@ Järva-Jaani

Mul on päärishästi läinud siin. Täna eriti . Sain herilase käest nõelata , keset pead. jess nagu. :D Algul kui aru sain, et olin nõelata saanud, tulid mul pähe kohe multikates olevad muhud, mis kerkivad peast umbes 10 cm kõrgusele ja muutuvad lillakas-siniseks :D Seda vältimiseks võtsin ma rohtu kohe ja nüüd õnneks ainult väike muhk.
Tegelt mul siin tegevust on, päeval tegelen toas ja väljas igast asjadega ( panin esikus tapeeti, tõstsin toa ümber, värvin laudu jne ) ja õhtuti käin väljas teistega.
Ükspäev käisin rattaga järva-jaanis. agamuidugi pidin ma teepeal pilte tegema.. ;D



Tegelt neid pilte veel megaapalju, aga kuna mu nett siin megaaeglane, siis eelistan neid hetkel mitte lisada. 

Täna õhtul lähen saan veel Priidu ja teistega kokku ja homme lähen Noarootsi, kus olen kuni nädala lõpuni.

Noarootsis üritan ka niipaljudega kui võimalik kokku saada, eriti nendega, keda megakaua näinud ei ole. Lisaks sellele olen ma seal ka Annelil abiks, sest Noarootsis toimuvad mingid maapäevad ja mõisa tuleb ööbima üle 20 inimese väga erinevatest riikidest, ( Sloveenia, Poola, Iirimaa, Türgi, Saksamaa, Ukraina, Soome, Tšehhi) ja Anneli ema on väga paljude muude asjadega ise hõivatud, siis vist meie peame nad ära majutama ja tegelema nendega :D 


Ahhaa, leidsin  inimese, kelle silmi ma megalt fännama hakkasin. Nimelt Kermo silmi. Sain tuttavaks temaga Jaanipäeval , Nõval.  Ja ma fännasin ta silmi juba siis, aga eile, kui temast ühte pilti nägin, veendusin selles järjekordselt, et ta silmad on megaailusad :D
Keskmine on siis temaa. :D aga väikse pildi pealt pole ta silmi üldse hästi näha . 

Agaa ma õue nüüd. tsauuu.

Comments