Järva-Jaani & TLN

8-13 August chillisime Elinaga Järva-Jaanis. Seal meil päevaplaan oli pmst igapäev sama- mingi 12 ajal üles, sõime, siis väike uno mäng, marjade korjamine, lõunasöök ( kui jõudsime) , järva-jaani ja siis õhtul kojujõudes Jälle Uno kaardimäng raadio Uuno seltsis :D 

Samuti suutsime me igati kultuursed olla seal. Ükspäev külastasime Tomiga vanaautode muuseumi vms. ja teine päev käisime Elinaga traditsioonilisel kirikupäeval. Sellega see põhimõte, et iga aasta, kui Elina minuga j-jjaanis käinud on, siis oleme me ennast kirikuraamatusse jäädvustanud :D Seekord jõudsime me täpselt nii hilja, et sellel tädil seal olid juba kiriku uksed kinni ja hakkas vaikselt juba ratta selga istuma, aga kui ta kuulis, et tahame kirikuraamatusse kirjtuada, tegi eksta meiejaoks uksed lahti ja lasi sisse. Pärast andis veel mingi kiriku ajaloo raamatu kaasa meile :D 

Esmaspäevast-neljapäevani olime me igati korralikud ja järgisime seda ülevaltoodud päevakava, aga reedel, olime juba poolest lõunast jaanis ja tagasi paistekale jõudsime umbes laupäeva hommikul kell 6. Enamusajast me reede öösel istusime burksis, siis läksime Kuta juurde ja hiljem Õlle 31 . mingi ime kombel mu käest isegi dokki ega midagi ei küsitud ja sain seal chillida teistega, kahjuks elinal nii hästi ei läinud. 

Kokku sõitsime me 5 päeva jooksul üle 60 km ja kõndimist oli ka oioi kui palju :D 
Sõita saime me nii päeval kui öösel, vihma ja päiksega, täiskuuga, kui ka pilves ilmaga. Võib aga öelda, et täiskuuga on palju parem sõita, sest sõites oli terve tee varju näha, ehk nagu megavalge oli. Pilves ilmaga sõitsid aga suht kottpimedas läbi metsa koju :D

Burks
Tom aka Hernes :D
üksõhtu oli ees selline ilus vaade..
...seljataga aga mitte nii ilus..
sellises popis kostüümis sõitsin iga päev jaani :D vähemalt see jope oli vihma ja tuulekindel.
Elina, Allar ja mina :D
vikerkaaarr

14 tulin ma koju ja sain  Tallinnas Sergeiga kokku, kuulsin siis muljeid Remniku teistest vahetustest ja niisama elust-olust, lubasime veel suure peo teha, koos kõikide kasvatajatega, kellega kõige rohkem laagris koos olime, + siis veel teiste kasvatajatega, teistest vahetustest, kes koolitusel olid- ootan sedaa :D 
 
 Teisipäeva õhtul , helistas mulle Jalmar ja teatas, et tuleb Tallinnasse teistega noarootsist, niisiis sain nendega kokku. Kaasas olid tal Evelin, Martti, Martti tüdruk ja Karmo. Chillisin siis nendega õismäe vahel ja peale seda läksin teistega piljardisse. Kuna aga Bambas on selline tore reegel ju ,et peale kella 7 alakad sisse ei saa, ja kõik peale minu ( Kerli, Jaanika, Kenn , Jaanus, Rainer, Rasmus) on ju täisealised nüüd, olin mina see ainuke alakas. Õnneks on vahest ikka näitlemisoskusest kasu ka ja tänu sellele korraldasime hullu näitemängu. Lõpuks turva jäigi uskuma, et suures sättimisehoos jäi mul dokument maha ja teatatas siis, et ma olen seal ainult tema vastutusel :D

kolmapäeval , ehk  17 teatas isa, et lähme uuesti paariks päevaks jaani, usun, et kui see sama asi oleks mingi kevadel olnud, oleks ma igast erinevaid variante välja mõelnud, et koju jääda. Nüüd olin ma aga megaõnnelik, et uuesti jaani sai :D
Agamuidugi läksin ma seesama õhtu jaani ka, aga võib öelda, et üksi on jaani poole igavam sõita kui mitmekesi :D Siis chillisime me alguses bussikas ja siis läksime burksi, kus ülejäänud öö olime, koju sain ma seekord isegi suht vara, mingi 1-2 ajal :D Aga kahjuks oli nii ,et ilm oli jumala pilves, niiet järjekordselt sain ma paistekale kottpimedas sõita, seekord ka üksi.. võib öelda, et ei olnud eriti lõbus :D 

Jaanis olin ma kuni reedeni , ning kui lõpuks reedel koju tulin, läksime ostsime isaga minutuppa tapeedi ära. See tapeet, mis mulle ennem silma oli jäänud oli saanud otsa , ja kuna tellimisega oleks aega läinud oktoobri alguseni otsustasin lihtsalt uue tapeedi valida, ka see on must-valge. Eks millalgi näete mu suurest remonidtegemisest pilte ka :D 

