hästi palju sõpru linnas, mingid kerli sõbrad ja mina nägin mattiast koos enda tüdruku ja sõpradega. Ka selle õhtu peamisteks kohtadeks said nimeta ja shimo.
See öö ma kaua linnas olla ei jõudnud, sest umbes kella 1 ajal tuli vanematelt kõne, et ma neile lillepaviljoni ruttu järgi läheks. Rõhutan sõna ruttu, sest ema teatas, et sealolev pulmapidu on läbi ja nad tahaksid nüüd koju saada. Kiirustasin siis ruttu Piritale. Neile helistades keegi vastu ei võtnud ja kui lõpuks sinna pulmamajja piiluma läksin, siis nägin et pidu veel täies hoos. Ära saime me sealt umbes 4 ajal.. 
Siis pidin ma veel vanemate ja nende sõpradega linna peal ringi sõitma ja koju jõudsime umbes 5 ajal. 

Pühapäeval läksin noarootsi vanaonu juubelile. Pidu toimus aias kahes suures telgis + lisaks veel grillimajas. Rahvast oli vähemalt 50. Olemas oli live muusika, paljupalju süüa-juua ning väga palju sugulasi/tuttavaid, keda väga kaua aega näinud polnud. 

kingitus vanaonule tema perekonna poolt


peoplats
Et mitte ühte postitust liiga pikaks venitada, siis tuleb lähiajal kultuurse augusti vol 2 postitus. :)

Comments