Nädalalõpp !

noniinoniinoniii. See blogivärk tundub ikka täitsa põnev olevat niiet mõtlesin, et kirjutaks kohe enda nädalavahetuse plaanid ka ära. Reedel oli muidugi igapäevane rutiine koolipäev aga õhtuul , läksime Elinaga kõigepealt virru. Seal toimus mingi hull öömüük võiminaeiteamisasi, igatahes kohtasime me seal enda sõpra ženjat :D Siis käisime nsm toidupoes ning peale seda läksime Veerenni tänavale Nico ( Elmayonesa) ja Jarmo soolaleivapeole. Täiega äge oli seal.
Algus oli muidugi suppertore, kui bussiga sõites täiega kõvasti arutasime selle soolaleivapeo kohta ja siis tuli hiljem välja, et inimene, kes meie taga seisis oli üks peo külalistest ( edasilugedes saate teada, kes nimelt ). igaaljuhul läksime me lõpuks sinna siis. Rahvast oli juba suhtpalju, ning esmapilgus vaadates ei näinudki seal kedagi tuttavat peale Nico ja Nora. Mõne aja pärast aga jõudis ka see sama isik kohale, kes bussis meiega sõitis, ning tutvustas ennast eesnimepidi. Tema oli Päär. Näost tundus ta kuidagi tuttav, aga ega ma siis pihta ei saanud, kus ma teda näinud olen. Hiljem kui ta ära läks, sain Nora käest teada ,et tema oli Def räädu. no toreee. oleks ma seda varem teadnud või midagi, oleks äkki temaga mõned pildid teinud ja värki :D:D
Hiljem kui kõik juba parajalt täis olid, siis sujus jutt ka kõigiga paremini. Meie Elinaga istusime enamusajast 2 trepi vahel ja rääkisime juttu maja teise omanikuga, Jarmo Treiga . Temakäest näiteks saime teada, et tal hommikul esinemine, koos Koit Toomega kuskil, ning ta juba teist ööd magamata ( polepaha:D)
Mingi aja pärast sai meie 2 trepi vaheline koht täitsa kuulsaks ja meile tuli külalisi sinna. Nendega rääkides saime teada, et seal kõik Electronic Crew liikmed.. Ma olen seda bändi nagu koguaeg kuulanud, aga kunagi ei teadnud millised nad välja näevad. Nüüd sis lõpuks nägin ära :D Tegelt olid veel sinna kutsutud " Eesti laul 2011 Unemati lauljad" , Piret Järvise mees Kallervo Karu ning Whiteboy, kuid nemad ei saanud tulla.
ahhaaa. Peaaegu oleks unustanud mainimata jätta. Ma olen täitsa invaliid. Sealsamal peol olles hakkasin ühele tüdrukule näitama, kust vetsutuli põlema käib ning samalajal trepist alla minnes suutsin ma sealt täiega alla lennata.:D:D Nüüd on peas muhk, kannikas on sinine ja selg niisama haige ... :D
Kella 4 ajal läksime me ära sealt ja tegin mõne pildid ka :

Nico, Helen & Nora
nuniii, meie järgmine sihtpunkt oli siis Mareti juurde, Seal olid Maret, Klaarika, Sander ja Kenn. Kõik olid parajalt purjus :D agaa seal me tegime vessut ja niisama rääkisime juttu.
Sealolles suutis Elina mulle vapustava soengu teha. Tore et ma seda järgmised 2 päeva lahti ei hakanud kammima, muidu mul poleks vist pooltki nii palju juukseid peas, kui ennem oli . :D
Niisiis, Mareti juurest läksime me esimese bussiga minema ning peale seda kohe koju tuttu. Paraku oli mul vanaisa külas ning see tähendas seda, et ma pidin suures toas magama. Kuna suurtuba on selline mõnusalt tore ja läbikäidav koht, siis sain seal ainult mingi 3 tundi magada. :D

Laupäeva hommikul läksin ma emaga poodi , ning poes olles tundus nagu oleks ma täitsa täis. :D Esmalt tundus mulle joogiletis , et müügile on tulnud hästi väike pudel Starterit , ehk siis pudelina äkki 0.25 L ? Olin siis selle pudeli juures seal ja ütlesin hästi nunnuka häälega " isssand kui armaaas :)" sest see pudel tõepoolest oli nunnu :D siis üks onu , kes mu kõrval seisis, uudistas ka salaja, et mille kohta ma seda ütlesin. Kuid kui ma selle pudeli selle resti pealt välja võtsin avastasin ma ,et see ikka see sama väike pudel , nagu alati. Kurja nägu sellepeale tehes hakkas onu muigama :D . Natukese aja pärast salatiletis rääkisin pika jutu emale Mehhiko salatist maha, et miks see mulle maitseb ja mis seal sees on ja et me võiks osta seda. Paraku oli ema hoopis teise letti läinud ning minu kõrval seisis jälle see tore onu, kelle ma uuesti naerma suutsin ajada , sest ma pmst rääkisin terve selle jutu talle maha :D

Nonii  ja täna, ehk pühapäeval olen ma niisama toas passinud. Päeval õppisin mata järeltööks ja õhtul käisid Nora ja Nico saunas. Nora käest kuulsin veel reedese soolaleiva peo lõppu ja samuti näevad mu juuksed peale kammimist ja pesemist palju paremad välja kui need olid laupäeval, peale Elina kunstitööd..  :D
Igaaljuhul on nüüd asjalood sellised, et mina lähen tuttu :D Buenos Noches :)

Comments

  1. Elinal on kuntiannet;);):D:D:D
    Me like it:D
    Oleks taht ise see kummaline stalker-onu olla:D:D:D ma arvan et muigamise asemel oleks ma kõhtkõveras naerdes saialeti vahele komberdanud ja seal tasapisi rahunenud ning hiljem magusaletis oleks nkn järeltõukeid kannatanud xDxD :D:D

    ReplyDelete

Post a Comment