Jõulud & Aastavahetus.

2011 aasta jõulud läksid hästi, ainult kurb oli, et Norat ( ja samuti ka Nicot) meiega jõule tähistamas polnud. Nad Argentiinas hetkel .
25 olin ma täitsa niisama kodus ja 26ndal läksime mina, elina, klaarika, ta sõbranna, kenn, mark ja jaanus piritale. Just see päev oli see kõige hullem torm, siis tahtsimegi näha millised lained seal on. Võib öelda, et päris mõnusad olid :) Kesklinnas läksid Klaarika ja ta sõbranna maha ja meie ülejäänud läksime 4kesi Prismasse. Mark sõitis niikaua koju ja viis auto ära.
Primast otsime nsm süüa-juua ja siis läksime võtsime Margi peale. Paraku, kuna Margil niikaua aega läks, meenutasime meie 4kesi niikaua oma karaokeõhtuid. Ja tegime kõrgema taseme karaoket. :D Kuna muidu oleme me seda alati kellegijuures kodus teinud, siis nüüd tegime seda autos :D Õnneks kõigil olid sõnad peas, niiet tulemus oli vägahea.
Peale seda, läksime Kenni juurde. Jaanus oli ainult mingi 1h meiega, sest tal oli järgmine päev tööpäev. Meie siis niisama chillisime seal ja tegime nalja.
Lõpuks, mingi kella 2 ajal, otsustasime, et teeme Elinaga tervisesporti ja hakkasime koju tagasi jalutama. Oleks ilm natuke parem olnud, oleks kohe eriti tore aga vähemalt jõudsime ilusti koju :D

Teisipäeva hommikul tõusin ma üles Anneli kõne peale. " tsau, karolin. Jaa ma tean et sa magasid, aga kuule, mul on üks küsimus sulle.. sa rootsi ei viitsi minna vä?"
Mina muidugi puhta unise peaega ei saanud väga aru, mis toimub aga olin ta pakkumisega suht nõus, sest tahtsin juba ammu minna sinna ja uurisin siis, et millal ta minna tahaks?
Sellepeale tuli vastus et " TÄNA ÕHTUL ! tuli siis välja, et ta tahtis oma 3 sõbrannaga rootsi minna, aga kuna ühel tüdrukul polnud juba 2 päeva elektrit ega ka vett olnud, siis ei olnud ta eriti korralikus seisundis, et kruiisile tulla. Kuna aga minek oli juba samal päeval oli neil ruttu inimest vaja, kes tulla saaks ja kes tallinnas elas. Mina aga sobisin selleks, niiet nii see läkski. :D

Sain siis kella 3 ajal Anneli ja Rainaga poes kokku. Otsime veits süüa ja värki ja läksime sadamasse. Lõpuks kui oli aeg check-in´ i teha, ei olnud ikka veel 4ndat inimest kohal. Kõik olime suht paanikas juba, et ta jääb juba maha, sest ta buss kohe täiega hilines. Õnneks juhtus nii, et ta jõudis vägagi täpselt kohale.
Laevapeal oli suht palju tuttavaid isegi näha ja vaatamata tormile tundus üsna rahulik seal .
Õhtul sai kõvasti pidu pandud ja hommikul ei olnud meil, mitte kellelgi eriti suurt tahtmist linnapeale kondama minna.
Siiski otsustasime, et mis mõtet ikka kruiisile tulla on, kui terve selle aja laevapeal passid ja siis ajasimegi laevapealt välja ennast.
Tääitsa kohutav, kui palju rahvast rootsis on. Mul tekkis peaaegu klaustrofoobia linnas juba, sest terve tänav oli lihtsalt inimesi täis.

Mõne aja pärast olime me kõik kohutavalt väsinud sellest ringikõndimisest ja läksime kuhugi kultuurikeskuse moodi kohta. See oli nagu raamatukogu, pood, kohvik ja puhkekoht ühes.
Laotasime enda asjad siis ühtede suurte pinkide peale laiali ja olime seal.
Mõne aja pärast jäi mulle silma minu ees istuv emostiilis poiss( kelle kohta ma alguses täpselt aru ei saanudki ,et kas ta on poiss või tüdruk). Ta kuulas ipodist muusikat, klapid peas, iga natukese aja tagant vahtis enda ees olevat seina ja siis kirjutas asjalikult midagi oma märkmikusse. Mind muutiski uudishimulikuks see, mida ta kirjutas sinna, sest seda teksti oli täiesti võimatu lugeda. Lõpuks jõudsime Mairitiga arusaamale, et ta vist tahab arstiks saada, et tal selline käekiri on. See meenutas küll arsti oma.
Mõne aja pärast otsustasin ma ikka tõsiselt välja uurida, et mis ta kirjutab seal. Kuna ta oli aga nii keskendunud oma töösse, siis ma ei julgenud teda küsimisega häirima ka hakata. Hoopis hakkasin ma temakohta infot välja uurima :D
Rääkisime tüdrukutega juttu, kui ütlesin neile fakti, et see poiss kuulab metallicat hetkel :D Teised olid muidugi jumala hämmingus, et mismoodi ma selle teada sain, aga mina muidugi piilusin :D Lõpuks suutsin ma niipalju asju välja uurida, et sain teada isegi ta nime :D Temaga isegi rääkimata, vaid spiooni mängides.
Olin siis suht kindel, et eestissejõudes lisan ta sõbraks ja uurin välja, mis ta kirjutas seal :D
Paraku pole ma seda siiamaani teinud.. :D



