Praktika ja telefoniapsud

Praktikaga on mul siiamaani hästi läinud. Praktika kohaks valisin ma nimelt Nõmme Gümnaasiumi. See huvijuhi töö mulle juba täitsa meeldib. Jõulu ajal on neid üritusi nii palju ja tegevust jagub. 
Täna korraldasid neli 11ndate klasside õpilast väikestele jõuluhommiku. Nimelt nad teevad enda uurimustöö jutuvestmise põhjal ja siis nad rääkisdki lastele ühe eesti pärimusloo. Asja tegi mõnusaks see, et me olime ühes väikeses hubases klassis, kus oli suhteliselt hämar. Valgustuseks olid ainult küünlad. Lapsed said istuda vaipadel ja patjadel. Jutu saateks oli kitarriviis. Usun et lapsed jäid väga rahule sellega. Mina vähemalt jäin :) 


Mul on enda praeguste telefonidega kuidagi eriti toredalt läinud, just nimelt sõnumite osas. 
Eelmise telefoniga oli nii, et kui keegi mulle sõnumi saatis, siis telefon esialgu näitas mulle saatjana mõnda täiesti suvalist kontakti mu telefonis. Alles mõne minuti pärast peale sõnumi lugemist, sain teada kes õigeks saatjaks on. 
red pics 0 Its the holiday season, so red for you (35 photos)
Sellega, et telefon mõnda suvalist kontakti saatjaks näitas, sai üsna palju nalja. Näiteks ükskord vaatasin isaga kodus telekat, kui järsku tuli sõnum temalt " Jouu. Mis teed?" Alguses ei saanud ma muidugi aru, et mis teema on, või kas ta teeb nalja mulle, aga siis nägin, et sõnumi saatjaks oli Jaanika hoopis :D
Või ükskord hommikul kooliminnes, saatis mu klassiõde mulle sõnumi, et ta ei viitsi absoluutselt esimesse tundi tulla, et magab parem kodus.. Mul aga näitas, et sõnumi saatjaks oli mu klassijuhataja :D


Nüüd on mu praegusele telefonile ka mingi imelik asi tulnud. Nimelt on tal kombeks mõned sõnumid lausa nädalaid hiljem edastada. 
kids christmas 10 Daily Awww: I feel like a KID on Christmas! (32 photos)Esimese juhtumina meenub mulle see, kui millalgi novembris pidin minema kenni juurde, aga siis tuli mul midagi vahele. Saatsin siis talle sõnumi " kuule, ma lähen praegu vanematega surnuaeda, aga peale seda tulen siis sinu juurde " 
Tore on aga see, et kenn sai selle alles mingi nädal aega tagasi kätte, millalgi keset varahommikut.
Esimene mõte oli tal olnud see, et miks ma keset varahommikut surnuaeda lähen.. ja peale seda veel temajuurde tulen. Me ju polnud isegi midagi kokku leppinud . Või ühesõnaga oli suur segadus tal ja küsis minu käest üle kohe, et mis toimub :D seletasin siis ära talle. 
Teine juhtum oli alles paar päeva tagasi, kus anneli saatis mulle sõnumi, et kas ma olen tööl täna? Vastasin siis talle, et ei ole hetkel vaid korraldan algklassidega ühte üritust. Selle sõnumi sai ta kätte eile hilisõhtul. 
Selle peale ta vastas et see on täitsa loogiline jah, et sa täna enam tööl ei ole. Ja algklassidega selle ürituse korraldamine on ka kuidagi eriti hiline.. Seletasin siis talle samuti selle sõnumijama ära . 
Mille peale ta teatas et see telefon võib jätta minust väga " normaalse" mulje kõigile.. :D
Paraku pidin nõustuma temaga

kids christmas 28 Daily Awww: I feel like a KID on Christmas! (32 photos)

Comments