How many things may happen in one day!

Naljakas, et vahest ei juhtu terve nädala aja jooksul mittemidagi põnevat, aga samas võib terve ühe päeva jooksul megapalju põnevaid asju juhtuda- ehk siis sellest tuleb minu eilse päeva postitus !

Hommikul läksin tööle, ning kuigi tavaliselt toimub põhiline ost turistide poolt 11-1 ajal , siis eile oli sellel ajal täielik vaikus ja suurem osa klientidest tulid kella 2-3 ajal. 

Nende erinevate klientidega koos tuli ka üks mees, Texasest, minuga juttu rääkima. Kuna mul parasjagu kliente polnud ja tema ootas enda sõpra siis rääkisime niisama juttu, elust-olust. Mingi aja pärast, kui ta pidi ära minema, andis ta mulle niisama lihtsalt 10 euri selle eest et "enda töö aega tema peale raiskasin." , kuigi tegelt mul rahvast niikuinii ei olnud ,niiet mul polnud erilist vahet :D

Mingi aja pärast tuli sinna üks järgmine mees, Horvaatiast, hullu profikaameraga, kes hakkas pildistama mind. No tegelt see on suht tüüpiline, et kõik turistid pildistavad, aga tema pildistas mind kohe reaalselt palju iga külje pealt, siis küsis , kas ma olen nõus ühe kollase maja ette minema, kus oli ka suur lillehunnik. Läksingi , ja siis ta tegi seal ka terve rodukonna pilte. Lõpuks ta andis mulle enda visiitkaardi, kust nägin, et ta ongi elukutselt fotograaf, ja ta soovitas mul ta sõbralisti lisada Facebookis, sest siis näen kõiki neid pilte, mis tegi.

Peale fotofraafionu , tuli minujuurde mees, Hispaaniast, kui ma ei eksi, suure videokaameraga. Rääkisin temaga ka nsm juttu ja siis ta rääkis mulle enda filmidest, mis ta teinud on, ning rääkis, et praegu on tal käsil üks film baltiriikide kohta. Ning ta palus mul osaleda väikses klipis sellest filmist, pidin siis ühe maja seina juurest kaamera poole kõndima hakkama, Natuke enne kaamerat seisma jääma ja ütlema " kisses to Croatia!"
Ma usun, et see klipp võis täiega kahtlane välja näha, sest esiteks, mul polnud häält korralikult ja teiseks hakkasin ma naerma :D aga ta lubas mulle näidata seda filmi , kui see kunagi valmis saab :D 

Peale tööpäeva sain ma kokku Nora, Nico ja ühe näitlejaga, kelle nime ma ei mäleta, hüüdnimi oli igatahes kata :D Arutasime Nico uue laulu muusikavideo kohta, mis selle nädala jooksul välja tuleb.
Peale seda, Kata läks ära kuhugi , ja meie 3kesti avastasime, et meil on kõhud täiega tühjad. Mõtlesime siis, et lähme kokkame nico-nora juures midagi, niiet hakkasime nende juurde liikuma.
Järsku, vabaduse väljakul hüüdis aga keegi nicot täiega. mõtlesin alguses et mingi fänn or sth, ja siis vahepeal vaatasin üldse , et üks mu kooliõde, ma ei saanud alguses täpselt aru ka, sest tal olid päikseprillid peas. . Nagu näha oli , siis nico teadis teda, läksime ka noraga lähedamale juttu rääkima siis temaga. Ta meenutas mulle täiega seda näitlejat Marilyn Jurmani :D Igaljuhul ta kutsus meid vanalinna kuhugi tasuta konserdile, mis 5 minuti pärast pihta pidi hakkama. Otsustasime, et lähme vaatama seda aga kuna kõhud olid ikkaveel tühjad, läksime poest läbi. 

Kui poe poole kõndisime, ütlesin Norale ka ,et " tead, ta meenutas mulle täiega ühte seda eesti näitlejat..." Nora mingi ," jah, ma tean, see oligi Marilyn Jurman.. :D " ma mingi normaalne :D
 Poest otsisime me saia, pasteeti, merevaiku ja salatit. Ja läksime seda keset vabaduse väljakut sööma, kuna meil nugasid ja lusikaid ei olnud siis üritasime kuidagimoodi loomingulised olla ja ilma nendeta hakkama saada. Vahepeal keset söömist tuli nicole muidugi trobikond fänne sinna :D

Igaljuhul , peale söömist, läksime seda üritust vaatama, täiega lahe oli see isegi, siis läksime koju , ja peale seda läksin elinaga kenni juurde, tema uude mustamäe koju, kus elina, kenni ja jaanusega chillisime :D


Uuh, naljakas on mõelda, et kogu see postitus on vaid ühe päeva kohta, aga kohepäriselt, see oli üks väga meeldejäävaid päevi, mille kohe kindlasti pidin ka blogisse kirjutma (:

Comments