Vahupiduu

Kirjutan siia natuke vahupeost, kus Elina ja Liisaga käisime. Pildid lisan mõni teinepäev  :D

igaljuhul , võib kohe ära öelda, et ülimegaäge oli seal :D

Seesruumis oli siis hästi suur ruum, lavade, tantsuplatside, baaride ja diivanitega. Väljas, suure terrassi peal oli suur vahumasin, kust megapalju vahtu tuli, bassein, vessukoht ja istumisvärgid. Vaade vanalinnale ja sadamale samuti ! Supper, võiks elada sellises kohas noh :D Tuttavaid oli ka megapalju seal ning samuti leidis neid ka sealt juurde. Näiteks, üks sama poiss, keda nägin peol, elab harkujärve taga, niisiis läksime koos koju temaga. See küll selgus muidugi poole tee peal ,et peaaegu samas kandis elame.

ahhaa, ükspäev, chillisime Elinaga väljas, siis tekkis nsm mõte, et esimene inimene, kes meile vastu tuleb, küsime kella temalt.. nsm tutvutste arenduseks :D Paraku juhtus nii, et see esimene isik, kes meile vastu tuli , tuli meie juurde ja küsis, et " mis kell on ?" ... wtf nagu : :D:D me pmst. purskasime elinaga naerma.. aga kuna see isik oli venelane, siis ta vist arvas, et me ei saanud aru, mis ta küsis ja siis sellepärast hakkasime naerma. Siis ta veel üritas eestikeeles ja kehakeele abil üle selgitada, mida ta mõtles ja samalajal naeris koos meiega .. paraku mitte selle sama teema üle tegelt , milleüle meie naersime :D

Järva-jaanis käisin ka üks nv. Seal olin Meeli ja Moonikaga väljas vahepeal. Ning samuti käisin ära ka Sapase sünnipäeval.

Jaanipäev tõotab tulla lahe. Lähme Kenni, Keddy, Sandri, Kerli ja veel teistega nõvale telkima. Hele rannaliiv ja meri, supper. Nüüd jääb vaid üle oodata häid ilmasid :D

Viimaselajal oleme Elinaga väljas chillinud enda 2 uue sõbra Kristjanitega :D et me neid sassi ei ajaks hüüdes, siis üks on krissu ja teine on ajou :D toredad nimed ma tean, aga tegelt nendel on oma põhimõte ka :D Nendepuhul on naljakas see, et nad on tegelikult paljupalju vanemad, kui nad oma välimuselt ja käitumisega paistavad . :D

Viimaselajal olen koguaeg jälle tööl olnud ja nüüd kui mul 2 vaba päeva olid ( neljap-reede) lootuses, et saan puhata, tuli välja, et pean Gümnaasiumi lõpuaktusel esinema. Niisiis raiskasin ma enda 2 vaba päeva näidendiproovidele. Aga ma ei kahetse seda, sest ka seal sai nalja kuipalju :D
Terve lõpuaktus oli lõppkokkuvõtteks väga armas ja vägagi hästi korraldatud ! 

Minu eilne tööpäev algas ka väga hästi. Kohe hommikul vara, Anne koha peale kõndides , tuli minu juurde üks eesti mees ja ulatas mulle, suure, pika , tulipunase roosi . (: täiega armas oli see temast ! ja küsides, et mispuhul , ta selle mulle andis tuli vastuseks " niisama :) " 
Võib öelda, et peale seda hommikut, läks mul ka terve ülejäänud päev enamvähem hästi . 
Ahhaa, välja arvata see, et ma kõik asjad maha unustada suutsin :D:D PEame kontoris endal kõik vajalikud asjad kotti panema ja kaasa võtma, aga kui Annega kontorist eemal juba tükk maad olime, avastasin, et mul jäi vihmavari kontorisse, kuigi vihma lubas, niiet palusin autojuhil selle ära tuua. Mingi aja pärast avastasin, et mul jäi töötelefon ka maha.. selle palusin kulleril ära tuua.. :D ning siis... avastasin ,et mul jäi kalkulaator ka maha.. siis ma enam kedagi tüütama ei hakanud, vaid kasutasin oma loomulikku intelligentsi ja telefoni kalkukat :D


Ma loodan ,et mul seekord väga pikk postitus ei tulnud.. ma juba tean ,et keegi ei viitsi lugeda seda, kui see mingi megapikk ja sisutu on :D
Õnneks mainisis ma vähegi lühidalt ära oma viimase nädala tegemised.. ning nagu juba üleval maiinisin, siis pildid tulevad ka varsti ! 

Ciao

Comments