Tapeedipoodi sõites sain ma aga hea kõne. Selline tore meeshääl helistas ja küsis " Tere, kas Karolin kuuleb ?" 
Mina " jaa, kuulen küll " 
Mees " Helistan teile siit koolist, et küsimus, kas teil oleks võimalik esmaspäeval kell 7 kooli tulla? 
Mina " noo pmst ikka on jah, oot, aga kas hommikul või õhtul kell 7 ?"
Mees " hommikul ikka. Nimelt meil siin plaanis väiksed aiakoristustalgud, umbes keskpäevaks olete kõik vabad"...
... terve selle kõne ma mõtlesin ,et mul ju koolis ei ole ühtegi nii tähtsat isikut meesoost, ja huvitav, kas ta siis helistas kõik kooli õpilased niimoodi läbi... või kogu see värk tundus mulle suht kahtlane ,aga maisaanud talle midagi kahtlast öelda ka, sest pärast ongi mingi hull kooliteema ja siis mina mingi " jajaa, ära tee nalja nüüd.. "

KUNI lõpuks, olin ma kõik ilusti kokku leppinud et olen esmasp. hommikul kell 7 koolis jne, järsku aga hakkas see meesisik naerma telefonis ja teatas et ta on  hoopis kristjan ja tegelt tahtis hoopis uurida, mis mul õhtul plaanis on, et kas tema ja mnigi ta sõbraga välja viitsin.. .:D:D:DD: Sain reaaalsed naerukad peale seda kõne nagu...., et kuidas ma seda kõike uskusin:D:D

Läksingi siis õhtul tema ja mingi Karliga välja, keda varem näinud pole. Istusime tiigi ääres, kuni liitusid veel igast kristjani sõbrad-sõbrannad.. Kõik aga olid seal vähemalt 25+ , niiet mul oli vahepeal suuht imelik olla seal :D 

Laupäeval käisin ma perega soomes, külastasime mingit Tropicariot, kus olid ussid, sisalikud, ämblikud, krabid, kalad ja linnud, täitsa põnev oli isegi.

mingi looom :D 

roheline uss
vot see oli õudne :D 
maduu
muuseumi kõige suurem madu, siit pole nii hästi näha aga ta oli väääga pikk ja paks :S
skorpion

Lisaks sellele troopikamuuseumile käisime me Heurekas- Soome suurimas teaduskeskuses. Küll aga seeaasta ei olnud see enam nii põnev, kuna eelmine aasta käisime ka seal. Sinna oli tulnud mingi dinosauruste näitus, mis oli suht ainuke uus asi seal :D


Õnneks võib siiski soome tripiga täitsa rahule jääda, sest ma sain ikka suht palju neid asju , mida mul vaja oli ja lootsingi et soomest saan :D 

Ja lõpuks täna, tegelesin ma usinalt tapeedi maha võtmisega ja õhtul läksime piljardisse uuesti, ( mina, kerli, elina, jaanika, rauno ja kaspar) kuna keegi peale seda koju ei viitsinud minna kõndisime ühte putkasse ja ostsime kohvi ja burksi sealt. põhiteema oli tegelt kohvil, sest meil oli uni :D kuna see kohvi oli aga suuht jube, siis mõtlesime et otsime mnigi normaalsema koha, kust kohvi saab. Vahepeal tuli meil ka mõte, et läheks Hillari juurde ja siis sinnapoole suundusimegi. Teepeal jäi meile mcdonalds ette ja sealt võtsime kõik jäätisekokteilid, mis olid kohutavalt head :D 
Chillisime siis mingiaeg Hillari juures, koos ta mingite sõpradega, kuni avastasime et me jõuaks viimase trolli peale, et koju minna. Jooksime siis nii mis hull :D troll oli küll suht tühi, aga seal mingid poisid tegid live kitarrishowd, laulsid ja mängisid pilli ja lõid rütmi ja me laulsime kaasa . lõpuks, viimases peatuses läksime maha ja jooksime bussipeatusesse, et enda õige bussipeale saada.. paraku jäime me sellest vääga täpselt maha ja pidime ikka  mingi 3 km koju kõndima .. -_- õnneks me nii harjunud juba sellega, et keegi isegi ei oska öelda, mitu korda ta seda teed koju kõndinud on.. ja just öösel. Kas siis kenni , hillari, mareti, jaanika või piljardist koju tulnud . või siis mingi muu variant üldse. 


Igaaaljuhul võib aga öelda, et suht kiire ja kordaläinud Augustikuu on olnud mul. Homme veel Panoraami, Henri sünnale ja kes teab mida põnevat veel juhtuda võib selle kuu jooksul. 
aga ma nüüd lähen puhkan käsi veits..... headöööd (S) :D

Comments