mustlased ja uv tattoo

Selles blogis pidin siis kirjutama nico esinemisest. See toimus 3 august, ehk siis selle päeva õhtul, kui Käsmust koju jõudsin. Tegelikult olin ma laagrist kohutavalt väsinud ja magamata, aga kuna ma polnud nicot vähemalt aasta aega näinud, siis sebisin kerli endaga kaasa ja läksimegi!
Kontsert toimus siis kultuurikatla aias, kuhu mina ja kerli esimest korda sattusime. Täiega mõnus koht oli see. Ruumid olid seal nii, et kõige ees oli üks suur baar, kus oli hästi palju diivaneid ja lauamänge ja värke. Seal kõrval oli ruum,kus oli igast kola ja üks autosuvila, aga kuhu minna ei tohtinud ja teiselpoolt läks suur ruum lava ja toolidega. Samuti oli õues hästi palju diivaneid, kiik, mänguväljak ja grillimisplats.
Kohalejõudes leidsime kohe Nico üles ning saime tuttavaks tema 2 sõbraga, kellega ta euroopa tuuri teeb. 
Ale Castro, Tincho ja Nico

Nendega kohtudes saime teada, et see autosuvila seal kolaruumis on suht selline vip värk, sest seal olid kõikde esinejate isiklik stuff ja samuti saime ka oma asjad sinna ära panna. 
Baariminnes avastasime, et baaris töötas Marta Vaarik, kellega me öö jooksul ka juttu rääkisime.
Muusika, mida nico ja ta sõbrad tegid oli selline megamõnus. Ta laulis kõik oma eestikeelsed laulud ära + hästi palju oli hispaaniakeelseid. Öö jooksul jagas nico publikule tšeburekke. :D
Tegelikult kogu see öö läks ikka kohutavalt ruttu. Kunagi varem väljaskäies pole aeg nii kiiresti läinud. 
Igaljuhul järsku avastasime, et kell on 7 hommikul, ning baar ja värgid pandi kinni. Nico ja ta sõbrad läksid veel ujuma kuhugi , ning mina ja kerli hakkasime balti jaama poole liikuma. Kuna meil mõlemal olid jalad täiega väsinud, võtsime enda jalanõud ära, ning kõndisime vähemalt kilomeetri kesklinnas paljajalu. :D Baltijaama jõudes tuli meiega üks eesti mees rainer juttu rääkima, kes esialgu arvas, et me oleme mingid vaeslapsed, et paljajalu ringi kõnnime. Suurest kurvastusest ostis ta meile 2 pirukat ja saatis meid isegi õismäele ära :D 
Selle sama nico seltskonnaga lähme homme nende uut muusikavideot filmima. Laulu nimi on " kui ma oleksin president " Video teemat ma siin veel ära ei seleta, sest muidu hiljem on igav , aga niipalju võin öelda, et riietuse teemaks on russian gipsy ( vene mustlane) 
Eelmine kolmapäev käisime ladies nightil, kus oli tattoo special. Jaanikaga lasime endale UV tattood teha. 
jaanika ämblik ja minu liblikas.
Niimoodi paistab nagu oleks niisama guaššiga tehtud,
aga tegelt uv valguses olid need megavinged ! 


Comments