TLÜPS

Tallinna Ülikooli Pedagoogiline Seminar on siis minu uue kooli nimi, kus ma sügisest käma hakkasin. Siiamaani on kõik kohe eriti hea olnud. Esimene koolinädal nägi välja selline: esmaspäeval aktus, teisip. infopäev, kolmapäeval tutvumislaager, neljapäeval oli üks lühike loeng ja reede oli vaba.
Sellest järgmine nädal oli ikka tõsisem õppetöö ja kolmandal koolinädalal toimus juba praktika.
Mainin siis ära, et kes veel ei tea, siis ma õpin rahvusvahelist noorsootööd ja ma absoluutselt ei kahetse, et selle otsuse tegin.
Mind teeb rõõmaks see, et mu tunniplaanis on tunnid, mis mulle meeldivad ning ma ei pea enam kunagi matemaatikat ega füüsikat õppima. Näiteks kuuluvad mu tundide alla näitlemine, hispaania keel, väga mitmed erinevad psühholoogiad ja mul on mõne teise kooliga võrreldes ikka väga palju praktikat.

Lõpuks ometi ilmus kauaoodatud Nico video. 


Sain kätte ka paar pilti, mille Nico sõber Martin meist tavalise fotokaga tegi ja lõpuks ära ilmutas.




Diana Fiona kostüümis, tema jumala
käsu järgi
Mina ja teine rebane pidime enda jumalale
ülistava kirja kirjutama..
... ja sellele 50-100 allkirja peale koguma :D

umbes 2 minutit vana
Getriini kõrvaauk
Meie kooli praktikanädal oli täpselt tudenipäevade ajal, niiet õnneks sai osa võtta öölaulupeost ja teistest tudengipäeva sündmustest. Näiteks ükspäev käisime Getriiniga tudengipäevadel Sambat õppimas. Tantsu lõpus sai ennast kirja panna ja 4 õnneliku võitsid endale Rock Cafe piletid. Järgmisel päeval saime teada et me mõlemad olimegi võitnud. :D
tudengipäevade avamisel pidime võimalikult kõvasti karjuma
ja saime endale smarti stardipaketid :D



Retsimisel 
tulevased noorsootöötajad

Comments