kirjutamistuhin

Heips. 
Mul tuli kohutav kirjutamise isu peale. Võib-olla on asi selles, et mul on lihtsalt igav, aga igaljuhul midagi ma siia kirjutada plaanin. Eks siis ole näha, mis siia kõik kirja tuleb :D 

Alustada võib näiteks sellest, et lähen Elinaga 23. veebruar Winterjamile. Võtsime lausa VIP piletid endale, sest need vip teenused on lihtsalt liiga head seal :
✘ VIP sissepääs
✘ Eraldi Garderoob
✘ Vip Baar
✘ Tasuta karastusjoogid
✘ Pidutse koos artistidega
✘ Hubased istumiskohad
✘ VIP lava

Artistid on muidugi head seal ja tuttavaid tuleb sinna palju :)
Viimaselajal olen ka ise hoogsalt piletimüügiga tegelenud. St. aidanud Tommil müüa neid :D
Tänu minule on ta juba hetkeseisuga 3 VIP piletit maha müünud ja lähipäevadel peaks veel 5 Vip-i minema.Muidugi + veel see kogus, mida ta enda sõpradele maha on müünud. 

Eile tegin krissuchilli jälle tommiga ja hiljem sain linnas pille-riini ja evvuga kokku. 
Krissus oli suht normaalne. Läksin vahepeal alla korrusele jaanikale jätsijaama külla ja tommi oli kuskil üleval korrusel, läpakas. 
Mingi aja pärast tulid mul süümekad ja läksin ka üles ja siis avastasin hoopis, et ta räägib ühe pingi peal mingi ta sõbraga juttu. Liitusin siis nendega ja rääkisime nsm juttu, kuni Tommi sõber ütles, et " uhh, ma ei tule mitte kunagi naistega poodi enam.. nii kaua tuleb oodata nende järgi vms " siiis sain aru, et see ta sõber ootas poe taga pingi peal enda tüdrukut hoopis. Mingi aja pärast ta tüdruk tuli siis lõpuks ja oi , mis ma avastasin.. Selleks tüdrukuks oli Getter Jaani ja see Tommi sõber, kellega juttu olin rääkinud oli Ott- Sander Palm. Mulle ka meeldib, et ma kõiki asju nii hilja avastan alati.. -_- :D Vb oli asi lihtsalt selles, et kui see ott tantsusaates oli, siis tal oli hull meik alati ja selline üleslöödud jne, agaa eile, krissus oli tal läkiläki peas ja lihtsalt selline tavaline vabaaja rõivastus :D

Copyn siia kohe ühe eriti "armsa" lõigu Nora blogist, kus ta parasjasti koos Triinu ja Heleniga lõuna-ameerika kuskil džunglis on: 
Päeva sihiks oli meil jõuda Tambopata jõe äärde. Meil oli kaasas telk ja kõik muu matkamiseks vajalik, aga kui me kohale jõudsime, siis tuli välja, et seal samas jõe ääres elasid oma täiuslikes džunglimajades kohalikud metsavahid, keda Kike tundis ja nood andsid ühe majakese meie käsutusse. Jõe vesi oli mudane ja natukene hirmus, aga palavus oli tappev ja nii kastsime me endid ikkagi sinna sisse.
Hiljem tegime süüa ja kuulasime nende kohalike jutte kõigist neist loomadest, kes seal jões elavad. Üks elukas muideks on selline kala, kes end kehaõõnsuste kaudu inimese sisemusse poetab ja siis su seestpoolt ära sööb. Just hiljuti oli too kala ühe noore tüdruku tuppe pugenud ja kuna arstiabi oli olnud kaugel, siis suri too neiu kõige õudsamate piinade käes. Pärast selle kuulmist ei olnud meil muidugi enam mitte mingisugust tahtmist seda jõge isegi mitte näha.

Täitsa uskumatu nagu.. ja mina olin koguaeg arvanud, et sellised elukad on ainult kuskil filmides...

Eile õhtul sain koolist 11ndike käest teada, et nad tahavad uuesti kooliraadiot tegema hakata. Ma kunagi isegi tegelesin sellega, aga siis see kadus ära suht ja rohkem pole keegi sellega tegelnud. Vahepeal oli dire ka vastu vms. Igaljuhul kutsuti mind uudistelugejaks vms. Otsutstasin, et võin ükskõik millega tegeleda seal, aga mitte ainult uudistelugemisega, sest esiteks läheks mul kõik sassi, siis ma puterdaks seal terve kooli ees ja teiseks, kui mul seal midagi naljakat peaks olema, hakkaks ma lihtsalt naerma ja seda ma enam nii kergelt ära lõpetada ei suudaks.. :D


Rohkem ma kahjuks midagi ei tea, mida ma siia lisada võiks. Aga mainin ka teile, ükskõik kes ka seda ei loeks, et võite mulle anda mingeid vihjeid või teemasid millest ma kirjutada võiks. Siis mul vähemalt on midagi, millest kirjutada, kui mul jälle mnigi kirjutamistuhin peale peaks tulema. (:



Comments

  1. Kirjuta nüüd uus postitus enda mingist päevast, mis kell ärkasid, kuhu läksid, kellega jne. Mis kell lõpuks jälle magama said. Kõigest, mis mahub ühe päeva sisse :D

    ReplyDelete

Post a Comment