Jõulueelne aeg.


Meie filmiklubiöö video sai valmis lõpuks. Mõned väga pahad klipid pandi sisse, mida ma üldse tahtnud ei oleks, aga pole hullu. Video üldiselt on lõbus ja tore ;)

Sellel nädalavahetusel tähistasime ema sünnipäeva. Rahvast oli palju ja süüa oli veel rohkem :D
Eriti uhke oli tort, mille sugulased tegid.



Neljapäeval käisin 9ndate klassidega riigikogus ja õhtul Jaanikaga hollywoodis. Samuti käisin koos Kerliga, Jaanuse ja Kenniga piljardis ja peale seda läksin Kerliga Ivari juurde. Seal nägime jälle jaani rahvast Priitu ja Viljarit. 
Eile sain Jaanikaga kokku, olin mingi aeg temaga ja siis kohtusime Trei ja Paaveliga. Nendega käisime türisalu pangal ning samuti näitasime Paavelile ja Jannule posti otsas olevat maja. Ma usun, et olen kuskil varasemas postituses sellest rääkinud ka. Kogu see alumine osa on trepi ja lifti osa ja selle ereda, ümmarguse lambivalguse üleval on näha suurt majaosa. Maja tagumine osa on ühenduses mäega. Tahaks kordki elus seal majas ära käia, sest vaade avaneb sealt merele. 



Kuni aastavahetuseni on mu graafik tihe.
See nädal veedan viimast nädalat praktikakoolis. Seal on peaaegu iga päev kas mingi klassi jõulukontsert või mõni teine üritus. Neljapäeval näiteks lähen lastega teletorni. :)
Järgmine nädalavahetus külastan üsna tõenäoliselt järva-jaanit. Jõulud veedan kodus , ning peale jõule lähen perega Jurmala Spasse 3ks päevaks. :)
Sealt tagasitulles olen ma 2 päeva Sangaste vanaisa juures ja siis tulen tagasi Tallinnasse.
Kahjuks mu aastavahetuseplaanid ei ole ikka veel kindlad, aga loodan, et midagi lõbusat koos heade sõpradega tuleb.
Jaanuari alguses saan puhata ning keskel võtan käsile ühe kaugema Euroopa riigi. Eks te hiljem kuulete, millise täpsemalt ;)

Kuna ma olen suur kookosefänn, siis ostsin eile endale ananassi-kookose smuuti.
Paraku seda jooma asudes ei tundnud ma absoluutselt mitte mingit kookose maitset. Hakkasin siis paki taga olevat silti uurima ja mis ma nägin..
koostis :
ananassimahl 47%
banaanipüree 40,5 %
õunamahl 5%
kookosemahl 5%
laimimahl 2.5 %

Seda koostist lugedes peaks ütlema et see on ananassi-banaansmuuti, või kasvõi ananassi-õuna, sest protsendisisaldus kookose ja õunamahlal on ju täpselt sama. 


Anneli minu fotoka funktsioone katsetamas
Midagi sinist

Comments