Kõige suurem kunst on iseendale nalja teha!




Minu nädalad mööduvad kõik üsna sarnaselt. Esmaspäevast- reedeni on kool ja nädalavahetused veedan mõnusalt. 

Kolmapäeval käisime seoses kunstiajaloo loenguga kadrioru lossis, kunstinäitust vaatamas. 
Kuna mul peale seda oli piisavalt aega, otsustasin Karlile ühikasse külla minna. Seal rääkisime niisama elust- olust - järva jaanist ja koolist ning tegi isikliku kitarrikontserdi mulle. Ta teab juba ammu, et lihtsalt armastan ta suhteliselt vana laulu nimega Deemon. Ning kui ta lõpuks mulle seda mängida ja laulda otsustas siis ma lihtsalt sulasin. 
Reedesel naistepäeval suutsid mind üllatada mitu inimest. Esiteks hommikul minu väike vend, kes ise oli eelmisel päeval poes käinud, lilled valinud ja need mulle ja emale kinkis. 
Teiseks minu füüsilise puudega koolivend, kes kõikidele kursuse tüdrukutele kommi tõi. 
Ja kolmandaks, mis oli kõige üllatavam, oli minu kirjanduse õppejõud. Meil on temaga ainult 3-4 korda loengud olnud, aga juba ta kinkis kõikidele kursuse tüdrukutele suured ümbrikud. Seal sees olid 7 A4 erinevaid luuletusi, mis ta umbes 10 aastat tagasi kirjutas. Täpsemalt nägi see siis välja selline: 


Nädalavahetus möödus sünnipäevaderohkelt. Reedel oli Mariani sünnipäev, laupäeval pidas onu enda sünnipeva ja pühapäeval sain bowlingus sünnipäeva tähistamas käia. 
Täna lahkusin kodust kella 9 ajal , käisin koolis, olin tööl, läksin maicelile ja neile külla ja lõpuks jõudsingi koju.
Kaspariga
öine kesklinn
Kadrioru lossi laemaal 


Midagi naistepäevast
Ja lõpuks pilt ühest imeilusast hommikust, kui kooli kõndisin :) 

Comments