Keskaja turg

Sellel nädalavahetusel toimus Leónis keskaja turg. Umbes taoline turg toimus ka oktoobris. Rahvast oli jälle nagu muda ja tegevust jagus. Seekord vedas ka asukohaga, sest kogu see turg toimus täpselt minu maja ümbruses. Enda aknast alla vaadates nägin öökulle ja kotkaid. See oli hea, et see kogu möll mulle nii lähedal oli, aga teisest punktist võttes oli see ka halb, sest igal hommikul tõusin ma torupilli ja trummimängu peale üles.
Koolis on toimumas eksamiperiood ja peale igat eksamit jääb aineid järjest vähemaks. Hetkel on mul kool ainult esmaspäeval ja kolmapäeval.
Neljapäeva öösel võtan ma ette ühe väikese tripi Lääne-Hispaaniasse. Okei, see väike tripp kujutab endast üle 1700 kilomeetri. Nimelt lähen ma järjekordselt Barcelonasse ja sealt Jaanikale Blanesi külla. Tõotab tulla tore tripp ;)






Olin väljas, kui kohtasin sakslast Mariot ja tema sõpra, kes talle külla oli tulnud. Sõber tal uuris, kustkohast ma pärit olen. Ütlesin siis talle Estonia. Tema ei saanud aru midagi.. Kordasin ennast. Ta ei saanud ikka midagi aru. Lõpuks Mario ütles talle Saksa keeles " Estland". Sõber tal sellepeale " Iceland?? Nicee!" Peale paariminutlist seletamist sai ta lõpuks siiski aru, mida tegelikult mõtlesime.. :D


Comments