Mostly Mustamäe

 Koolis on praegu rahulik aeg. Käime erinevatel õppekäikudel ja kodused tööd on üsna kerged ja loomingulised. Näiteks peame eripedagoogika tunnis ühe arendava mänguasja valmistama. 
Kevade poole enam nii kerge koolis ei ole, sest tulemas on 10 arvestust ja 14 eksamit.. 

Minu viimased nädalavahetused on kõik Mustamäel möödunud. Näiteks sellel laupäeval läksin koos Mari-Liisiga Maiceli juurde. Seal oli ka Tõnis, kes üle pika aja kodus oli, siis veel Timmu ja Egle. 
Seal otsustasid poisid pokkerit mängida. Nemad mängisid enda eest, aga meie Mari-liisiga olime kahekesi. 
Lõpptulemusena võitsime me poisid ära. Pokkeri kõrvale käis ka Titanicu vaatamine.
Umbes kella 2 ajal, läksime Mari-liisi juurde, aga kuna olime just äsja kohvi joonud, ei olnud meil absoluutselt und. 
Lõpuks, kui otsustasime magama jääda, helistas mulle Ivar, kes koos Viljariga kodus igavles ja kutsus külla. Sinna me paraku ei läinud. Kui tahtsime juba teist korda magama jääda, helistas mulle Rasmus, kes koos 2 sõbraga Mari-Liisi juurde tuli. Umbes kella 6 ajal jõudsin ma lõpuks koju. Nii naljakas kui see ka pole, siis kell 7 jäin ma magama ja kell 9 olin täiesti ärkvel ja unetu. Ka pühapäeva veetsin ma maiceli ja nende juures, sest paar tundi hiljem peale ärkamist helistas Tõnis ja uuris, kas ma viitsin neile appi kokkama minna? Kuna mul midagi paremat teha polnud, siis läksingi sinna. Kui olime söögitegemise valmis saanud, alustasime jälle pokkeriga. 

Eelmisel neljapäeval käisin Getriiniga Red Emperor baaris viktoriini taolisel asjal. Seal oli 5 erinevat vooru. Meie võistkonnas olime mina, Getriin, tema sõber ,sõbra sõbranna ja veel kaks kutti.
Esimeses voorus oli 15 erinevat pilti filmidest ja pidi filmi nimed kirjutama. Seal saime kokku 13 punkti. 
Teises voorus olid niisama erinevad , aga väga haiged küsimused. Näiteks mõne foobia, dinosauruste liigi, kus riigis tehti esimene metallitehas jne kohta. Kolmandas lasti erinevaid laule ja pidi nende nimed ära arvama. Oleks siis tegemist olnud mõne 2010+ lauluga, aga seal mõned olid lausa mingi 60-70ndate omad..
Peale kolmandat vooru läksin ma viimasele bussile, aga järgmisel päeval sain teada, et saime kolmanda koha. Juhuu :)
Baarist ära minnes, suutsin ma endale väga palju häbi teha. Nimelt oli seal üks hästi suur puust Jenga mäng. Mulle umbes rinnuni. Siis, kui ära hakkasin minema, valitses saalis täielik vaikus, sest kõik mõtlesid oma vastuseid. Mina siis vaatasin korra taha, et teistele tsau öelda ja kui ümber pöörasin, kõndisin täpselt sellele Jenga mängule otsa, niimoodi et kõik klotsid suure kolinaga maha lendasid. Selle tulemusena maandusid kõik pilgud minu peal.. Üsna naljakas oli see.. :D

Selline suur loom on mul majataga

Egle ja Timmuga


Comments