Vahel vaatame taevasse, kas meil on aega veel, kui ei ole siis seda millegi arvelt laename.

Neljapäeval käisin Kristi juures ripsmete hoolduses. Jututeemat ja nalja oli muidugi palju. 
Seekord lasin endale natuke lühemad ripsmed panna, sest need eelmised olid minu silmade jaoks ilmselgelt liiga pikad. 
Kui ta need lõpuks valmis sai, hakkasin kappides olevaid Vaido esinemisasju uurima. Näiteks leidsin mitu prillipaari, mille Kristi ise valmis meisterdanud oli. Üks nendest oli seesama pildil olev prillipaar. Ma ei kujuta ette, mis tunne nendega laval esineda oleks, sest mina näiteks nendest väga palju küll välja ei näinud :D



Järgmisena leidsin Vaido juukseasjad. Nimelt spreivärvid.
Kristil tekkis siis kohe idee, et proovib neid minu peal. Kõigepealt lasi ta valget värvi. Sellega jäi täpselt selline mulje, nagu oleksin juukseotsad värvipotti pistnud. Järgmiseks lasi ta ühele poole juusteotstele punast ja teisele poole sinist spreivärvi. See oli juba päris kihvt. Kui ta mu rasta avastas, siis selle otsustas ta täiesti värviliseks teha. Võin öelda ka seda, et rasta pealt ei ole mul see värv siiamaani lõplikult välja tulnud, kuigi tegelikult peaks see värv peale esimest pesu maas olema. 
tulemus enne ärakammimist
tulemus peale ärakammimist

Comments

Post a Comment