one day story

Mulle anti soovitus kirjutada ainult enda ühest päevast.
Kusjuures ma avastasingi, et tavaliselt kirjutan ma mitme päeva teemad kokku, aga täna kirjutan siis siia enda ühe päeva südmused. Selleks saab minu eilne päev.
Minumeelest kogu kooliaja jooksul on kolmapäev alati selline päev olnud, kus kõige rohkem tunde on.
Vot just sellepärast oligi hommikul ärkamine kohe eriti hull.
Mul mingi selline värk, et tõusen tavaliselt koolipäevadel 6.45 üles. Siis panen raadio käima, kuulan umbes 3 laulu sealt ära( sõltub muidugi lauludest. Vahest rohkem, vahest vähem) ja üldiselt olen ma pärast neid laule juba piisavalt värske, et ennast voodist üles ajada.
Muidugi ei tähenda see nüüd päris seda, et nendest lauludest energiliseks saaksin, vaid mul läheb ka tassitäit kohvi vaja :)
Koolipäev möödus megaaeglaselt ja igavate tundidega, niiet oli lausa rõõm kui peale 8t tundi koolispassimist lõpuks koju sai minna.
Kojujõudes hakkas minuga rääkima jaanika ja otsustasime, et lähme välja. Algul mõtlesime, et jalutame nsm väljas, aga kuna õues megakülm oli otsustasime Solarisse minna. Seal nägime me kohe eriti palju tuttavaid. Kõigepealt saime me Ergo ja Marioga kokku. Siis nägin mina juhuslikult Kristjanit seal. Ning üleskorrusele minnes nägime Assot ja Sandrit hessis burksi söömas. Vahepeal tekkis meil mõte jaanikaga telekasse pääseda ja niisis kõndisime me solarise raamatupoodi, kus ringvaate saadet tehakse :D Ma isegi ei kujuta ette, kas meie plaan õnnestus või mitte. Saate kordust ma igaljuhul vaadanud ei ole. :D
Mõne aja pärast läksime vanalinna mcdonaldisse, kus olid Kenn ja Jaanus. Mõne aja pärast liitus meiega ka Sander. Peale mõneajalist linnachilli läksime kõik trolli peale ja hakkasime kristiine juurde sõitma. Kenn lõi ilusti pileti läbi, kui sander samalajal rääkis, et tal pole seda mitte mingit mõtet läbi lüüa, sest peale kella 8t niikuinii kontrolli trollipeale ei tule.Paraku Sander täiega eksis ja kontroll tuligi peale. Tervel meie seltskonnal oli pilet.. peale Sandri muidugi. MUPO võttis ta siis vahele ja ta pidi nende bussi minema, enda andmeid kirjutama. Kuna meie, ülejäänud, oleme tal toredad sõbrad, siis läksime ka trolli pealt maha ja ootasime väljas umbes 20 minutit Sandrit. Kui ta lõpuks valmis sai, avastasime, et oleme kristiine keskusele suht lähedal, niiet läksime sinna hoopis. Sealt läks jaanika bussipeale ja meie ülejäänud, kenniga koju.


Lõpuks, koju jõudes olin ma millegipärast kohutavalt väsinud. Isegi ei tea millest. Niiet veits aega olin siis netis veel ja läksin magama . 
Ma ei tea, kas terve see päev mõjus mulle hästi, või igajuhul midagi selles oli, et nägin öösel unes, et anneli helistas mulle lampi ja küsis, et kas ma temaga itaaliasse ei viitsi minna? Et tal hakkas igav ja mõtles, et äkki tahaksin kaasa tulla, tal kõik lennupiletid ja asjad kinni makstud. Mis mul siis muud ikka öelda oli, kui seda, et muidugi lähme ! :D


Ma ei kujuta ette, kui palju inimesi järva-jaani rahvast mu blogi loeb, aga igaljuhul, kes tahab kokku saada, siis ma olen see nv jaanis ! :)

Comments