Illuminated

Hellõu !
Mõtlesin, et täiendaks jälle enda blogi veits, sest muidu juhtub nii, et liiga palju sündmusi tuleb ühte blogisse ja seda ka vaja pole. Esiteks, sooviks ma ka Õnne soovida Nicole, kes täna 25 saab. ning vanavanaisale, kellel täna 100 juubel on, pole sugugi paha , veelenam, et ta enda suurt juubelit Austraalias veedab..  
aga alustagem siis,  teisipäeval käisin ma koos Maretiga nõmmel suusatamas, õnneks on meil 5 korda käidud ja hinne 5 on käes, kuigi vahepeal oli tunne, et lepime selle 2ga , sest me lihtsalt ei jõudnud käia nagu :D Seal metsavahel suusatades, pidin ma ka muidugi lossist pilti tegema:

Suusatades juhtus ka üks naljakas lugu. Seisime Maretiga kuskil põõsa taga, kui nägin, et meie juurde suusatas üks poiss, kes mulle esmapilgul täitsa võõras tundus. Ütles siis veel mulle et " Tere, sa vist ei mäleta mind, eksju ? " .. mina muidugi tõesti ei mäletanud teda.. :D Nii , siis ta rääkis edasi , et ta nägi mind suvel nr 27 bussis, läksin veel "järveotsa tee" peatuses maha. Ja siis mul tuli meelde küll kes ta oli, sest tema eelnevalt räägitud jutt oli täitsa tõsi, veider oli aga sellejuures see, et kui ta mind suvel bussis nägi , siis ta ei rääkinud minuga sõnakesti, aga õhtul oli mul orkutis sõbrakutse temalt ja ta isegi ei öelnud mulle, mismoodi ta mind üles leidis :D
Kolmapäeval oli Bioloogia tunnis tore meil Kadriga. võinoh, seal alati äärmiselt " põnev.." seekord üritasime netist mingeid reggae tantsu videoid vaadata salaja. Õpetaja aga nägi ,et me tegelesime telefoniga ning tuli ja võttis ära selle. Paraku võttis ta Kadri telefoni, mis lihtsalt laua peal oli ning mida me isegi ei kasutanud, kuid laua all minu käes olev telefon oli see, kust videot üritasime vaadata :D niiet ,vedas meil :D  Teise Bio tunni ajal, tegi Kadri nsm emoks mind.



Neljapäeval käisime me klassiga Kiek in De Kök´is , kui täpsem olla, siis Bastionikäikudes. Seal oli ka täitsa tore, Pmst oli see, et ühel osal Tallinna Vanalinnast on maa-alused käigud, mis on nüüd taastatud ja muuseumiks tehtud.  Peale seda sõitsime me seal mingi nö. Ajakapsliga. Istusime sisse ja vaatasime tulevikufilmi. Sealt olles nägime me umbes ära, milline peaks kujuteldav Tallinn välja nägema aastal 2219. Polnud sugugi paha. Keset kesklinna olid suured pilvelõhkujad ja suured majad, mille katustel olid basseinid. Estonia teater nägi välja umbes nagu Las Vegas koos kasiinode ja värkidega. Õismäe oli lihtsalt mingi pommiauk ja Vabandussamba juures oli suur kollane viljapõld :D

Neljapäeva õhtul käisin ma veel venna näidendit koolis vaatamas, huvitav, kas ta liigub minu jälgedes ja hakkab ka näitlemas käima ? :D
Nunii ja tänaaa, oli lõpuks ometi viimane koolipäev, õnneks nüüd saab nädal aega puhata, mis läheb küll muidugi välkkiirusel. aga noh, mis teha . Peale kooli käisin Marioga poes talle jopet vaatamas. Poleks uskunud, et ka poistel võib poes nii kaua aega minna, kõigepealt käisime virus, siis sikupillis ja lõpuks roccas. aga vähemalt jope on tal nüüd olemas :) Virus, Rademaris olles, avastasin ma, et ta arvab vist minust ikka megahästi. :D Küsisin ta käest, et " mis täna õhtul teed siis?" 
Ta küsis vastu " Mina vä? " 
Siis ütlesin et " Ei, ma siin niisama räägin selle spordikotiga juttu siin.. :D"  
Siis ta sellepeale hakkas naerma ja ütles, et ta reaalselt arvaski ,et räägin.. :D


ahaaa, eile õhtul leidsin ma toreda kodulooma endale, keset vannituba kõndis ringi üks ämblik ,
    no okei, nime ma talle siiski ei pannud veel ,aga kätte võttes ja emale ning vennale seda näidates nad küll eriti rõõmsad " mu uue kodulooma üle ei olnud .. "  :D

Comments