Noarootsi

ma pole siia vääga kaua kirjutada jõudunud jälle, aga ma vabandan välja ennast sellega, et olen jõudnud vähe arvutis ka olla :D

Saare mõis
Niisiis, 3-7 juuli olin ma Noarootsis Annelil abiks. Seal toimusid maapäevad, mis tähendas seda, et mõisa tulid ööbima 20 väga eri rahvustest inimesi, ( ukrainlased, poolakad, sakslased, sloveenlased, iirlased, türklased, eestlased, ungarlased, slovakklased, serbialased jne )
Võib öelda, et kõige ägedamad olid 4 ukrainlast ja 1 poolakas, kes ööbisid mõisas esimesel korrusel, nad olid kõige nooremad ja ka kõige sõbralikumad. Kohe esimesel õhtul kutsusid nad meid nendega puhketuppa chillima, sest ühel neist oli sünnipäev . :D
Nad kõik olid 3 ööd seal ja selle aja jooksul suutsime paljudega neist tuttavaks saada.

 
Üksõhtu käisime Anneli tädi mehe suurel juubelil. Ma isegi täpselt ei tea vanaks ta sai, aga rahvast oli seal palju :D Süüa, juua oli palju, rakette lasti, mingi isiklik pillimees oli palgatud ja tantsida sai erinevate onudega oikuipalju :D
Ainus kurb asi oli see, et peolt saime koju umbes poole 3 ajal öösel ning hommikul kell 6.30 oli juba äratus, et meie ööbijate hommikusöögile jõuda.
Lyckholmi muuseum
Terve see päev seal oli muidugi kohutavalt raske ja uimane, sest isegi mitu tassi kohvi meie unest jagu ei saanud. Hea oli see, et tegevust oli koguaeg, vahepeal isegi liiga palju :D Anneli ema läks mingi pärnu grupiga kuskile maakonna peale ringi sõitma, niiet jäime anneliga kahekesti. Koristasime hommikusöögi asjad ära, ning juba hakkasime uue grupi jaoks valmistuma, kes soovisid suppi ja magustoitu.
Samalajal , kui Anneli suppi keetis, tegelesin mina mingi rattagrupiga muuseumis, samuti soovisid nad ka giidindust, niisis ragistasin ma oma ajusid ja üritasin kohapeal meelde tuletada  mingeid kindlaid fakte, sest viimati tegin giidinust seal eelmise aasta suvel :D
Lisaks selle, et meil oli megalt tegemist igast gruppide ja söögitegemistega pidime ka tavalistel klientidel silma peal hoidma, sest kuna oli nv ja ilm oli soe, siis oli ka neid megapalju.


Anneli tädi mehe sünnipäeval

Ükspäev sattusin mõisas peale sellisele suht normaalsele vaatepildile.. ning tuleb välja, et ka putukad võivad pervod olla, sest selgus, et see alumine putukas oli surnud....
:D
Selline korraliktüdruk, 1 siider käes, teine kõrval ning solgiämber ka lähedal ilusti :D

lyckholmi muuseum

  
Millalgi kirjutan veel Minu & Elina J-Jaanis käimisest. praegu lihtsalt niii jube kiire olnud. Homme jälle jaani ja siis kuni reedeni olen seal :)

Comments