22.12.2012

Reedese seisuga sai mul praktika läbi, millest mul on tegelikult täitsa kahju. Selle kuu aja jooksul õppisin ma tundma kõiki õpetajaid ja väga mitmeid lapsi. Praeguse seisuga sooviks ma, et praktika kestaks kuu aega veel. Vot see oleks tore :)
Kõige kiirem oligi mul viimane nädal. Erinevaid jõulukontserte, aktuseid ja üritusi toimus igapäevaselt. 
Neljapäeval oli mul ja huvijuhil ning tema 9ndal klassil planeeritud minek teletorni. 
Hommikul lugesime me uudistest, et teletornis oli kolmapäeval veeavarii, kus 8 tonni vett oli liftišahtist alla sadanud. Meile siis samuti helistati sealt ning öeldi, et teletorn on täna suletud, aga kuna me olime juba eelnevalt koha broneerinud, siis meid lasti ikkagi sisse. Point oli aga selles, et kuna lift ei töötanud, siis me seda kõige paremat vaadet, ehk ülevale korrustele minna ei saanud. Sellega toodi meile kompromissiks väga soodsa hinnaga pilet järgmisel korral tulekul.
Õnneks leidus seal muid tegevusi, mida teha saime. Näiteks tegime ise küünalt. Samuti käis ka jõuluvana ja kõik saime kommipakid. 
Nüüd ootan uuesti teletorni minekut, et selle põhilise osa ehk kõrge tornivaate ka ära näha saaks. 

alt üles pilt sai tehtud,
nüüd peab ära ootama, millal ülevalt alla pildi
ka teha saaks.
my christmas nails

Eile peale aktuseid oli õpetajatega pidulik jõululõuna ning peale seda läksin kristi juurde. Täitsa õhtul läksin Mari-Liisi juurde ning täitsa öösel läksime vanalinna. 
Täna käisin emaga šhoppamas. Paar päeva enne jõule on see tegevus üsna hull, sest poed olid kohutavalt ülerahvastatud. Näiteks rocca al maresse jõudes avastasime, et ka terve saku suurhalli esine on autosid täis. Justnimelt rocca külastajate pärast. Meie ise näiteks jätsime auto hesburgeri parklasse, sest seal vähemalt ruumi oli .


Comments