Nõukogude Eesti Pioneerid

Reedel käisin kuskil paistevälja jahionnis stiilipeol . Stiili teemaks oli mu pealkirjas olev nimi.
Mingi tükk aega mõtlesin ja nuputasin mida selga võiks panna. Mul maal nagu tegelt megapalju riideid igast aegadest, aga isegi nendehulgast ei leidnud midagi tarka. Lõpuks tuli ema appi mulle, sest ma ise olin suht loobumas juba.
minu vaatevinkel riietuse suhtes.

 
õige pioneer :D

Pidu iseenesest oli väga lahe ja ka rahvas läks teemaga väga kaasa. Lisaks sellele toimus seal mitu erinevat mängu, mis kõik Uku välja mõtles :D Muidugi oli seal ka 50 sekundit, kes teab- see teab kuidas mäng käib :D


Suht öösel mingiaeg helistas mulle keegi. Nr mul ära salvestatud polnud, niiet mul polnudsuht aimugi, kes ta oli . Isik teiselpool toru, muudkui seletas et ta on Risto, noarootsist. Alguses mul küll kahjuks ühtegi Ristot sealt ei meenunud, kuni järsku sain aru, et nägin teda siis, kui millalgi talvevaheajal Jalmari juures olin. Siis rääkisime juttu ja vahetasime numbreid. Nüüd ta aga millalgi oli enda telefoni kontaktides sobranud ja minu nr leidnud, ning kohe ka sellele helistanud :D
Täiega mõnus oli tegelt rääkida temaga , veelenam ,et me pole mingi alates Detsembrist suhelnud.

Laupäeval käisin Kristiina sünnipäeval. Seal sai enamusajast lapsehoidja olla Brendaga. Aga tegelt selles ei olnud mittemidagi hullu, sest nad olid kõik nii nunnud. Nimelt hoidsime me siis Adelet, Kaisa- Lotat ja Mariet.

Pühapäeval chillisin nsm ja esmasp. käisin koolis korra, täiesti mõtetult küll aga noh :D
Peale koolisolemist läksime Kadri, Aliide ja Lisettiga Rocca. Õhtul olin Pille-Riini, Evelini ja Kellyga linnas.


Kadrile täiega meeldis mulle see rasta, mis tegin millalgi ja öösel saatis ta mingiaeg sõnumi mulle, et tegi ka rasta endale :D Terve päeva jooksul arutasime rastade kohta. ja pmst jõudsime järeldusele ,et rastad on nagu needid või tattood. Kui sa ühe teed, tekib juba mõte et kuhu järgmise teha võiks.
niisiis oligi ,et õhtu lõpetasime me niimoodi, et Kadril oli 2 rastat ja mul 3.
Ning ma väga loodan , et mul niipea tahtmist neid juurde teha ei tule  :D

Kadri rasta ( teisest mul pilti pole)
minuomad

Comments