Kindel värk

Nüüd on siis asi täiesti kindel ,et alates Septembrist lähen ma Eestist pooleks aastaks ära. Täpsemalt siis Hispaaniasse, Leoni linna. Minu ülikooli vahetusülikoolidest olid veel võimalikud riigid Soome, Leedu, Bulgaaria, Poola ja Türgi, aga Hispaania hull nagu ma olen, otsustasin siiski selle kasuks.
See linn asub siis rohkem põhja pool, võrreldes Barcelonaga. Vaatasin kaardi pealt järgi, et põhjasuunas mere äärde ja lõuna suunas Portugali on umbes sama maa- 100 km.
Ma veel tegelikult päris täpselt ei tea, kas ma lähen sinna enda kooli omadest üksi või mitte. Tean vaid ,et mingi teine tüdruk kandideeris ka sinna, aga ei tea, kas ta läheb sügis või kevadsemestriks.
Igaljuhul, kuna ma Jaanuaris üksinda Hispaanias käis sain hakkama, siis tuleb ka nüüd hakkama saada. :)
Algul mõtlesin, et läheks kohe terveks aastaks sinna, aga kuna sain teada, et ma olen esimene inimene, kes minu koolist sinna ülikooli läheb, siis ei julgenud võtta. Et äkki ei jää rahule sellega vms. Aga kuna ka 6 kuud on üsna pikk aeg, siis tuleb võtta sellest kõik, mis võtta annab :)




Comments