 Kella 4 ajal läksime me uuesti laeva tagasi ja panime jälle pidu. See õhtu esines laval seoses kruiisiprogrammiga üks bänd ja meile kõigile jäi silma bändi trummar. Lisaks sellele olime me kõik kindlad, et see trummar on rootslane.
Kui bändil korra vaheaeg tuli sattusin ma täitsa juhuslikult laevapeal bändi kitarristi ja trummarit nägema ja nad tulid juttu rääkima. Mõne aja pärast kitarrist ka kadus ja siis sain lähemalt trummari kohta teada. Naljakas oli ka see, et ta oli itaallane , mitte rootslane. Samuti suutsin ma talle ka sellega nalja teha, kui küsisin, kas ta tuleb nüüd esimest korda eestisse ? Selle lause peale hakkas ta naerma ja ütles, et ta käib eestis juba viimased 3 kuud iga 2 päeva tagant.. :D Btw. Trummari nimi oli Marco. Kui ta mulle õhtul enda fb-i andis ja kui seda otsima hakkasin tuli välja, et temanimelisi inimesi leidub itaalias vist samapalju kui eestis " Mari Tamme " nimelisi, ehk siis ikka vägapalju. Natuke otsimistööd googles kulus õnneks ära ja mõne aja pärast mul oligi tema skype teada, kus nüüd ka edasi suhtleme.

Kokkuvõtteks võib rootsi tripiga väga rahule jääda, sest uusi toredaid tutvuseid leidis sealt palju :) 

Neljapäeval jõudsin ma tagasi eestisse ja kella 6ks läksin autokooli ja tegin oma esmaabi paberid ära lõpuks. 
Õhtul sain ma Elinaga kokku ja kuna ilm oli megakohutav mõtlesime, et võiks olla kuskil soojas ja mõnusas kohas. Täpselt seeaeg jõudsime me meie majade läheduses oleva baari juurde. Me polnud mitte kunagi seal sees käinud, sest olime suht kindlad et see venelaste koht. 
Kui me sisse jõudsime, suutsime me üllatuda, sest see koht oli tegelikult täiega normaalne. Hinnad olid normaalsed ja muss oli ka hea.
Nüüdsest siis vähemalt teame, kuskohas talvel, külma ilmaga chillida, kui kodus olla ei viitsi.

 Reedel tuli uuesti Anneli minujuurde ja siis oli lihtsalt rahulik movie night meil.


Vana-aasta õhtul tulid alguses Elina, Piret, Siiri ja Kerli minujuurde ja hiljem liitusid Elina sugulane Sten, ta tüdruk ja Steni sõber. Kella 11 ajal läksime kõik bussipeale ja sõitsime linna. buss oli ikka megatäis kohe ja juba bussis leidsime uusi tutvuseid endale Meie kõrval seisid 2 tüdrukut ja üks poiss. võinoh, nad olid vist pigem naised ja mees. Minukätte andsid nad enda pudelid hoiule ja elinale andsid kilekoti koos suure hulga pitsaga. Kuna nad tundusid sellised väga lahked, siis andsid meile ka enda pitsat maitsta, mis muidugi väga hea oli.
Linnajõudes oli terve vabaduse väljak rahvast täis, aga pole ka ime. Seal toimus tallinna suurim ilutulestik.
Umbes kella poole 2 ajal saime mina ja elina kokku sergeiga ( remnikult) ja kuna me teda väga kaua aega näinud ei olnud olime suht kaua koos temaga. 
Umbes kella 2 ajal läksime me temaga cathouse´i ja veel mingiaeg hiljem sõitsime stroomi juurde ta sõbra juurde, kus kuni hommikuni olime.
Naljakas oli see,et kui hommikul elinaga taksot tellima hakkasime, olin esialgu suht kindel ,et seda ei saa. Tegelikult juhtus aga nii, et kohe kui takso kätte sain ja aadressi ütlesin, öeldi et tulge kohe välja, takso on juba seal. Me elinaga olime suht wtf :D Kui alla jõudsime nägime, et selleks meie taksoks oli tegelikult mini bussitaoline asi. Ehk siis see oli väga suur tavalise takso kohta :D

Igaljuhul jällegi jõudsime me ilusasti koju, suht kohe peale seda jäime magama.
hommikul me igaljuhul elinaga arutasime, et järgmine av oleme me korralikumad, kui see av. 
Elina you know what I mean... :D


vägagi tuttav tunne.. :D

Comments