02.02


Selle pildi joonistas Piret. See on nagu uskumatult haige, kui hea kunstianne tal on. Tema jaoks oli see pilt muidugi täiesti poolik ja kõik oli väga paha selle pildi juures, aga minul vajus lihtsalt suu lahti selle peale.
Ma tegelikult isegi ei teadnud, et ta tegi seda. Lihtsalt ühel õhtul teatas mulle et " kuule, tead, mul oli eile hästi igav ja siis mõtlesin, et teen sinust pildi. Näe, siin see on "

Kool on siiamaani tore olnud. Juba esimesel nädalal on 2 koolitust.
Neljapäeval oli koolis üks noorsootöötajate koolitus, ning reedel käisin ESTL-i koolitusel. Niiet, nüüd olen ma ametlikult, paberitega Eesti Seksuaaltervise Liidu vabatahtlik :)

Lahe oli ka see, et ma alustasime koolis enda teadmata uue keele õppimist. Kuna mul on rahvusvaheline eriala, siis üheks kohustuslikuks aineks on Idakultuurid. Me kõik eeldasime, et hakkame seal erinevate ida-riikide kultuure õppima nagu nimi ütleb, aga tuli välja, et me natuke eksisime. Tunni alguses pani õppejõud ekraanile ühe türgi keele dialoogi. Kõigepealt õppisime türgi keele hääldust, siis põhiväljendeid ( tere, headaega, aitäh, minu nimi on... jne) ning järgmisel tunnil alustame juba grammatikaga. :D

Samuti on väärt mainimist see, et loodetavasti, kui kõik hästi läheb, veedan järgmisest õppeaastast vähemalt 3 kuud hispaanias, välisõpingutel. :)

Teisipäeval käisin koos Mariani ja Getriiniga ühes vanalinna hostelis, kus Marian enne elas, filmiõhtul. Seal oli vähemalt 20 inimest ja pmst kõik neist olid välismaallased. 
Eile käisin ühe sõbraga kinos. Hitchcocki filmi vaatamas. Seal filmis olid mõned sellised suhteliselt õudsad vannitoa ja vetsu stseenid ning kui peale filmi kino vetsu läksin ( kus ma peale remonti veel käinud ei olnud ), sain ikka päris mitme ehmatuse osaliseks. Esiteks oli natuke hirmutav juba see, et see naiste tualeti osa oli täiega suur, ning ma olin täiesti üksi seal. Kui vetsupoti pealt püsti tõusin, siis paar sekundit hiljem lasi see ise vett, mille peale ikka täiega ära ehmatasin. 
Peale seda läksin kraanikausi juurde, kus minu koti sang eneseteadmata kraanikausi ääre juurde läks. Selle peale hakkas kraan iseenesest tööle, ning mina jälle ehmatasin jälle totaalselt ära.  Lõpuks ma veendusin, et see 21. sajandi tehnika ei ole vist päris minu jaoks.. :D

Amazing Tallinn


Comments