Summmer !

Lõpuksometi , täiesti officially on suvevaheaeg käes nüüd. Uh, kui hea tunne see ikka on.  (:




 Kahjuks või õnneks pean ma enamuspäevadel neist tööl olema. Kuigi ma alguses arvasin, et see töö on igav, siis enam ma nii ei arva. Okei ma pean tõesti ainult turistidele igast turistiasju müüma eesti kohta , aga isegi see on põnev, sest kui nendega jutu peale saad, siis saad täiega palju infot ja fakte nende riigi kohta. 

Viimaste päevade õhtutel olen ma rannas chillinud. Ükspäev läksin peale tööd kohe stroomi, kus olid Keddy, Getter, mingi väikepoiss, Jaanus, Sander ja Kenn. Mingiaja pärast läksid Keddy, Getter ja väikepoiss ära ja siis jäin poistega. Mängisime veel mnigit väga feili jalkat, mida väga jalkaks vist isegi nimetada ei saa :D

Esmaspäeval läksin samuti peale tööd randa, koos Kuldariga, kes Tallinnasse oli tulnud ja mind juhuslikult isegi vanalinnast üles leidnud. Rannas olid veel Elina , Laura ja Liisa ning mingiaja pärast liitus veel rattaga Taaniel ja siis tulid ratastega sinna Aigar, Ristto ja Ole. niiet rahvast oli kuipalju :D









Eile käisime Elinaga Remniku laagri koolitusel , mis tähendab seda, et pmst peale koolitust saame laagrisse abikasvatajateks minna vms. Kuigi see koolitus oli megapikk ( 8h) siis see aeg läks täiega ruttu isegi, võinoh, loengud olid põnevad ja rühmatöödes erinevaid juhtumeid arutades sai niimõndagi teada. 

Tegelt oli megafeil päev eile. kohe hommikust saati. Esiteks jäime bussist maha, millega oleksime õigeks ajaks koolitusele jõudnud, kuna aga pidime uut bussi ootama jäime sinna hiljaks. Siis peale koolitust randa minnes, kohe lihtsalt ei tulnud ühte bussi, niiet siis kõndisime ja pärast juhtus veel igast feile asju.

Ahjaa, koolitusel oli megahea toit. Lõunasöögi magustoidust on pilt isegi. See oli täiega vapustav, kui neid sööke nägime seal, sest olime arvestanud ,et saame ainult kohvi ja teed. :D



Õhtul kordamise elinaga ajalugu, sest kui 2 aastat tagasi stroomist jala koju kõndisime, saime 2 poisiga tuttavaks. Eile juhuts täpselt sama lugu , kõndsime üle 2 aasta uuesti stroomist koju ning jälle tutvusime 2 eriti kena kutiga :D :D


Peale seda läksime harku järve äärde, kus hullult rahvast oli ja grilliõhtu tegime.
 


Kuna meil oli koolitusest komme alles, mis olid päikse käes mega ära sulanud, pidime me ennast muidugi nendega kokku mätsima.. tublid oleme, ma tean.


Agajaaa, mina lähen randaa  nüüüd!
Aelahopsti ! (#)



Comments