07.02

Eelmine laupäev möödus jällegi linnas olles. Kõigepealt tuli Mari-Liis minu juurde, ning siis läksime Maicelile ja Tõnisele külla. Kohe tõsiselt kaua ei olnud näinud neid. Sealt kiirustasime viimase bussi peale ja sõitsime linna. 
See oli üks suhteliselt igav linnaskäik, sest väga midagi ei toimunud.Ainuke lahe seltskond oli shootersis, kus olid rene, siim ja teised, kes olid mingite inglise poissmeestega tuttavaks saanud. Neil oli mingi selline naljakas poissmeeste komme, et ühel oli ülikonna pintsak ja triiksärk tagant täiesti katki lõigatud. Teisel oli pikk lips pooleks. Selle sama lipsu avastasin ma hommikul enda mantli taskust, sest üks kuttidest oli selle õhtu jooksul mulle kaela sidunud. :D

Täpsemalt selline siis
Selle looga meenub mulle üks teine juhtum, kus väljas käies " toreda" kingituse kaasa sain. Nimelt olin Kadriga esimest korda kuskil venelaste baaris, kuni järsku tuli keegi minu juurde ja andis mulle peopesa sisse midagi. Ma täpselt ei näinud, mis asi see on kuna pime oli, aga panin selle endale taskusse. Hiljem õues olles siis avastasin, et tegemist oli väikese nuku jalanõuga . :D



Esmaspäeval käisin Maiceli , Tõnise ja Egle juures filmiklubi koosolekul. Rahvast oli üsna palju meil. Samuti oli paar uut liiget, kes Eglega õhtusöök viiele tudengi eri saates olid. Seal olles tekkis meil kõigil paar päris head projektimõtet, mida teha ning nüüdsest hakkamegi kahega neist lähemalt tegelema. Üks kujutab endat lausa täispikka filmi. 
Kolmapäeva veetsin peale kooli tööl olles ning õhtu jällegi Maiceli juures. Sealt läksin ka täna hommikul kooli. 
Kooliga on nüüd selline tore seis, et hetkel on kokku 24 erinevat ainet, mida õpin. 14-s aines tuleb kevadel eksam, ning ülejäänud kümnes lihtsalt hindeline arvestus. Niiet toredalt läheb :)



Comments