Tattoo and stuff

Mul juhtus üleeile üks naljakas lugu. Mulle helistas üks number, mida mul endale salvestatud ei olnud ning seega ma ei teadnud, kes räägib. Teiselpool toru oli üks meessoost isik, kes uuris mis ma teen, kuidas mul läheb jne. Ma ei teagi miks ma ei küsinud, kes see on. Kuni järsku ütles hoopis tema mulle, et " tead, mul on sulle üks piinlik küsimus, ma tegelikult päris täpselt ei teagi, kes sa oled " Teatasin siis, et mul oli  täpselt sama küsimus talle :D
Naljakas oli asja juures see, et tal oli mu nimi salvestatud nimega " Karolin haaberstist" , aga kirjelduse järgi kumbki tuttav ei tundunud teisele. Kuna ta oli haabersti kandis, otsustasime kokku saada, et äkki näo järgi tunneme üksteist ära. Paraku ei. Ka päriselus olime täiesti võõrad üksteisele :D Isegi fb tuttavad meid asjale jälile ei viinud. Asja tegi muidugi imelikuks see, et tal minu number salvestatud oli ja veel täiesti õige nime ja asukohaga.
Tundub, et me leidsime mõlemad endale hea sõbra, sest nüüdsest suhtleme suhteliselt tihedalt ja siiani mõtleme, kuidas üksteist teame :D





Täna tegime Jaanikaga lõpuks midagi tähtsat enda jaoks - ühesuguse tekstiga tattoo, mis meie põhikooli ja gümnaasiumiaega sümboliseerib ning samuti praegust tihedat sõprust parimate sõbrannadena.
Tattookavand oli meil tegelikult juba augustis välja valitud, aga nüüd siis lõpuks korraldasime asja ära.
Mina tegin enda oma jalalabale, Jaanika käele.
Juba tätoveerija ütles,et esimese tattoo kohta on jalalabale päris hull teha, sest see on suhteliselt valus.

Enne minekut rääkisin just Jaanikale, et ma ei teeks mitte kunagi enda käelaba peale, sest see tundub niii vastikult valus koht, kontide ja kõige muuga ning ma ei saa aru inimestest, kes sinna teha suudavad. Asja tegi aga irooniliseks see, et tätoveerija ütles, et jalalabale tehes tekib umbes sama valu, mis käelabal. Vot see lause mulle eriti ei meeldinud.. :D
Samuti oli ehmatav see, et kui Jaanikale tattood tehti ja ta vahepeal parasjagu paha nägu tegi, siis tätoveerija teatas, et minu valu on umbes 10x tugevam Jaanika omast..

Mingi kondipeale koht oli tõesti väga vastikult valus, aga üldiselt ei olnud mitte midagi hullu. :)

Kokkuvõttes saime mõlemad asja tehtud ning oleme väga rahul nendega.




Comments