heiheihei

No tereee. See siis minu esimene postitus vol 2. kahjuks keegi vol 1 näinud ei ole , sest sellega juhtus selline tore asi ,et vopaa, kadus ära. Einoh, mis teha, algaja olen siin ju :D Igatahees, tuli mulle selline mõte, et teeks blogi endale, nt Keddy omasid lugedes hakkas see mõte mulle täitsa meeldima, sest niimoodi saad sa ju koguaeg kursis olla mida su sõber/sõbranna teeb, isegi kui sa teda tükk aega näinud pole. Internet on ikka hea asi, maisaa :D sellesmõttes on ka blogi täitsa tore, et niimoodi sa mäletad ise, mis tegid 2 nädalat tagasi laupäeva õhtul kell 6. okeiokei, see asi nüüd nii hull ka pole :D aga jahm , ma lähen uurin neid funktsioone edasi nüüd :D tadaa

Comments

  1. Einoh minuomad ei ole nüüd ni pönevad kaaju v mis:D:D:D aga esimene postitus (Y) keep going budy;)

    ReplyDelete

Post a Comment