vaheaja lõpp ja kooli algus

Koolivaheaeg on läbi nüüd lõpuks, aga panen kirja veel paar asja, mis ma tegin  vaheaja lõpupoole.
Kolmapäeval ma läksin  noarootsi nimelt. Kuna ilmad olid suhteliselt kehvad, siis me Anneliga pürksi või kõrtsu ega kuhugi ei läinudki, vaid olime saares koguaeg.

Neljapäeval oli anneli emal vaja valmis teha üks tort, laste sünnipäeva jaoks..Kohe üldse ei jooksnud suu vett, kui ta pool päeva sellega köögis askeldas.. :D
Juba ainuüksi selle lille õis oli sama suur, kui tavasuuruses ümmargune tort peaks olema. 


Kuna reedel oli annelil haapsalus hambaarst ja autokooli sõit siis läksime sinna. Tema tegeles seal oma asjadega ja mina avastasin niikaua haapsalut. 
Poleks üldse arvanud, et sellise suhteliselt väikse linna kohta võib seal nii palju kaltsukaid olla. 
Enamjaolt valik oli seal hea, niiet sain endale 1.90€ eest, 2 pusa ja ühe kampsuni. 

Ülejäänud päevadel me chillisime suht niisama temajuures ja üritasime midagi asjalikku teha. 


Kool algas jälle täitsa tavaliselt nagu alati ja nüüd tuleb lohutada ennast mõttega, et umbes 3 kuud kooli veel ja algab eksamiperiood.

Selle nädala sees sain ma suhteliselt palju aga veedetud kenni ja jaanusega. Mõnel korral oli kaasas piret, kerli ja sander, teinekord olid aga mark ja mike. 

Naljakas on see, kuidas vahest ei ole nvks mitte ühtegi plaani, kõik veab viltu ja midagi teha ei ole. Aga samas, teinekord on jälle nii, et sind kutsutakse igalepoole ja siis pead valima hakkama, kuhu minna ja kuhu minema jätta. 
See viimane variant kehtis eile minupuhul  
Kõigepealt oli plaan, et läheme Jaanikaga arenasse. Siis sain teada, et tommi oli üüberblingenis tööl ja kutsus hoopis sinna mind. ja siis veel jaanus ja sander, kes meid apollosse smilersile kutsusid.

Lõppkokkuvõttes läks hoopis nii, et peale kooli läksin kristiinesse ja sain tommiga kokku. Siis käisin kodust läbi ja sain kenni ja jaanusega kokku. Natuke aega olime kenni juures ja siis läksin jaanika juurde. 
Natuke aega olime seal ja siis läksime ikkagi üüberisse, koit toome live vaatama :D 
Tuli välja, et meiega koos tulevad sinna ka jaanika poiss ja poisi terve suur hunnik sõpru ja sõbrannasid. 
Niiet klubisse jõudes oli meid ikka täitsa palju seal. 
Mingi aja pärast jäi jann ( jaanika poiss) puhta purju ja nad läksid ära jaanikaga. Ma küll ei näinud seda, aga nendega koos läks veel terve hunnik nende sõpru ära. 
Seehetk mul veel õnneks igav ei olnud, sest chillisin enamusajast dj puldi taga :D mitte, et ma ise oleks muusikat või midagi lasknud, aga kuna dj pult ja valgustehnika puldid olid kõrvuti ja tommi just valgustehnikaga tegeles, siis olin seltsiks talle. 
Suht vip tunne oli, kui mõned tüdrukud ka sinna puldi taha korra tulla tahtsid ( ma täpselt ei tea mida tegema) aga turvad ei lasknud neid. Samas mina tiirutasin muudkui edasi-tagasi selle vahet. :D 
Samuti õnnestus mul ära õppida, kuidas see valgusteema täpsemalt käib seal ja sain tossumasinast tossu lasta. Lõbus oli vähemalt. :D
Mingi aja pärast sain siiski aru, et tegelt ei ole vist eriti hea, et ma seal olen, sest dj sven arusoo ja tommi tegid ju ise samalajal tööd ja siis mina nsm chillisin seal. Läksin siis alla, tantsuplatsile ja vaatasin palju rahvast janni ja jaanika sõpradest/ sõbrannadest alles on ja leidsin ainult ühe tüdruku. Avastasimegi siis , et kõik teised on ära läinud ja meie olime ainsad, kes alles olid. Kuigi me varasemalt üksteist ei teadnud , siis tantsisime ja panime nsm hullu terve öö. Kahjuks tuli tal kella kolmveerand 4 ajal suht uni peale ja ta läks ära. Mina olin aga tommile lubanud, et olen temaga peo lõpuni seal, siis jäingi suht üksi sinna. Natuke tantsisin seal mõndadega ja siis chillisin nsm. 
Algul täiega lootsin, et kui nüüd rahvast väheks jääb, pannakse õnneks kell pool 5 klubi kinni. Paraku oli nii, et kella poole 5 ajal oli pidu alles täies hoos. Teadsin siis, et viimane aeg on kell 5 kui pidu läbi saab, aga kui tommi enda ülemuse käest küsima läks, tuli välja, et tehakse erand ja kella poole 6ni on nad lahti hoopis.. :D siis mul küll enam eriti lõbus ei olnud :D 

õnneks läks see aeg siiski suht ruttu ja saime ära minna sealt lõpuks. Tommi saatis mind esimesele bussile ja ise läks stuudiosse magama. :D 

club von überblingeni baar ja natuke tantsuplatsi öösel kell 04.41 :D

Comments