Särkänniemi lõbustuspark

Mul on tegelikult vahepeal väga mitmeid sündmuseid juhtunud, aga nendest kirjutan järgmises postituses. Seekord keskendun ma hoopis Tamperes olevale lõbustuspargile, Soomes.
Nimelt käisin seal eelmisel nädalavahetusel. Ma polnud lõbustuspargis ikka väga kaua käinud, seega oli ülimalt meeldiv üle pika aja sinna sattuda.



See atraktsioon oli üks mõnusalt jahutav. Selles ei olnud lootuski, et sa sealt kuivana pääsed. Nimelt läbisid " puupalgi" peal sõites ühe raja, mis oli vee sees. Et asja põnevamaks teha, oli hästi palju tõuse, languseid ja kõrval olevaid koskesid, et sa ometigi kuivaks ei jääks. Atraktsiooni tipphetk oli muidugi lõpus, mida näeb ka videost.


Samuti külastasin ma elus esimest korda Ameerika mägesid. Võib öelda, et need olid mu elu kõige hirmsamad, aga adrenaliinirohkemad minutid. Kui lähemalt suumida paremasse nurka, on näha, et sa oled nendel Ameerika mägedel kõhuli. Oligi niimoodi, et alguses ronisid ühe kapsli sisse niimoodi, et nägu ja jalad välja jäid. Alguses oli asi selline rahulik, kui see tasakesti üles läks. Asi läks aga hulluks siis, kui me täitsa üleval olime ning siis suure hooga alla hakkasime sõitma. See, et kõhuli oled, tekitab hoopis teistsuguse efekti, kui istukil olemine. Et asja veel põnevamaks teha, käis see sama " kapsel " veel keset suurt hoogu mitu korda pea alaspidi, ehk tegi 360 kraadise pöörde ära. Kuid nagu ma juba ütlesin, oli see küll hirmus, kuid siiski käimist väärt koht.



Üks asjadest kuhu peale ma minna ei julgenud.

Samuti oli lõbustuspargis suure eraldi alana olemas
Angry Birds land, koos kõikvõimalike
atraktsioonidega.


lisaks suurele lõbustuspargialale oli seal veel delfinaarium, kus
delfiinishow toimus. Väga äge





Comments