Kultuurne august vol. 2

Minu augusti teinepool algas VAT stuudio linnalaagrist, kasvataja rollis. Linnalaagriga käisime me väga paljudes kultuursetes kohtades.
Esimesel päeval käisime ära nukufilm stuudios. Seal näidati meile, kuidas teha multikaid. Näiteks " Mirjami lood " on tehtud just selles stuudios. Hetkel oli töötajatel käsil multikas, kus poiss läheb emaga poodi ja kuidagi satub limonaadi sisse ja siis hakkavad seal limonaadi sees igasugused seiklused toimuma.
Poeplats. Tegelikult oli kogu see " pood" ära mahutatud
 ühe väikese laua peale.
Lisaks sellele võtsime ette pika jalutuskäigu kultuurikilomeetrile. Seal mängisid lapsed lennusadama suurel mänguväljakul. Mõne aja pärast hakkasin mina ees ära minema, ning lastele igast lindikesi ja ülesandeid teepeale panema.  Umbes 15 minuti pärast tulid lapsed koos teise kasvatajaga järgi ja tundus et ülesanded olid lahendatud suurepäraselt!
Kultuurikilomeeter lõppes kultuurikatla aias, kus esines lastele mustkunstnik. Seal olles kohtasin ma Martinit, kellega tutvusin Nico peol kultuurikatla aias. Ta isegi mäletas mind ja rääkisime juttu. Ta uuris , et mis ma teen siin jne, ning kui kuulis , et ma olen seal seoses lastelaagriga ning mul on tunnistus olemas, siis kutsus mind veel avamata kohvikusse sisse ja tahtis minuga rääkida.
Nimelt jutu teemaks oli siis see, et ta korraldas see suvi ise langevarjulaagreid ning kutsus mind järgmiseks suveks tööle sinna. Lisaks olin nõus teda aitama laagrikava ja plaanide väljamõtlemisel.
lennusadama mänguväljakul


kultuurikatla kultuurikanad
laagrilapsed katlaaias

Üks laagripäev möödus meil varahommikust õhtuni Türil olles. Seal külastasime ringhäälingu muuseumi. Lapsed tegid oma spordiülekannet ning hiljem raadioteatrit. Türil kulus ära ka üks kosutav lõuna, paar tundi suurel mänguväljakul ning Türi noortekeskuses aja veetmine :)
Türi mänguväljak
Türi noortekas
Ringhäälingu muuseumis raadioteatrit tegemas
Reedene, ehk viimane päev möödus pidulikult laagrilõpu ning Pirital TOP spas ujumaskäimisega. 
See laagrikogemus oli mul siis juba kolmas sellelaastal. Kindel on aga see, et järgmisel lisandub veel päris mitu tükki :) 
Kindel on ka see, et tuleb veel postitus vol.3 sest ma ei saanud ka selle postitusega kõike augusti kohta ära räägitud. Vol.3-s tuleb juttu brasiillasest Guilhermest, flash mobist, novaatast ja muust toredast :)

Comments