Kultuurne august vol.3

Päev peale laagrit läksin Järva-jaani. Seal kohtusin meeli ja moonikaga ning rääkisin nendega juttu. Järgmisel päeval läksin jaani lähedale sugulase sünnipäevale.
Sinna oli ka kohale tulnud Nora, kes lõpuks ometi oma aastaselt ladina- Ameerika tripilt tagasi jõudis niiet kuulasime kõik tema reisiseikluseid. Noraga tuli eestisse kaasa üks tema brasiillasest sõber Guilherme. Ta käis elus esimest korda korralikus suitsusaunas ning täiega nautis  seda!
Selle päeva õhtul läksimegi mina, Nora ja Guilherme rongiga Tallinnasse ja sealt mööda kultuurikilomeetrit lennusadamasse, kus toimus muinastulede öö. Kuna lennusadam on mere ääres nägi sealt väga pikka rannajoont, koos erinevate laternate ning küünaldega.
Guilherme
muinastulede ööl
lennusadamas
Eriti kaua me linnas ei olnud, sest Guilherme pidi hommikul vara lennuki peale minema. Niisiis oligi, et kella 2 ajal jõudsime Nora ja Guiliga minu juurde ja kell 5 oli meil juba äratus. Algul pidime esimese bussiga minema, aga kui Guilherme meie uniseid nägusid nägi siis tal hakkas meist kahju ja ütles et läheb hoopis taksoga ja meie saame edasi magada :D
Üles tõusime me umbes 10 ajal, siis hakkas kerli minuga rääkima ja läksime 3kesti Balta poodidesse. Muidugi kuulus selle juurde ka kohustuslik tšeburek :D
Peale Baltat läks Nora koju ning mina ja kerli sõitsime õismäe poole tagasi.
Esmaspäeval toimus meil esimene flash mobi proov. Kes siis veel täpsemalt ei tea, siis see on selline sündmus, kus lampi hakkab kuskil tänaval või kaubanduskeskuses tantsima ja siis lisandub sellele aina rohkem inimesi, niimoodi et lõpuks terve suur rahvamass tantsib.
Proov algas meil 21.30 Tallinna tantsuakadeemiast ning kell 23.00 kui solaris kinni pandi läksime kõik solarise ruumidesse proovi tegema. Proovis oli meid kokku umbes 200 , niiet juba siis oli tulemus väga hea. Esinemise päeval oli meid üle 400
Õige flash mobi esinemine toimus neljapäeval. Seda tulemust on võimalik näha siit: ( kõige parem ühistantsu osa algab 4.10)

Neljapäeval, reedel ning laupäeval olin ma kella 12st-7ni igapäev Solarises, seoses NOVAATAga ( Noorte vaba aeg tallinnas) , kus olin vabatahtliku rollis ning vastutasin lava eest. Mul oli oma kindel vip uksekaart, millega solarise ruumidesse pääsesin, ning kui esinejatel garderoobi oli vaja, siis mina juhatasin nad sinna. Samuti uurisin esinejatelt, et kas neil on midagi vaja vms, ning õhtul, andsin võitjatele auhindu kätte. 
Sellessuhtes läks mul täiega hästi, et lava juurde vabatahtlikuks sain, sest tänu sellele sain kõige toimuvaga koguaeg kursis olla ning kõik esinemised said samuti ära nähtud :D 

Selles videos esinesid mingid võistluskunsti mehed, asja teeb põnevaks aga see, et üks neist võitleb täiesti silmad kinni.

  Werner oma workshopi tegemas

Tegelt seal oli 3 päeva jooksul kokku väga palju esinejaid erinevatest tantsuklubidest, tsirkusekohtadest, spordi, võitlus, breigi, mõõga ja rulluisuklubidest. 

Pühapäeval läksime novaata korraldajate ja vabatahtlikega megazone´i, kus 2 mängu tegime. Peale seda läksin ma kultuurikatla aeda, kus jälle suletud kohvikus koos Martiniga istusin ning järgmise aasta laagriplaane arutasin. Samuti aitasin tal laagriaruande ära teha, sest tundub, et tal on minuga tõsisemad plaanid ning järgmine aasta saan mina tema paberimajandusega tegeleda :D Aeg kella 5st 9ni läks seal megaruttu ja olemine oli samuti väga mõnus. Istusin sooja teki sees, jõin teed ja istusin arvutis, ning ümberringi oli värske õhtune sügislõhn.

Valgustust seal kohvikus ei olnud, niiet
meie lambiks sai just see diskokera :D
 imeline päikeseloojang koduaknas


Comments