Jaanipäev

Heeii. 
Nagu kõik arvatavasti mu eelnevatest postitustest lugenud on, siis selle aasta jaanipäeva veetsin ma Nõval.






Megalahe oli seal, ilm oli ka täiega hea tegelt, natukene rohkem päikest oleks võinud olla, aga polehullu,.Tallinnast me saime lõpuks minema kolmapäeval mingi kella 3 ajal. Seesama õhtu panime telgid püsti, tegime grilli ja vessut. Samuti käisime ujumas, vastumeelselt siiski. Sest kennil tekkis lihtsalt selline tore mõte, et viskab vette meid, jehhuuu :D 


Kolmapäeva õhtul olime aga igaljuhul korralikud ja läksime juba mingi kella 2 ajal magama Kerliga. Tõusime mingi 11 ajal üles, aga kuna vihma sadas, tegime toreda rutiini , sõime veits, jäime uuesti magama, sest midagi ei toimunud, tõusime mingi 2 ajal üles , uuesti sõime ja läksime siis lõpuks telgist välja esimest korda.. :D 

Neljapäev läks ta täitsa hästi isegi , tutvusime " naabritega" ehk siis kõrval telkimisplatsidel olnud seltskondadega. Naljakas, et eesti on ikka väike, sest mingite jumala suvakatega tuttavaks saades ja rääkides veits, tuleb välja , et teil tegelt on nii palju ühiseid tuttavaid :D  

Naljakas oli see, kuidas me mõlemad Kerliga telefonis rääkides feilida suutsime. Tema nt. rääkis samalhetkel Piretiga, kui keset juttu tahtis öelda et tal tuli leviauk ,aga ütles kogemata " sorri, mul tuli mäluauk.. " :D:D ega piret vist ise ka aru ei saanud, vaid nõustus kerliga, aga kerli sai sellele pihta siis, kui ma kõrval täiega naerma hakkasin, sest ma ise olin natuke aega tagasi samamoodi feilida suutnud.. :D

Samuti käisime me neljapäeval meist paar seltskonda eemal oleval peol, võinoh, seal oli umbes 3 korda suurem seltskond, kellel oli ka parem koht. Nende platsil oli suur võrkpalliväljak ja värki. Lisaks sellele olid neil igast vabakutselised muusikud, suured kõlarid ja tantsutüdrukud :D Seeõhtu sain magama alles mingi kella 7 aeg hommikul. 

Üles tõusime Reedel mingi kella 11 ajal ning siis tuli välja, et lähme sama päev ära ka .Kuigi alguses olime arvestanud laupäevase äratulekuga. ET siis midagi, asjad kokku ja hakkasime ära tulema.

Kokkuvõtteks võib öelda, et see trip oli mõnuus, koos väga hea rahvaga, keda teadsin ( + lisaks üks viljandi poiss, kellega tutvusin) ning normaalsete ilmadega.. oleks mul nüüd hääl ka olemas, oleks eriti kõva kohe :D paraku mul seda ei ole.. :D näiteks eile, kerli istus mu kõrval, üritasin talle rääkida midagi ja ta ei kuulnud mind. Niiet pidin sositama :D Kõik mingi naljaga mõnitasid ka mind " oota.. räägi kõvemini nüüd.. ma ei kuule ju .. " :D 



Kellel ülejäänud piltide soove on, võib vaadata SIIA

Comments