Tere vaheaeg !

Natuke üle kolme kuu on koolis käidud ja minul algas juba vaheaeg. Tagasi kooli pean minema alles 28 jaanuar. Tegelt ma täpsustan. Enda kooli pean ma alles 28 jaanuar minema. Enne seda algab mul aga praktika kuskil omavalitud koolis huvijuhina, mis kestab kuni jõuludeni, aga sealt maalt kuni jaanuari lõpuni on mul küll täitsa vaba.
Väga midagi suurt ma vahepeal korda pole saatnud. Nädala sees olen koolis, ning nädalavahetusel olen enamjaolt tööl olnud. Kuid on ka erandeid.
Ühel nädalavahetusel pidasid isa ja vend sünnipäeva, siis käisin Jaanikaga klubis, Maiceli juures bailat mängimas ning Ivari juures. 
Naljakas on see, et kui Ivar jaanis elas, siis me vist kohtusime ka tihedamini , kui praegu, kus ta minust ainult paari km kaugusel elab. Igaljuhul ükspäev otustasin asja ära korraldada ja läksin külla talle. 
Seal olid Viljar, Ivari pisike õepoeg ja veel keegi Jaanist, keda ma vist kunagi näinud pole :D

väsinud poisid Ivari juures

see nädal oli mul koolis aktiivõppe meetodite praktika. Enamjaolt me need kõik päevad ainult mängisime. Näiteks ükspäev õppisime paberlennukit tegema ja tegime kaugeleviskamisvõistlust, siis tegime ajalehest torni ja veel muid toredaid mänge. 
Eriti jäi mulle aga meelde mäng, kus me igaüks saime otsa ette ühe sildi, mida teised nägid aga ise mitte. Oli erinevaid variante " 1 käega inimene, ratastoolis, hiv + , asotsiaal, kerjus jne " Mina isiklikult olin gei. Selle mängu eesmärgiks oli käituda nende inimestega nii, nagu nad sildistatud on. Selle tulemusena me näeme, kuidas nende inimestega päriselus käitutakse ja mida nad tunda võivad. Enamus mängijatest ütlesid, et nad tundsid end üsna halvasti. 

Eile käisin Getriini juures avaliku esinemise arvestuseks õppimas. Seal tekkis meil totaalne jõulutunne, sest sõime mandariine, pähkleid ja kuulasime jõuluteemalist muusikat. 



meie uued sõrmused
Ükspäev lisas üks Nico sõber fb-i endast
sellise pildi. Mul ei ole aimugi, kes ta
peas on, aga minul igaljuhul tekkisid külmavärinad
selle pildi peale .. 


Comments